Gå til innhold

Oslo: Rape, drugs and immigrants


Anbefalte innlegg

Er dette frivillig? Hvor ble det av den folkeavstemningen som kunne vist hvor mange av oss som bevisst ønsket denne masseinnvandringen av fremmedetniske som på sikt kan komme til å utavle oss i mange deler av Europa?

Jeg glemte å svare på dette. Vi har stortingsvalg hvert fjerde år. Stem FrP, Demokratene e.l. hvis reduksjon i innvandringen er det viktigste for deg. 2013 neste.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva vi derimot kan gjøre, er å tilrettelegge tingene slik at det blir lettest mulig for etniske europeere å gifte seg med andre etniske europeere, først og fremst ved å stoppe fremmedetnisk/kulturell innvandring til Europa, og naturligvis fjerne all ødeleggende, multikulturell propaganda som skader det europeiske.

 

Føler du deg virkelig utkonkurrert av ikke-europeere?

 

Såklart once you've gone black you don't go back.

 

Han er livredd for at alle norske damer skal ha prøvd seg en gang med en svart en, og blitt hekta så han aldri igjen får seg noe.

Lenke til kommentar

Såklart once you've gone black you don't go back.

 

Han er livredd for at alle norske damer skal ha prøvd seg en gang med en svart en, og blitt hekta så han aldri igjen får seg noe.

 

Once you go White, you know what's right. :)

 

Nei, føler meg ikke akkurat utkonkurrert av innvandrerne, da ikke engang en afrikansk supermodell kan sammenlignes med mitt utseende. :thumbup:

 

Se på noen demografiske prognoser (fra f.eks. England, Frankrike, Nederland, Tyskland og Sverige) så kanskje noe nytt går opp for deg.

"Multikulturalismen" er en krig mot alt europeisk, og om vi ikke passer oss kan ting få uante konsekvenser.

 

I dag kan noe fortsatt gjøres, i morgen er det for sent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Såklart once you've gone black you don't go back.

 

Han er livredd for at alle norske damer skal ha prøvd seg en gang med en svart en, og blitt hekta så han aldri igjen får seg noe.

 

De hvite damene jeg ser sammen med afrikanere eller arabere er et eget folkeslag i seg selv etter min mening. De ser ikke ut i måneskinn stort sett ala hva som kalles white-trash i USA. Og hva mener du egentlig? Siden de først har vært sammen med en svart, så vil de ikke bli med en hvit? Hinter du til hvor stor penis de måtte ha? Tragisk isåfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Såklart once you've gone black you don't go back.

 

Han er livredd for at alle norske damer skal ha prøvd seg en gang med en svart en, og blitt hekta så han aldri igjen får seg noe.

 

De hvite damene jeg ser sammen med afrikanere eller arabere er et eget folkeslag i seg selv etter min mening. De ser ikke ut i måneskinn stort sett ala hva som kalles white-trash i USA. Og hva mener du egentlig? Siden de først har vært sammen med en svart, så vil de ikke bli med en hvit? Hinter du til hvor stor penis de måtte ha? Tragisk isåfall.

 

Once you've gone black you don't go back er et kjent ordak fra usa. Jeg kan ikke drive forklare alt til alle hele tiden. google it.

Lenke til kommentar

Once you've gone black you don't go back er et kjent ordak fra usa. Jeg kan ikke drive forklare alt til alle hele tiden. google it.

 

Ja, men hva mener du?

 

Når du først har hatt deg med en svart person, så vil du aldri ha deg med en svart person igjen?

Gjelder dette med svarte kvinner også?

 

Vanskelig å gjette seg til hva du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Once you've gone black you don't go back er et kjent ordak fra usa. Jeg kan ikke drive forklare alt til alle hele tiden. google it.

 

Ja, men hva mener du?

 

Når du først har hatt deg med en svart person, så vil du aldri ha deg med en svart person igjen?

Gjelder dette med svarte kvinner også?

 

Vanskelig å gjette seg til hva du mener.

 

sa jeg ikke nettopp google it

 

once you've gone black you never go back

 

 

http://www.google.no/search?sourceid=navclient&aq=0&oq=once+you%27ve+gone&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLR_enNO303NO303&q=once+you%27ve+gone+black+you+never+go+back

 

Orginalt var det en referanse til svarte menn og hvite kvinner, det har senere blitt utvidet til svarte kvinner og hvite menn også

Lenke til kommentar
Orginalt var det en referanse til svarte menn og hvite kvinner, det har senere blitt utvidet til svarte kvinner og hvite menn også

 

Jaja, litt roastbeef er greit, men det finnes grenser.

 

Jeg har enda til gode å høre om en normal jente som liker å få vrengpult den stakkars musa si også.

 

Jeg forstår tydeligvis ingenting når det gjelder dette.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Det er ingen som er bedre enn noen som helst på uansett hvilket som helst område det måtte gjelde. Vi er bare noen onde dyr, slutt å ta dere selv så seriøst og slutt med den helvettes ironien hele tiden, det går jo faen ikke ann å forstå hva noen mener lengre.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Jeg har slettet en post. Det er helt greit å diskutere om innvandringen hadde vært anderledes uten statlige støtteordninger. Folk utenfra har åpenbare handicap (språk, skikker, diskriminering etc.) Men å påstå at andre raser som sådan ikke ville klare seg her i landet er rasistisk og i strid med retninhslinjene.

Haha! Sannheten er virkelig politisk befengt her omkring. Hva med frasen "once you've gone black you never go back"? Det er ikke rasistisk?
  • Liker 4
Lenke til kommentar

]Haha! Sannheten er virkelig politisk befengt her omkring. Hva med frasen "once you've gone black you never go back"? Det er ikke rasistisk?

Det er vel først og fremst tåpelig og sier noe om nivået på debatten. Jeg kan selvsagt slette det, men som jeg ser det slår det helst tilbake på de som poster slikt...

 

Og nå ga det jo anledning til et par svar da. Jeg kan selvsagt slette alt sammen.

 

Og ja, "sannheten" er politisk befengt. Jeg liker ikke noe særlig at det skal føre til sensur, men sånn er det nå en gang. Det har ikke jeg bestemt, men våre lovgivere på Løvebakken.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på noen av sidene i denne saken. Dere er jo ekstreme, hva med å bare drite i det som dere gjør med alt annet? Vær balanserte, det er det beste. I bunn og grunn så eksisterer ikke en tanke med mindre du gjør handling ut av den, så hvorfor kan dere ikke møtes utenfor Stortinget i hver deres gruppe om dere faktiskt mener at disse sakene er så utrolig viktige, så kan jeg sitte på sidelinjen i klappstolen med en joint og le? Kan dere ikke gjøre det snart?

 

Både Defence league og Blitz, Vigrid og SOS-Rasisme, møt opp og gjør noe med problemet deres. Få utløp for raseriet, morsomt ord.. RASEriet. Gjør det, værsåsnill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk retningslinjene da folkens:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

* Flaming og andre former for personangrep er forbudt.

Klarer dere ikke å unngå personkarakteristikker så ta heller fri resten av kvelden.

 

Edit: Og da fprsvant de omtalte innleggene...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...