Gå til innhold

Oslo: Rape, drugs and immigrants


Anbefalte innlegg

Haha! Sannheten er virkelig politisk befengt her omkring. Hva med frasen "once you've gone black you never go back"? Det er ikke rasistisk?

 

Ja, det er rasistisk, men jeg tror ikke rasisme og rettferdighet er noe du bryr deg om. Ellers ville du blir mer opptatt av hvordan de med mørk hud opplever rasisme hver dag, ikke bare når omvendt rasisme hender i veldig få omstendigheter.

 

Det lukter som en unnskyldning for rasisme- Jeg kan bli rasistiske fordi minoriteten er det også.

 

Det er barnslig og etter min mening går i mot norske tradisjoner om empati og nåde for de svakeste i samfunn.

 

 

Når det gjelder kultur endring og rase. Etter 400 års erfaring med blanding av forskjellige kulturer og raser fra kina til norge, har amerikanske kultur ikke endret seg i betydelig måter. Fra den mørk hudete guvernørene til Louisiana og South Carolina(india) til innvandreren i California og den kenyanske presidenten, ingen av dem prøver å endre hva som er ekte amerikansk. Hadde du blitt blind, ville du ikke merke noe annet enn små forskjeller i talemåte. Ellers er de helt amerikansk. Husk på Martin Luther King

 

 

I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character

 

 

Det er ingen grunn at alle raser kunne bli helt norsk i alle måter som er viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg har da visselig aldri sagt at det ikke eksisterer noe slikt skille. Det jeg prøvde å kommunisere i mitt forrige innlegg var bare at IQ ikke nødvendigvis er noe presist mål for intelligens når man bruker de samme testene på personer fra f.eks New York og Kalahariørkene. Er du uenig i dette?

 

Har heller aldri påstått at du har sagt det, spørsmålstegnet var der av en grunn og et enkelt "du tar feil" hadde vært mer enn nok. Men hvorfor ønsket du da kildehenvisning til påstanden om et IQ skille om du ikke antok at påstanden var gal? Har du for vane å kreve kildehenvisning til ting du vet er riktig?

 

Når det gjelder Kalahariørkenen så vil det selvsagt komme ann på hvordan testen er utformet. Men det er jo egentlig ikke så ekstremt relevant siden tallene viser at afroamerikanere har lavere snitt IQ enn euroamerikanere. La oss glemme Afrika i en stund og kun se på USA. Hvilke argumenter sitter du igjen med da? Er ikke mange afroamerikanere som er isbjørnjegere eller nomader.

 

Og igjen påstår du at IQ-tester måler intelligens, noe de IKKE gjør.

 

Så hva er formålet med en IQ test. Hva er meningen at den skal måle? Du siterer personer som kommer med definisjoner på det en IQ test er ment å måle og knytter disse definisjonene til intelligens, så jeg ser ikke helt hva du vil frem til.

 

Tror problemet med IQ er at om man ønsker å bekrefte at IQ er noe tull så finner man mer enn nok "pålitelige" og politisk korrekte kilder som bekrefter dette synet. Om mener at IQ tester har noe for seg, så finner man også en god del pålitelige kilder som bekrefter dette.

 

Funfact: Det eksisterer en korrelasjon mellom lav IQ og voldskriminalitet. Så får man tolke dette som man vil. Når man ser på hva som diskuteres i denne tråden så er jo dette litt kjekt å vite.

Endret av Tå.
Lenke til kommentar
Det sa du, det var feil, og det finnes ikke noe hvit rase og svart rase, det finnes svarte og hvite mennesker.

 

Okei, men hvis det ikke finnes en hvit rase eller en svart rase, da finnes heller ikke rasisme da? Da kan du ikke anklage noen for rasisme lenger, ettersom det har med raser av mennesker å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Det sa du, det var feil, og det finnes ikke noe hvit rase og svart rase, det finnes svarte og hvite mennesker.

 

Okei, men hvis det ikke finnes en hvit rase eller en svart rase, da finnes heller ikke rasisme da? Da kan du ikke anklage noen for rasisme lenger, ettersom det har med raser av mennesker å gjøre.

 

 

Jeg kan anklage noen for rasisme viss DE tror det finnes raser.

Spiller ingen rolle at de tar feil, deres meninger er fremdeles rasistiske

Lenke til kommentar
Det sa du, det var feil, og det finnes ikke noe hvit rase og svart rase, det finnes svarte og hvite mennesker.

