Gå til innhold

Oslo: Rape, drugs and immigrants


Anbefalte innlegg

Ja, så du ER etnisk norsk? Hvor lærte du å skrive forresten?

 

Så bra at du har samlet til lystig lag! Latter er bra for alle. Hvordan er det forøvrig mulig for meg å vite din etnisitet uten at du oppgir den? Jeg er spent på å høre ditt rettskrevne svar.

 

Hva har min etnistitet med saken å gjøre, hvorfor er du så manisk opphengt i dette. Må du sette folk i bås så du kan bestemme deg hvordan du skal oppføre deg mot andre.

 

Jeg er født i norge og bod hele livet mitt her. det er alt som skal bety noe.

 

Skjønner ikke hvorfor du mener at jeg blir gjort til latter ved å påpeke at du kanskje ikke er etnisk norsk når du selv aldri bekrefter at du er det? Ettersom du er så manisk opphengt i å fungere som forumets antifa/anti-rasist, så spør jeg om hvilken bakgrunn du har. Er det et problem?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg merke en litt aggressiv stemning mot asylsøkere her nupe2.gif

 

Du får gråte litt og trøste deg med litt Marxistisk litteratur.

 

vil bare poengtere at en ikke skal generalisere alt så mye, det finnes sånne og sånne. De aller fleste flyktninger jeg kjenne til er veldig hyggelig, det klart at i begynnelsen tar det litt tid å tilpasse seg et så rolig land som Norge, men ærlig talt er mange av dem blitt vesentlig hyggeligere og mer respektfull en en god av den lokale befolkning. Jeg vil ikke si at dem er bedre en alle andre, men at det er langt ifra alle som er "bølle" de som ikke er det blir bare ikke lagt merke til, fordi folk synes negative sidene på en menneske mer spennende. Og med dem som er "aggressive" eller noe slikt, burde det gjort noe med dem, dem burde selvfølgelig ikke blir behandlet annerledes en nordmann, spesielt i rettsaker/lovbrudd, Men dem burde også støttes og hjelpes, jeg tror ikke har opplevd "fred" før så dem har kanskje litt vanskeligheter å finne seg til rette med det.

 

Hvilken planet skriver du dette fra? Bor du i Norge? Kjenner du mange 3 generasjons innvandrere?

 

De har ALDRI opplevd krig, men oppfører seg værre enn de som kommer hit som flyktninger. Forklar deg. Alle som prøver å late som om det er oss nordmenn sin skyld at innvandrere oppfører seg som de gjør, er enten de liker det eller ikke sosiale marxister. Glem det. Dette er vårt land, enten oppfører man seg, ellers er det på huet og rævva ut!

 

ro deg ned da ^^. Vis alle som ikke oppfører seg skal på "huet og rævva ut" er det minst like mange nordmenn som burde det. Kanskje ikke helt like mange i byen, der forholdet mellom nordmenn og innvandrer er litt annerledes, men ikke langt ifra ihvertfall. Jeg se allerede at det ikke er vits å diskutere med deg så jeg skal ikke argumentere noe mer med deg. Du skal bare vite at vis du oppføre deg likens i RL som her, burde du ihvertfall "på huet of rævva ut!" slik holdning som du har hjelper ihvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Hvilken planet skriver du dette fra? Bor du i Norge? Kjenner du mange 3 generasjons innvandrere?

 

De har ALDRI opplevd krig, men oppfører seg værre enn de som kommer hit som flyktninger. Forklar deg. Alle som prøver å late som om det er oss nordmenn sin skyld at innvandrere oppfører seg som de gjør, er enten de liker det eller ikke sosiale marxister. Glem det. Dette er vårt land, enten oppfører man seg, ellers er det på huet og rævva ut!

 

ro deg ned da ^^. Vis alle som ikke oppfører seg skal på "huet og rævva ut" er det minst like mange nordmenn som burde det. Kanskje ikke helt like mange i byen, der forholdet mellom nordmenn og innvandrer er litt annerledes, men ikke langt ifra ihvertfall. Jeg se allerede at det ikke er vits å diskutere med deg så jeg skal ikke argumentere noe mer med deg. Du skal bare vite at vis du oppføre deg likens i RL som her, burde du ihvertfall "på huet of rævva ut!" slik holdning som du har hjelper ihvertfall ikke.

