Gå til innhold

Trailer: The Secret World #2 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det kanskje søkeevnene mine som er helt på trynet:p men såvidt jeg ser så er det 3 artikler om TSW siden det ble annonsert. Flott at det kommer mere iallefall:D btw, hadde dere noen intervjuer med Funcom? har bare sett gamereactor med et intervju men ingen av de engelske sidene.

Masse treff i søket i alle fall: http://www.gamer.no/sok/?q=the+secret+world

 

Og produktsiden lister 13 artikler (inkludert to sniktitter og et nettmøte) og 6 videoer: http://www.gamer.no/produkter/37381/the-secret-world-pc/

 

Så jeg syns vi henger bra med her :-)

 

Nice! hmm, når jeg søkte så kom det bare opp 3 artikler:s

 

Uansett, gleder meg til mer info og til å spille det selv:D

Lenke til kommentar

Pent grafisk og kan jo bli ganske så bra spill dette.

MEN når det kommer til Funcom så er det det samme hver gang; Et par tre folk som sier at alt blir nytt og fint og en HELT annen opplevelse enn tidligere mmo'er.....

F.eks så er det rimelig fjernt å trekke frem muligheten til bruk av forskjellige våpen som hammer og pistoler som noe unikt og flott selv med ingen begrensninger for hva du kan bruke.... Men det er jo jobben deres å hause opp spillet så får vel gjøre klar en av de største klypene med salt jeg kan finne til neste gang de slipper en video hvor de også skal prate om spillet. Kanskje de klarer å droppe superlativene og heller fortelle litt om spillet :p Håpet er jo alltids til stede.

Lenke til kommentar

Et par tre folk som sier at alt blir nytt og fint og en HELT annen opplevelse enn tidligere mmo'er.....

 

Enig der, men de hadde mest sansynlig ikke solgt like mye om de ramset opp hvor mange elementer de har som er prikk lik konkurrentene. "Nyskapning" er alltid et smart kort å dra frem.

Lenke til kommentar

Et par tre folk som sier at alt blir nytt og fint og en HELT annen opplevelse enn tidligere mmo'er.....

 

Enig der, men de hadde mest sansynlig ikke solgt like mye om de ramset opp hvor mange elementer de har som er prikk lik konkurrentene. "Nyskapning" er alltid et smart kort å dra frem.

De drar helt klar en "Jobs" her. Men istedet for å se uhemmet skryt av eget produkt så vil jeg heller få litt inside info om mekanikken, teknikken, ting og tang og knusktørr fakta fremfor at de fremstår som om de har hatt hue i sandgropa de siste 5 årene når det kommer til hva MMO'er kan by på der ute :p

joda, taktikken deres fungerer jo til en viss grad. I starten så har de en haauuug med spillere men så slutter det store flertallet når det viser seg at de var ofre for overdreven hype... seen that before :p

 

/edit: åja, og mye av det de mener er nyskapende har jeg lissom følelsen av å ha sett tidligere hehe

 

Skulle ønske de ikke sluttet å utvikle det viking mmo'et de holdt på med en liten stund

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...