 

Okei, men hvis det ikke finnes en hvit rase eller en svart rase, da finnes heller ikke rasisme da? Da kan du ikke anklage noen for rasisme lenger, ettersom det har med raser av mennesker å gjøre.

 

 

Jeg kan anklage noen for rasisme viss DE tror det finnes raser.

Spiller ingen rolle at de tar feil, deres meninger er fremdeles rasistiske

 

Så på hvilken bakgrunn kan du anklage noen for rasisme hvis det ikke finnes raser? Ettersom vi er genetisk helt like med unntak av huden (i følge deg), så har du ikke lenger grunnlag for å bruke rasisme som argument. Benekter du hunderaser også kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Det sa du, det var feil, og det finnes ikke noe hvit rase og svart rase, det finnes svarte og hvite mennesker.

 

Okei, men hvis det ikke finnes en hvit rase eller en svart rase, da finnes heller ikke rasisme da? Da kan du ikke anklage noen for rasisme lenger, ettersom det har med raser av mennesker å gjøre.

 

 

Jeg kan anklage noen for rasisme viss DE tror det finnes raser.

Spiller ingen rolle at de tar feil, deres meninger er fremdeles rasistiske

 

Så på hvilken bakgrunn kan du anklage noen for rasisme hvis det ikke finnes raser? Ettersom vi er genetisk helt like med unntak av huden (i følge deg), så har du ikke lenger grunnlag for å bruke rasisme som argument. Benekter du hunderaser også kanskje?

 

Viss du tror at svarte er mer utsatt for å bli voldlige eller er farlige en hvite er du rasist, fordi DU TROR det finnes raser, du tar så klart dobbelt feil, siden det hverken finnes raser eller at svarte er farlige.

 

Nå er du bare ute etter å lage kvalm, du vet selv at du er rasist, og du prøver bare å lure deg unna, med tull ball

Lenke til kommentar
Viss du tror at svarte er mer utsatt for å bli voldlige eller er farlige en hvite er du rasist, fordi DU TROR det finnes raser, du tar så klart dobbelt feil, siden det hverken finnes raser eller at svarte er farlige.

 

Nå er du bare ute etter å lage kvalm, du vet selv at du er rasist, og du prøver bare å lure deg unna, med tull ball

 

Hvis statistikken viser at jeg har rett, så er vel det fortsatt rasistisk?

 

Forøvrig, ser jeg det svært vanskelig å diskutere med en som knapt kan skrive brukbar norsk. Er du norsk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

jeg merke en litt aggressiv stemning mot asylsøkere her nupe2.gif

 

Du får gråte litt og trøste deg med litt Marxistisk litteratur.

 

vil bare poengtere at en ikke skal generalisere alt så mye, det finnes sånne og sånne. De aller fleste flyktninger jeg kjenne til er veldig hyggelig, det klart at i begynnelsen tar det litt tid å tilpasse seg et så rolig land som Norge, men ærlig talt er mange av dem blitt vesentlig hyggeligere og mer respektfull en en god av den lokale befolkning. Jeg vil ikke si at dem er bedre en alle andre, men at det er langt ifra alle som er "bølle" de som ikke er det blir bare ikke lagt merke til, fordi folk synes negative sidene på en menneske mer spennende. Og med dem som er "aggressive" eller noe slikt, burde det gjort noe med dem, dem burde selvfølgelig ikke blir behandlet annerledes en nordmann, spesielt i rettsaker/lovbrudd, Men dem burde også støttes og hjelpes, jeg tror ikke har opplevd "fred" før så dem har kanskje litt vanskeligheter å finne seg til rette med det.

Lenke til kommentar

jeg merke en litt aggressiv stemning mot asylsøkere her nupe2.gif

 

Du får gråte litt og trøste deg med litt Marxistisk litteratur.

 

vil bare poengtere at en ikke skal generalisere alt så mye, det finnes sånne og sånne. De aller fleste flyktninger jeg kjenne til er veldig hyggelig, det klart at i begynnelsen tar det litt tid å tilpasse seg et så rolig land som Norge, men ærlig talt er mange av dem blitt vesentlig hyggeligere og mer respektfull en en god av den lokale befolkning. Jeg vil ikke si at dem er bedre en alle andre, men at det er langt ifra alle som er "bølle" de som ikke er det blir bare ikke lagt merke til, fordi folk synes negative sidene på en menneske mer spennende. Og med dem som er "aggressive" eller noe slikt, burde det gjort noe med dem, dem burde selvfølgelig ikke blir behandlet annerledes en nordmann, spesielt i rettsaker/lovbrudd, Men dem burde også støttes og hjelpes, jeg tror ikke har opplevd "fred" før så dem har kanskje litt vanskeligheter å finne seg til rette med det.

