Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvorfor man skal betale 5-600kr for noe man har spilt hundre ganger før , HVORFOR folkemassene gjør det er utrolig.Activison flyter på melkingen nå.

 

Jeg er normalt mot piratkopiering av spill av logiske grunne (ville vært KRISE om feks. bioware sine spill sluttet å komme på pc), MEN jeg gjør gladelig et unntak for dette spillet. Kanskje ikke føler meg så utrolig snytt etter mw2 etter at jeg har spilt dette :)

 

Edit: Etter å ha sett hva folk sier gjør jeg nok det :p

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Spillet fikk 93/100 av gametrailers, det er sjeldent de gir såpass høy score.

Det sier sitt .... og Modern Warfare 2 var bra men dette har så mye mer gamemodes + Zombie som alle elsket fra WaW. Og vi har Vietnam setting ! Og dedikerte servere !!! Såklart det er en grunn til at MW2 byttes ut. Folk som hatet MW2 kjøpte spillet her som var trofaste til COD4 tidligere.

Lenke til kommentar

Skjøner ikke helt den "lave" karakteren, mw2 historie var ok, hvis denne er så bra, er jo det et stort pluss, mp virker bedre for min del, mindre griding, og litt mer gambling.

Tipper at Treyarch har igjen bygget et hundretall usynlige vegger som dreper all form for taktikk og virtuell frihet, akkurat som i CoD3 og WaW. Ingen overraskelse da at IW sine titler automatisk fremstår som litt mer proffe/polerte selv om innholdet forblir veldig likt. Og ingen zombie klarer å gjøre opp for usynlige vegger og "magiske kuler" som treffer deg i hodet med en gang du prøver deg på flanking.

 

Utover dette kan jeg forstå at anmelderen begynner å bli drittlei CoD-serien, uansett om det er IW eller Treyarch som utvikler. Franchisen er blitt en parodi av seg selv... Jeg lurer på hvor lenge Activision klarer å melke serien. Antageligvis lenge, dessverre.

Du hadde da virkelig mye mer bevegelsesfrihet i WaW enn både CoD4 og MW2! I WaW (spesielt i taktiske modier som SnD) var mye bedre tilrettelagt for sniking, siden brettene var såpass store. IW lager jo stort sett bare brett med tre veier, WaW hadde jo store åpne brett med masse forskjellige skjulesteder. Merka heller aldri noe til disse usynlige veggene du snakker om.
Lenke til kommentar

Spillet fikk 93/100 av gametrailers, det er sjeldent de gir såpass høy score.

Det sier sitt ....

 

Det må være kult å ha andre til å mene ting for seg.

 

Jeg skjønner ikke hva anmelder mener med at det ikke er noen grunn til å bytte ut MW2. Hvis noen fortsatt spiller det har de vel holdt på i snart et helt år? Å søke tilflukt fra LOL COMMANDO LOL, svenske tolvårige boostere, ubalansert killstreaktull eller belønninger for å dø blir vel en utrolig fin ting for de faste spillerne, selv om MW2 muligens var et bedre spill i helhet.

Lenke til kommentar

Spillet fikk 93/100 av gametrailers, det er sjeldent de gir såpass høy score.

Det sier sitt .... og Modern Warfare 2 var bra men dette har så mye mer gamemodes + Zombie som alle elsket fra WaW. Og vi har Vietnam setting ! Og dedikerte servere !!! Såklart det er en grunn til at MW2 byttes ut. Folk som hatet MW2 kjøpte spillet her som var trofaste til COD4 tidligere.

 

Ja, gutta jeg har kjøpt BO! :o

 

Har den dedicated servers?

 

Jepp!

Lenke til kommentar

Er bare så usikker om jeg skal ha det på PC eller Xbox, hadde håpet at PC ble nevnt i anmeldelsen ;/

 

Om multiplayer er viktig så bare se hvordan det er på pc nå, bare hacks og tull....

Blir jo mye mindre hacks med black ops kontra mw2

 

Fatter ikke hva du snakker om

 

 

Du skriver at du er usikker på om du skal ha det til PC eller Xbox360, derfor nevner jeg at PC biten i multiplayer på MW2 er jo nesten ødelagt pga alle hacks og at det kanskje kan hjelpe deg å velge. Hva får deg til å tro det blir mye mindre hacks med Black Ops kontra MW2?

 

Nå fatter du vel hva jeg snakker om?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Du hadde da virkelig mye mer bevegelsesfrihet i WaW enn både CoD4 og MW2! I WaW (spesielt i taktiske modier som SnD) var mye bedre tilrettelagt for sniking, siden brettene var såpass store. IW lager jo stort sett bare brett med tre veier, WaW hadde jo store åpne brett med masse forskjellige skjulesteder. Merka heller aldri noe til disse usynlige veggene du snakker om.

Det er det du fikk illusjon om fordi WaW var tilsynelatende mer åpent pga landskapet. Det var det dog ikke i virkeligheten og det er nok plenty av usynlige vegger overalt. Det er bare å utforske litt selv og du vil fort skjønne hva jeg snakker om. Jeg husker også de første brettene (skog og mark hovedsaklig) der jeg prøvde å krype meg frem til bunkers og lignende for å ta dem med granater. Men det fikk jeg ikke lov til av programmet og ble regelrett skutt i hodet av mystiske kuler selv om fienden befant seg på et sted der de ikke kunne nå meg. Litt småflaut?

 

Jeg husker jeg ble særlig frustrert/irritert i Berlin-brettene da jeg følte at alt var skriptet til døden og det handlet 100% om å time riktig. G-J-E-S-P. Jeg har sjelden kjedet meg så mye i et FPS som i de siste brettene i WaW. Det jeg likte best med spillet var den nye multiplayer-modusen men stemmene i denne modusen var også fantastisk irriterende/masete.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor dette zombie-hysterieet begynte.. En ting er sikkert og det er at det faller i smak hos denne generasjonens jenter, utrolig nok.

 

Når forveksler du Zombier med vampyrer.

 

Jeg kan ikke forstå hvordan dette spillet bare fikk 7/10 story. Fullførte den for noen timer siden og storyen var fenomenal! Mye mer gripende enn noe tidligere Call of duty, det skal være bra sikkert.

 

Multiplayer delen trenger litt arbeid før jeg orker å teste igjen. Hakker og dritt helte tiden. Våpen skyter ikke når jeg trykker etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...