Gå til innhold

Dead Space 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er midt inni eneren nå om dagen, og jeg liker det veldig godt så langt. Svært atmosfærisk, og jeg syns det er positivt at man må være litt mer strategisk med hvordan man angriper fiendene enn å bare gå for hodeskudd. Oppfølgeren kommer jeg nesten garantert til å kjøpe.

 

Jeg skjønner derimot ikke helt hvorfor de slenger på flerspiller. For meg virker spillmekanikken litt for "treg" til at den vil være egnet til slikt, men jeg har nå tatt feil før. Uansett, så lenge de ikke påtvinger meg en partner i enspillerdelen for å kunne inkludere coop, så skal jeg være fornøyd :)

Lenke til kommentar

Det har ikke blitt vist frem eller hintet om noe som tilsier at vi får en partner og coop. Ikke som jeg har fått med meg ivertfall. Jeg spiller som regel kun enspiller-spill, men her tror jeg multiplayer kan bli litt morsomt. Regner med det er necromorphs mot menneske, så det å snike seg innpå en fyr som necromorph og skremme livet av ham kan bli gøy. Må nesten teste det, men kjøper spillet for enspillerdelen.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det har ikke blitt vist frem eller hintet om noe som tilsier at vi får en partner og coop. Ikke som jeg har fått med meg ivertfall.

 

Ikke jeg heller, det var egentlig bare et lite stikk mot hva som ble gjort i RE5. Det ligger forresten noen nye snutter på Gametrailers som kan være greie å få med seg. Én av dem nevner også litt om flerspillerdelen.

Lenke til kommentar

Go dag!!

 

gleder meg bare mer å mer til Dead space 2, runda akkurat #1. har fått sett Dead space: Downfall å må si at den er å anbefale for de som ikke har sett den å vil vite litt mer om storyen:) Lurte på en liten ting ang det første spillet, er det slik som i resident evil at når du går igang med andre gjennomspilling så forsetter du med samme våpen og resten av kitte?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fy faen for en syk demo! Ble skremt så mange ganger at jeg faktisk vurderte å bare slå av. De har virkelig beholdt det som gjorde originalen så bra, i tillegg til å gjøre det hele enda skumlere virker det som. Hylene til babymorphene sitter fortsatt fast i hodet mitt :cry:

Lenke til kommentar

Det høres bra ut! Tar litt tid før den er ferdig å laste ned hos meg. Var på 1,24 GB eller noe sånnt. Gleder meg til å teste :D

 

 

Da har jeg spillt demoen. Veldig bra, dog litt kort. Skvatt godt når første monster hoppet frem, enda jeg var forberedt på det. Litt av grunnen er at utviklerne bruker lyden så godt, og jeg spillte med lyden ganske høyt i et mørkt rom. Er glad jeg har bestilt CE, for dette blir bra. Men er det bare meg, eller det er lettere å styre Isaac i Dead Space 2? Nå er det en stund siden jeg spillte Dead Space så mulig jeg tar feil, men det føles som at det går fortere å snu seg og alt går glattere på en måte.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Prøvde demoen til PS3 igår og det var nice altså! Alt så og føltes bedre....grafikken har jo fått en virkelig overhalling og kontrollen satt mye bedre. Og demoen klarte det Dead Space er flinke til...skremme livskiten ut av meg. Hadde det ikke vært for at samboeren min sov så hadde jeg skriket som ei lita jente...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du forsatt har din gamle dead space 1 save, så kan importere "skin" til 2'eren, den er helt identisk ellers og nei, upgrades følger ikke med.

 

Hvis man forhåndsbestiller hos gamestop får et spesielt våpen, nemlig river gun

 

Hvis du forsatt har din gamle dead space 1 save, så kan importere "skin" til 2'eren, den er helt identisk ellers og nei, upgrades følger ikke med.

 

Hvis man forhåndsbestiller hos gamestop får et spesielt våpen, nemlig river gun, noe annet du får er ignition dlc (selvom mange syns det er dritt dårlig) men som bonus får du en egen drakt i tilegg mye kos det!

 

Jeg tror jeg går for limited edition denne gangen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv forhåndsbestilt CE. Plasma Cutter og soundtrack gjorde det valget ganske lett.

 

Gjorde det samme selv nå. 871,- med frakt fra Gamezone var ikke så verst!

 

Må se å få lastet ned demoen også, har helt glemt at den har kommet. Så fremt den er ute enda?

 

Har ikke sjekket etter at jeg lastet den ned, men regner med den er der enda. Ser ikke hvorfor de skulle fjerne den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...