Gå til innhold

Dead Space 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde regnet med å måtte gå på Posten og hente den selv, men den fikk plass i postkassa. Plasmakutteren ble ærlig talt en skuffelse når jeg fikk satt batterier i den. For det første lyser den forbanna dårlig (egentlig forståelig med tanke på unger og den slags) og for det andre har den ikke korrekte lys. De tre diodene foran lyser grønt, og den lasersiktedioden på siden lyser blått. Skuffa! Nå føles den mest som noe som ville fulgt med i en Happy Meal på McDonalds.

Lenke til kommentar

Spilt typ 90 minutter akkurat nå og jeg skamkoser meg :)

Kanskje ikke skummelt, men jeg har det utrolig intenst med tanke på alt som kan skje og forstyrrende bilder.

(Spiller på Hardcore forresten).

 

Synes MP fungerer helt greit, spilt meg opp til LvL 5, allerede lagt merke til det som kommer til å bli det nye "Zerg Rushet", nemlig Packr Rush.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Helt utrolig at vi som kjøper pc-utgaven ikke får spille før EA sier at vi får lov, mens de som kjøper konsoll-utgaven kan spille med en gang. Får bare vente til midnatt da, men synes det er kjipt gjort av EA.

Ja, så sant det låses opp rett etter midnatt. Er vi skikkelig heldig låses det ikke opp før midnatt amerikansk østkysttid... Med andre ord i morgen tidlig. Jaja, skal teste rett over midnatt, jeg, i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Helt utrolig at vi som kjøper pc-utgaven ikke får spille før EA sier at vi får lov, mens de som kjøper konsoll-utgaven kan spille med en gang. Får bare vente til midnatt da, men synes det er kjipt gjort av EA.

Ja, så sant det låses opp rett etter midnatt. Er vi skikkelig heldig låses det ikke opp før midnatt amerikansk østkysttid... Med andre ord i morgen tidlig. Jaja, skal teste rett over midnatt, jeg, i alle fall. :)

 

Funker ikke her, så ser ut som at vi må vente til imorgen tidlig.

 

Edit: Det funket nå.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Akkurat kjøpt det på Steam til PC og kjører allt på high i 1920x1200....Fy faen for en grafikk!!! Konge gameplay også!! Går smooth som en barnerumpe, ja dette var opptur!! :)) Ikke for å starte en pc vs konsoll diskusjon, men dette her knuser ihvertfall alt jeg har sett på konsoll....hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...