Gå til innhold

Har sett en UFO


Har du sett en UFO?  

56 stemmer

  1. 1. Har du sett en UFO?

    • Ja
    • Nei
    • Har vet ikke lest tråden men vil bare stemme
  2. 2. Har du sett romvesener?

    • Ja
    • Nei
    • Har vet ikke lest tråden men vil bare stemme


Anbefalte innlegg

Heijaaa

 

Jeg satt på rommet mitt ved siden av PCen og så passivt ut av takvinduet mens jeg tenkte på alt og ingenting mens jeg hørte på en fin og rolig sang av Nirvana. "Så rolig og koslig det er når alle lysene i landet er slukket og alle sover som steiner...utenom meg, da." tenkte jeg da jeg la merke til et nytt lite grønt blink på samme plass i himmelen som det tidligere blinket. Jeg stusset litt over hva det var og fulgte nøyere med på himmelen i noen minutter uten at lyset gjentok seg. Jeg bestemte meg for at det bare var noe jeg hadde innbilt meg og gikk tilbake til å skrive en dyp og informativ post på ynglingsforumet mitt, "Diskusjon.no" i politikk kategorien. Etter mange ord om fordelene ved planøkonomi så jeg ut av vinduet igjen akkurat samtidig samtidig som Spotify skiftet sang. Det var mørkt som natten, og det er jo bare naturlig ettersom det tross alt var natt. Jeg skulle til å se tilbake til PC-skjermen igjen da jeg så et nytt grønt blink ute i det mørke intet. Ingenting skjedde på noen sekunder, så jeg sa til meg selv "☭ FTW ☭ nå må du slutte å hoppe etter skygger, det er jo ingenting der ute!!" og akkurat da jeg fullførte å uttale utropstegnene så jeg et rødt blink omtrent en meter unna der jeg først så det grønne blinket. Etter et par sekunder så så jeg et nytt grønt blink på den vanlige plassen. "Hva faen" tenkte jeg og reiste meg. Etter noen sekunder begynte både det røde og det grønne lyset å blinke samtidig med 3,14 sekunders mellomrom. Etter 7 blink så begynte det å blinke forskjellige plasser helt til alle lysene dannet en sirkel som blunket i takt. Jeg stirret på denne mystiske sirkelen dritlenge, sikkert i nesten et kvarter da det kom en kolonne av hvitt lys i midten av sirkelen. Jeg satt meg ned ved pcen igjen og alt-tabbet til Skype for å fortelle min gode venn Pokey om hva som foregikk da jeg så en liten sittende grønn mann synke nedover sakte i kolonnen av hvitt lys. Det så litt ut som en buddhist som leviterte bare annerledes. Mannen var omtrent på høyde med en kineser og var grønn over hele seg. Og med det mener jeg hele seg, han var nemlig helt naken! På hodet hadde han to antenner litt sånn som Piccolo i Dragon Ball. Jeg ble helt sjokkert og stoppet helt opp da jeg så han for å la hjernen min prosessere hva det var som foregikk. Etter noen sekunder gikk det opp for meg hva jeg måtte gjøre! Jeg tok opp iPhonen min fra lommen og trykket på hurtigknappen til 10.000 kronerstipset til VG. Jeg tok telefonen opp til øret og så ut igjen av vinduet og det jeg så skremte meg så mye at jeg tisset på meg. Romvesenet sto rett utenfor vinduet mitt og så rett på meg!!! Sakte reiste han en grønn og hårløs hånd og pekte på meg mens han sa noe helt uforståelig og så begynte øynene hans å snurre og jeg skjønte med en gang at romvesenet prøvde å hypnotisere meg.

 

Og så våknet jeg. Når jeg våknet gikk jeg ut av huset mitt og fant en kullsirkel på bakken der lyskollonen hadde vært i drømmen min men jeg så ingenting om romvesener i VG.

