Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

la siden loade litt. tok meg ganske lang tid første gang. Dritkul den nye theme sangen!!!!

Har latt siden loade i 20 minutter nå.

Ser fortsatt slik ut:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

EDIT: Bytta browser, så funka det.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Har hørt litt på Skyrim theme nå, men synes ikke det klinger like bra som Morrowind eller Oblivion sine. Det er for all del stilig, det er ikke det. Det beste av dem må være Morrowind. Det er noe av det tøffeste og vakreste jeg har hørt innen spillmusikk. Men det er jo uansett litt kult at det første de synger i Skyrim theme er "for the win, for the win".

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Har hørt litt på Skyrim theme nå, men synes ikke det klinger like bra som Morrowind eller Oblivion sine. Det er for all del stilig, det er ikke det. Det beste av dem må være Morrowind. Det er noe av det tøffeste og vakreste jeg har hørt innen spillmusikk. Men det er jo uansett litt kult at det første de synger i Skyrim theme er "for the win, for the win".

 

Jeg er uenig. Elsker måten de har tatt inn mannskor. Låter fantastisk synes jeg. Mye mer trøkk enn de andre. Mer episk spillmusikk. Synes det er det betste themet så langt, selvom Morrowind er veldig fin også. Dette er iallefall min mening. Likevel kan jeg absolutt forstå hva du mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...