Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper fremdeles at det er den formen for fast travel vi fant i Morrowind. Den gir en hel shitload mer mening etter alt snakket de har gjort om å fordype spilleren inn i verdenen, inkludert det å tilsynelatende mer eller mindre fjerne HUDen i førstepersonsvinkelen.

 

Om de kjører den samme modellen som de gjorde i Oblivion blir jeg litt skuffet. I bunn og grunn gjør det meg egentlig ingenting, da jeg kan velge bort å bruke det. Men da forsvinner også litt av innlevelsen. Jeg kan jo gå hele tiden, ja, men det blir fort skamkjedelig kan jeg se for meg. Og de gangene jeg vil bruke det kommer det ikke til å finnes noen "ekte" muligheter til å bruke det uten og bare peke på kartet.

Lenke til kommentar

Håper bare Behavior gjør en like god jobb for Skyrim som Euphoria har gjort for Red Dead Redemtion og The Force Unleashed. Jeg føler på en måte at Euphoria har bevist at det er strålende, mens Havok henger etter. Det eneste spillet som har brukt Havok Behavior hittil, og som kan gi oss en pekepinn, er "Kung Fu-Rider"... ikke akkurat veldig overbevisende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...