Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Hva er logikken i dette? Dobbel pris for og kjøpe via download?! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Skyrim (download) til en "fornuftig" pris? :)

post-42742-0-83266600-1355322465_thumb.jpg

 

Merkverdig. Du gikk vel dessverre akkurat glipp av det store Steam salget som kjørte Skyrim til 50% også men når det er sagt er det få (om noen) fullprisspill som er mer verdt penga enn Skyrim. 3 - 400 kr for 100-300 timer moro? yes please ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkverdig. Du gikk vel dessverre akkurat glipp av det store Steam salget som kjørte Skyrim til 50% også men når det er sagt er det få (om noen) fullprisspill som er mer verdt penga enn Skyrim. 3 - 400 kr for 100-300 timer moro? yes please ;)

Har allerede kjøpt spillet (599kr) på PS3 rett etter det var lansert og svidd av ca 250 timer allerede. Men siden PS3 versjonen er så dårlig gjennomført (!) så fikk jeg lyst til å prøve det på PC nå når DLC osv. er kommet. Derfor syns jeg det er kjipt å må bruke enda 3-400kr på spilet jeg allerede "eier"..

Rundt 250 for steam-nøkkel:

http://www.cdkeyhous...dkey-steam.html

Skal sjekke ut dette seinere :) Hobbiten på kino står for tur ;)

Lenke til kommentar

Hvor mange timer har dere brukt på dette spillet egentlig? Selv har jeg spilt 235 timer siden desember i fjor. Sjeldent jeg finner et spill jeg liker så godt. :)

 

Hehe bra det ikke bare er meg da. Har 290 timer foreløpig ser jeg og ettersom det hele tiden kommer nye mods jeg må prøve ut så bare baller det på seg....

 

Og om Dragonborn DLC`en er såpass fet som det blir sagt kan man vel lett legge til 50-100 timer til :p

Lenke til kommentar

Lastet ned noen mods nå for en halv time siden, nå vil ikke spille funke. Kommer meg fram til at eg skal gå ut døren til "Skyrim", er i huset eg har laget. Da legges spillet ned, tenkte da at det var noen mods som gjorde dette, så slettet alle sammen som eg har lastet ned i dag, men funker forsatt ikke. Spilte senest i går kveld og da funket alt perfekt.

Lenke til kommentar

Lastet ned noen mods nå for en halv time siden, nå vil ikke spille funke. Kommer meg fram til at eg skal gå ut døren til "Skyrim", er i huset eg har laget. Da legges spillet ned, tenkte da at det var noen mods som gjorde dette, så slettet alle sammen som eg har lastet ned i dag, men funker forsatt ikke. Spilte senest i går kveld og da funket alt perfekt.

Har opplevd akkurat det samme dessverre. Fant ingen måter å fikse det på :S

Men det var i overgangen da jeg begynte å gå fra PC til Xbox av alle saker.

Så har egentlig ikke brydd meg noe særlig om det.

For å fiske dette prøvde jeg også å slette alle mods, men det hjalp ikke.

Og etter det prøvde jeg og installere alle modsene jeg hadde, men det fungerte heller ikke :S

Alt som fungerte var å starte helt på nytt.

Dette er en av grunnene til at jeg begynte å spille på xbox.

Så om du finner en måte å fikse det på hadde jeg blitt meget glad :)

For har en charater i level 60 som jeg gjerne skulle spilt vidre på :p

Endret av Freestyle89
Lenke til kommentar

Har opplevd akkurat det samme dessverre. Fant ingen måter å fikse det på :S

Men det var i overgangen da jeg begynte å gå fra PC til Xbox av alle saker.

Så har egentlig ikke brydd meg noe særlig om det.

For å fiske dette prøvde jeg også å slette alle mods, men det hjalp ikke.

Og etter det prøvde jeg og installere alle modsene jeg hadde, men det fungerte heller ikke :S

Alt som fungerte var å starte helt på nytt.

Dette er en av grunnene til at jeg begynte å spille på xbox.

Så om du finner en måte å fikse det på hadde jeg blitt meget glad :)

For har en charater i level 60 som jeg gjerne skulle spilt vidre på :p

 

Hei, fikk det faktisk til å funke i går, tok vekk abb på alle mods eg la til den dager, så slettet eg dem. Og da funket det som tidligere. Nå ser eg at du gjorde noenlunde det samme som eg gjorde. Så ikke så veldig hjelpsom. Det som gjorde at det klikket hos meg var at eg hadde 3 mods som bare gikk på blood textures. virker som hvis du lastet ned flere av samme effekt klikke spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...