Gå til innhold

NieR - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi, de har soundtracket på iTunes. 43 melodier til 129,-. Det blir jo et soleklart kjøp ^_^

 

Edit: De har jo massevis av spill-soundtrack her. Fable, Mass Effect, Dragon Age, Uncharted, Dead Space, Zelda, Mario bare for å nevne noen få. Jeg skulle jo aldri oppdaget dette, for nå kommer det til å gå en del penger på det. Som om jeg ikke bruker mer enn nok penger på spill fra før.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

og det er så mange favoritt sanger:

shadowlord

emil karma og sacrifice

Kaine salvation og escape

Hills of radiant winds

Yonah,piano version

The lost forest

The dark colloseus destroys all

Dance of the evanescent

THe incomplete stone

disse sangene er vel min favoritter.

De er så rolige og triste sanger og så epice uten grenser.

 

sorry,jeg vet ikke hvordan jeg setter på spoiler tags :( .

 

Men det er deffinitivt verdt kjøpe spydet til 33.5ki facade og oppgradere det til lvl 2-3,du får da magic 70-80% og atk power oppi 800-900 noe som gjør de meste fightsa enkelt.

Trur det er veldig få spill som kommer til å klare og slå epic musikken til Nier.

 

Man får en sann varm følelse inni seg når man gjør ting for Yonah,ho lager maten for Nier og sier så mye pent om Nier hele tiden.Ho har en utrolig stemme i spillet.jeg synes det er ganske trist at de som holder på reviews setter merknader at Nier ser stygg ut og ikke sann vanlig pretty boy som i mange spill.han er en virkelig mann og gjøre hva som helst,du får en spesiell stemning i spillet grunnet rollene.

 

Jeg gråt som faen mot slutten av Nier,noe jeg bare har gjort når jeg har spilt FF7 og FFX

Nier fortjener GOTY award asså.

Lenke til kommentar

Vi måtte jo det Øystein. Spillet fortjener det virkelig.

 

Hehe, husker det første jeg tenkte etter å ha lest anmeldelsen din (noe jeg gjorde etter å ha prøvd spillet :p ), "Den mannen har helt rett, bortsett fra at karakteren skulle vært 9/10" ^_^

 

han er en virkelig mann og gjøre hva som helst,du får en spesiell stemning i spillet grunnet rollene.

Der er jeg helt enig. Det er en av styrkene ved spillene. Personene er veldig troverdige, Nier har bare et mål, og det er å gjøre alt for helbrede Yonah. Det er ingen selvhøytidelig moral i spillet, bare "vanlige" mennesker med sine ønsker og drømmer. (Der har du også litt av grunnen til at jeg synes teksten i Ashes of Dreams - New stikker litt ekstra i hjertet)

 

Og ja, det er en verdig GOTY-kandidat.

 

Er veldig fristet til å si at hele soundtracket er mine favoritter, men hvis jeg må velge blir det (random rekkefølge):

Ashes of Dreams - New

Kainé - Salvation

Emil - Sacrifice

Yohna - Piano

Song of the Ancients - Devola

The Prestigous Mask

His Dream

Shadowlord

Snow in Winter

The Dark Colossus Destroys All

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

og det som gjør det veldig personlig er at Nier også ofrer seg for Kaine,til og med old weiss slik at han ikke blir drept.Han driter i seg selv og passer godt på sine venner og landsbyen sin og ikke minst Yonah.og jeg er glad vi fikk eu versjonen av Nier på ps3 jeg.Synes ikke den japanske hadde passet godt inn,pga du ser på DLC på Nier at du spiller han som yngre og da ser han ut som Nier i jp Nier.Jeg digger også kommentarene fra Kaine inni templet når ho banner og blir bortført av en cube.holdte på å lolle litt der ja.

Lenke til kommentar

Spillet er jo over halvt år gammelt da,tviler det er veldig få som gidder å ta seg tur innom Nier fan tråden uten og ha runda det.dessuten så vet jeg ikke hvordan jeg setter spoilertags,som jeg nevnte noe poster tilbake.

 

Det hadde vært utrolig fett hvis Cavia og SE hadde bestemt seg for å lagd en sequel,men tviler sterkt pga review sidene kritiserer spillet for å ha dårlig grafikk,noe jeg mener ikke bør være 1 av hoved punktene i et spill.Bossene i spillet er jo utrolig bra laget og du må endre taktikker på hver boss fight.

 

Noen som har klart og accumeleta 1mill gold gjennom quests og annet bullshitt?

Det høyeste jeg klarte var 200k trur jeg,og da hadde jeg gjort 50side quests,hadde heller ikke klart å kommet meg til max lvl.Spillet bør deffinitivt spilles på normal,easy blir for enkelt og hard vel..blir for hard.

 

må bare nevne at slutten på Nier er ganske bra twist på med tanke på shadowlord og Yonah:p(det kan ikke tas som spoiler vel.)

Lenke til kommentar

 

ok,så det var ikke værre nei

.

Det er jo derfor vi har denne tråden da slik spillere BLIR intressert i Nier.Det haddde jo vært dritmorsomt hvis SE hadde bestemt seg for og lage Nier 2 under SE bare,de er jo masterpieces under jrpg sjangern.

 

Men kan du forklare for meg hvorfor i Nier DLC ligner så veldig mye på han broren Nier som erstattet for pappa Nier da?

Når du går inni i dungeonene så går du fra pappa Nier til bror Nier av en eller annen grunn:p

Lenke til kommentar

 

ok,så det var ikke værre nei

.

Det er jo derfor vi har denne tråden da slik spillere BLIR intressert i Nier.Det haddde jo vært dritmorsomt hvis SE hadde bestemt seg for og lage Nier 2 under SE bare,de er jo masterpieces under jrpg sjangern.

 

Men kan du forklare for meg hvorfor i Nier DLC ligner så veldig mye på han broren Nier som erstattet for pappa Nier da?

Når du går inni i dungeonene så går du fra pappa Nier til bror Nier av en eller annen grunn:p

:S

Nier Downloadable Content? Jeg visste ike at Nier hadde det, om det er det du mener?

Det spillet vi har her i Europa heter Nier Gestalt og i det er Nier faren til Yonah. I den japanske versjonen som heter Nier Replicant, er Nier broren til Yonah.

Jeg vet ikke hvorfor det skjer dessverre.

Lenke til kommentar

ja,virker ikke så logisk akkurat.Men sjekk ut ps store,den heter The World of Recycled Vessel og koster litt penger,den har mer Nier ost og trur det er 15lvl's som krever strategisk tenking,du får belønnet med nyere våpen,costumes og items osv for hver lvl du klarer.

Den ligger inne på EU store trur det var 40kr ellerno jeg.jeg klarte bare og komme til lvl 5-6 ellerno,gadd ikke og prøve spille all lvlene for en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...