 

 

 

Har du noen gang trodd at du så en UFO eller et romvesen? Stem da vel!

Endret av ☭ FTW ☭
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett UFO mange mange ganger.

"Uidentifisert flygende objekt" Er mang en gang jeg ikke har sett om det er en Airbus A340 eller en Boeing 777 som flyr høyt der oppe. Det eneste jeg har kunnet slå fast er at det flyr og at det mest sannsynlig er menneskeskapte saker vi snakker om, men uidentifiserbart er det :ph34r:

 

Edit:

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor utenomjordiske vesener skulle lage runde fly. Det er ganske dårlig prinsipp når det kommer til aerodynamikk og jeg skulle tro det ville vært en fin ting å følge de prinsippene som gjelder for vårt system dersom de ønsker å fly i vårt teritorium. Ikke skjønner jeg hvorfor aliens skal være grønne og ligne på oss mennesker heller. Hva om de er runde, firekantent, ligner på en hest eller rett og slett bare er noe vi aldri før har sett og som vi ikke klarer å se? Hva vet vel vi...

Endret av Mantoius
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser at FTW og Friksjon har noen interne greier på gang her, men jeg vil likevel fortelle om en ufo-sightseeing. Jeg ventet på bussen og så opp mot himmelen. Det var ganske lyst ute, og jeg la merke til et røykstripe, slike som kommer av fly. Jeg fulgte stripen videre helt til den stoppet i løse luften og ble stirrende litt der. Plutselig ser jeg noe blankt gjennomsiktig-aktig i luften, omtrent der røyksporet stopper. Dette "objektet", som etter avstanden å dømme må ha vært på størrelse med en buss, "transformerer" seg/endrer form i noen sekunder, før det forsvinner igjen like brått som det kom. Det hele tar bare et par sekunder.

 

Dette er faktisk helt sant, og jeg aner ikke hva det var for noe, men ingen må komme å si at det var et fly. Har også fortalt det til noen i familien, som heller ikke forstår hva det kan være.

 

Ellers har jeg også sett et "spøkelse" eller hva man kaller det. Jeg så ut av kjøkkenvinduet, og da ser jeg rett på baksiden til blokken som står parallelt til vår. I et av vinduene ser jeg refleksjonen av en kvinne i rød jakke og svarte bukser som går forbi. Det kommer ikke innenfra for rullegardinen på det aktuelle vinduet er nede. Refleksjonen var heller ikke synlig i noen av de andre vinduene litt ved siden av. Etter andre refleksjoner i vinduet å dømme, skulle hun ha vært ca midt på lekeplassen mellom blokkene, men det var ikke et eneste menneske ute akkurat da, verken på lekeplassen, eller andre steder i nærområdet.

 

Dette var derimot helt tydelig en kvinne, med helt tydelig rød jakke og svart bukse.

Lenke til kommentar

Oi Kajac, det der var virkelig spennende! Tror jeg fra nå av skal følge mer med når jeg ser sånn hvit røyk og flylyd, er jo supersmart av romvesene å late som om de er noe hverdagslig når de skal spionere på oss.

Det er helt greit at du ikke tror meg, men for å gjøre et par ting klart: Objektet lagde ingen lyder, det flyttet ikke på seg (bare transformerte seg), og det kom og forsvant helt brått i løpet av et par sekunder. Jeg vet hva jeg så, men jeg vet ikke hva det var.

Lenke til kommentar

Okey, for ikke å høres ut som jeg er en true UFO believer så mener jeg alt kan forklares. Når det er sagt ble jeg litt forbauset og litt undrende over hva jeg fikk tatt bilde av her en dag. Jeg tok bilder av nordlys og da jeg sjekket bildene kom jeg over ett av dem som hadde ett ukjent objekt i seg.

 

post-106399-0-46598600-1305973194_thumb.jpg

 

Finnes sikkert en god forklaring, men jeg har ikke noen god en selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...