 

EDIT: Doh! siterte isteden får å redigere.wallbash.gif

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Ja, så du ER etnisk norsk? Hvor lærte du å skrive forresten?

 

Så bra at du har samlet til lystig lag! Latter er bra for alle. Hvordan er det forøvrig mulig for meg å vite din etnisitet uten at du oppgir den? Jeg er spent på å høre ditt rettskrevne svar.

 

Hva har min etnistitet med saken å gjøre, hvorfor er du så manisk opphengt i dette. Må du sette folk i bås så du kan bestemme deg hvordan du skal oppføre deg mot andre.

 

Jeg er født i norge og bod hele livet mitt her. det er alt som skal bety noe.

 

Skjønner ikke hvorfor du mener at jeg blir gjort til latter ved å påpeke at du kanskje ikke er etnisk norsk når du selv aldri bekrefter at du er det? Ettersom du er så manisk opphengt i å fungere som forumets antifa/anti-rasist, så spør jeg om hvilken bakgrunn du har. Er det et problem?

 

Fordi min enisitet ikke har noe med diskusjonen å gjøre, hvor mine forfedre kom fra har ingen ting å si, jeg er født i norge oppvokst i norge. det er alt som betyr noe.

 

At du er så opphengt i andres etnisitet sier mer om deg enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du mener at jeg blir gjort til latter ved å påpeke at du kanskje ikke er etnisk norsk når du selv aldri bekrefter at du er det? Ettersom du er så manisk opphengt i å fungere som forumets antifa/anti-rasist, så spør jeg om hvilken bakgrunn du har. Er det et problem?

 

 

Et personens etnisitet har lite å gjøre med debatten.

 

Hvis du er uenig, kan du forklare hvorfor det er viktig til argumentet selv? Min erfaring er at det er bare viktig hvis man ønsker å legge merkelapper og generalisering til motdebattanten, ikke debatten selv. Han er muslime vet du, så hans meninger om rasisme i Norge ikke er saklige??? Jeg mener det motsatte, en som erfare rasisme vet mye mer enn en som har ingen eller lite erfaring.

 

Dette tendensen-å mene at et persons bakgrunn eller etnisitet fører alltid til et bestemmt perspektiv- istedenfor å evaluere ens oppførsel og hva en sier og gjør er rasistisk.

 

Hvis du kan gi en annen grunnen til at en motdebattants etnisitet er viktiger enn det en skriver vill jeg gjerne vite. Ellers lukter det som generalisering og rasisme.

Endret av jjkoggan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler folk å anskaffe stavekontroll. Det er gratis, lett å bruke, og bidrar til en bedre og mer estetisk diskusjon. Hvordan man skriver sier også noe om hvor mye/lite respekt man har for de som skal lese innlegget. Å rable i vei slik Gunfreaken gjør ser jeg på som noe i stil med et toalettbesøk. Der forumet og de andre forum-medlemmene er toalettet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler folk å anskaffe stavekontroll. Snip...

Minner om retningslinjene: "Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende."

 

Forumbestefar leser av og til innlegg som får ham til å gremmes over nivået i norsk skole. (Og skriver av og til slike innlegg selv, også...) Men dette er et diskusjonsforum, og jeg tror at utdannelse og sosiale kår henger sammen. Å stille krav til formuleringsevne er å begunstige de begunstigede. De rike framfor de fattige, de utdannede framfor de ufaglærte, de etnisk norske framfor innvandrere. En ytringsfrihet som er reservert for de veltalende er ingen reell ytringsfrihet.

 

Men ja, man viser seg selv og leserne respekt om man gjør en innsats for å skrive korrekt og forståelig. Stavekontroller er i så måte en billig hjelp.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler folk å anskaffe stavekontroll. Det er gratis, lett å bruke, og bidrar til en bedre og mer estetisk diskusjon. Hvordan man skriver sier også noe om hvor mye/lite respekt man har for de som skal lese innlegget.

 

Dette kan da ikke stemme. Norsken din er helt grei, men jeg har enda null respekt for deg, og all respekt til Gunfreak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...