 

Hvilken planet skriver du dette fra? Bor du i Norge? Kjenner du mange 3 generasjons innvandrere?

 

De har ALDRI opplevd krig, men oppfører seg værre enn de som kommer hit som flyktninger. Forklar deg. Alle som prøver å late som om det er oss nordmenn sin skyld at innvandrere oppfører seg som de gjør, er enten de liker det eller ikke sosiale marxister. Glem det. Dette er vårt land, enten oppfører man seg, ellers er det på huet og rævva ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis de er 3. generasjon så er dette strengt tatt deres land også, slik at vi faktisk ikke kan sende dem ut...

 

Er ikke løsningen såre enkel? La de som kan oppføre seg få bli og send bråkmakerne og barbarene vekk? Slik er det ihvertfall man ser på saken i de fleste andre land i verden. Sunn fornuft som det heter.

 

Samtidig kan man kanskje også si at nå må vi uansett si stopp. For er det ikke en grense for hvor mange innvandrere vi kan/bør/vil ta i mot?

 

Sist men ikke minst: hva med å hjelpe utlenningene i deres egne land slik at de ikke behøver å flykte hit? Jeg mener - å slippe bomber i hodet på de og stjele ressursene deres er da ikke akkurat den beste politikken. Fra et moralsk ståsted i det minste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Viss du tror at svarte er mer utsatt for å bli voldlige eller er farlige en hvite er du rasist, fordi DU TROR det finnes raser, du tar så klart dobbelt feil, siden det hverken finnes raser eller at svarte er farlige.

 

Nå er du bare ute etter å lage kvalm, du vet selv at du er rasist, og du prøver bare å lure deg unna, med tull ball

 

Hvis statistikken viser at jeg har rett, så er vel det fortsatt rasistisk?

 

Forøvrig, ser jeg det svært vanskelig å diskutere med en som knapt kan skrive brukbar norsk. Er du norsk?

 

Jeg er norsk statsborger det er alt du trenger å vite

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg er norsk statsborger det er alt du trenger å vite

 

Altså ikke etnisk norsk, som jeg skjønner utifra din manglende patriotisme til landet du bor i.

 

Hvordan viste jeg du kom til å si det, alt jeg kan si er at du gjør deg selv til latter og viser dine syke fordommer.

 

Alle som kjenner meg sitter nå å ler av deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Hvordan viste jeg du kom til å si det, alt jeg kan si er at du gjør deg selv til latter og viser dine syke fordommer.

 

Alle som kjenner meg sitter nå å ler av deg.

[/quote

 

Ja, så du ER etnisk norsk? Hvor lærte du å skrive forresten?

 

Så bra at du har samlet til lystig lag! Latter er bra for alle. Hvordan er det forøvrig mulig for meg å vite din etnisitet uten at du oppgir den? Jeg er spent på å høre ditt rettskrevne svar.

Endret av nico69
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, så du ER etnisk norsk? Hvor lærte du å skrive forresten?

 

Så bra at du har samlet til lystig lag! Latter er bra for alle. Hvordan er det forøvrig mulig for meg å vite din etnisitet uten at du oppgir den? Jeg er spent på å høre ditt rettskrevne svar.

 

Hva har min etnistitet med saken å gjøre, hvorfor er du så manisk opphengt i dette. Må du sette folk i bås så du kan bestemme deg hvordan du skal oppføre deg mot andre.

 

Jeg er født i norge og bod hele livet mitt her. det er alt som skal bety noe.

Lenke til kommentar

Ja, så du ER etnisk norsk? Hvor lærte du å skrive forresten?

 

Så bra at du har samlet til lystig lag! Latter er bra for alle. Hvordan er det forøvrig mulig for meg å vite din etnisitet uten at du oppgir den? Jeg er spent på å høre ditt rettskrevne svar.

 

Hva har min etnistitet med saken å gjøre, hvorfor er du så manisk opphengt i dette. Må du sette folk i bås så du kan bestemme deg hvordan du skal oppføre deg mot andre.

 

Jeg er født i norge og bod hele livet mitt her. det er alt som skal bety noe.

 

Det skal egentlig ikke bety noe som helst. Det er trist så mange henger seg opp i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...