Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops (X360)


Anbefalte innlegg

Laland, poenget mitt var relatert til historien, ikke spillet som helhet. Og der legger CoD mest fokus på multiplayer uten tvil, i motsetning til f.eks. Fallout New Vegas som ikke har noen multiplayer. Singelplayeren er vel for det meste redusert til minimum.

 

Jeg snakket òg om enspilleren. Hvis den er god, men kort, er det lite valuta for pengene. Hvis den har gode øyeblikk, men blir vannet ut for å vare lenger får man mer, men på bekostning av et dårligere produkt som en helhet (fordi noe trekker ned). Flerspillerdelen tenkte jeg ikke på engang. Enspilleren har blitt pushet, og noen digger den - andre ikke. Selv har jeg opplevd mer frustrasjon enn glede foreløpig og kan ikke uttale meg om lengden, men jeg mener en enspillerdel med både lengde og høy gledesfaktor over hele fjøla bør være et minnimum for et spill til 600,- i 2010.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd litt av enspilleren idag, var makkverk spør du meg. Foruten den lille twisten om tallene har jeg kun møtt på generisk spawnende fiender, gjerne bak meg, grusome checkpoints midt i skuttvekslinger og diffuse "objectives". Akkurat nå aner jeg ikke hva spillet vil jeg skal gjøre, så da stoppet jeg like så godt.

Lenke til kommentar

Har prøvd litt av enspilleren idag, var makkverk spør du meg. Foruten den lille twisten om tallene har jeg kun møtt på generisk spawnende fiender, gjerne bak meg, grusome checkpoints midt i skuttvekslinger og diffuse "objectives". Akkurat nå aner jeg ikke hva spillet vil jeg skal gjøre, så da stoppet jeg like så godt.

 

 

Dette kjenner jeg meg igjen i, utrolig dårlige greier. Lyden og til dels grafikken er også under par. Man kan faktisk krige uten å bruke våpnene, bare flashe og løpe litt så blir de borte når du rekker checkpoint/trigger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

dere kan ikke kalle Treyarch for lilebror.. bare zombies alene knuser jo hele MW serien i 1000biter.. eneste eg likte på mw3 var infected som ikke ser ut til å bli jobbet noe særlig med der det er mye som burde vært fixet. eneste treyarch burde fokusere på er å sitte levelen høyere. 100 er en passende max level før prestige synest nå jeg. dont let the game end.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...