Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops (X360)


Anbefalte innlegg

Lurer på hvor dette zombie-hysterieet begynte.. En ting er sikkert og det er at det faller i smak hos denne generasjonens jenter, utrolig nok.

 

Når forveksler du Zombier med vampyrer.

 

Jeg kan ikke forstå hvordan dette spillet bare fikk 7/10 story. Fullførte den for noen timer siden og storyen var fenomenal! Mye mer gripende enn noe tidligere Call of duty, det skal være bra sikkert.

 

Multiplayer delen trenger litt arbeid før jeg orker å teste igjen. Hakker og dritt helte tiden. Våpen skyter ikke når jeg trykker etc.

 

Ja, vampyrer er også attraktive, men jeg har lagt merke til at ferske jentegamere foretrekker spill med zombier i.

 

Storyen fortjener da overhodet ikke bedre karakter hvis du har fullført det på vet allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor dette zombie-hysterieet begynte.. En ting er sikkert og det er at det faller i smak hos denne generasjonens jenter, utrolig nok.

 

Når forveksler du Zombier med vampyrer.

 

Jeg kan ikke forstå hvordan dette spillet bare fikk 7/10 story. Fullførte den for noen timer siden og storyen var fenomenal! Mye mer gripende enn noe tidligere Call of duty, det skal være bra sikkert.

 

Multiplayer delen trenger litt arbeid før jeg orker å teste igjen. Hakker og dritt helte tiden. Våpen skyter ikke når jeg trykker etc.

 

Ja, vampyrer er også attraktive, men jeg har lagt merke til at ferske jentegamere foretrekker spill med zombier i.

 

Storyen fortjener da overhodet ikke bedre karakter hvis du har fullført det på vet allerede.

 

Vansklighetsgrad spiller ingen rolle for story.

Lenke til kommentar

første jeg tenkte når jeg startet spillet var: dårligere grafikk, dårligere lyd, dårligere gameplay(viste seg ikke å være dårligere, men annerledes :p)

men etter å ha spilt det litt merker jeg at jeg koser meg mer med dette spillet enn mw2, så for min del har de da gjort noe riktig... selvom jeg ikke kan sette fingeren på hva det er :S spiller på 360

Endret av Tomner
Lenke til kommentar

 

Storyen fortjener da overhodet ikke bedre karakter hvis du har fullført det på vet allerede.

Den må du nesten utdype :hmm:

 

Spilletid/varighet i noen få timer på vanskeligste setup er ikke brukbart. Jeg hadde heller ikke forventet noe mer.

Lengden på storyen har jo overhode ikke noe med kvaliteten å gjøre, bedre med en fem timer lang SP som er fantastisk, enn en på ti som er sånn passe.

Lenke til kommentar

 

Storyen fortjener da overhodet ikke bedre karakter hvis du har fullført det på vet allerede.

Den må du nesten utdype :hmm:

 

Spilletid/varighet i noen få timer på vanskeligste setup er ikke brukbart. Jeg hadde heller ikke forventet noe mer.

Lengden på storyen har jo overhode ikke noe med kvaliteten å gjøre, bedre med en fem timer lang SP som er fantastisk, enn en på ti som er sånn passe.

 

Selvfølgelig har det med kvalitet å gjøre! Man betaler tross alt opptil 600 spenn for produktet. Se bare på alle de gode alternativene som har fantastisk story, i tillegg til at de har varigheter fra 20-50 timer.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk skal på død å liv ha spill til å vare i 10+ timer for at det skal være bra og verdt pengene dems...hadde et Call of Duty spill vart i 10+ timer hadde jeg slått inn hodet mitt med kontrolleren tror jeg...er måte på hvor lenge en gidder å spille et slikt spill. Men skjønner jo at yngre som ikke har allverdens med penger vil at et spill skal vare så lenge som mulig da. Men er jo en klar trend i dagens spill at dem blir kortere men at kvaliteten øker....en bra trend mener nå jeg!

 

Og ang pris på spill så burde folk følge med litt rundt og ikke løpe til Gamestop å betale 100-200kr mer en dem trenger..kjøpte Black Ops til 399kr til PS3 hos Elkjøp...

Lenke til kommentar

Laland, poenget mitt var relatert til historien, ikke spillet som helhet. Og der legger CoD mest fokus på multiplayer uten tvil, i motsetning til f.eks. Fallout New Vegas som ikke har noen multiplayer. Singelplayeren er vel for det meste redusert til minimum.

 

CoD 1 hadde (og har forsåvidt fortsatt) en solid singleplayer-del uten at det gikk på bekostning av multiplayer.

Endret av Pinng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...