Gå til innhold

NieR - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Føler for å opplive tråden igjen.

 

Akkurat nå gjør jeg oppdrag. Tatt alle de fiskeoppdragene, som jeg trodde skulle bli vanskelig, men det gikk lett. Nå har jeg endelig fått tak i 10 Goat hides. Samtidig som jeg lette etter de, har jeg lett etter Iron ore. Noe som rett og slett ikke er å oppdrive. Jeg har 5, men må ha 12 + at jeg trenger Complex Machine. Skal oppgradere Beastbain, så trenger disse tingene. Iron Ore må jeg bare lete etter, men Complex Machine må jeg bare kverke den store Shade'n som er å finne mellom landsbyen og Seafront.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker de fiskeoppdragene.jeg gadd aldri de jeg,tok bare den shaman fisken jeg.Uansett hvor lenge jg holdt på med og fange fisker tok det evigheter for å hp deres ned og 1mistake så må du gjøre det igjen.Jeg brukte utrolig lang tid på quester.Beastbain er den korte og tjukke sverdet ikke sant?

Du frister meg litt til å spille Nier igjen.Driver du med de package qestsa da?

Lenke til kommentar

ja,jeg gjordet samme selv,trudde words bare var engangs binding jeg,og at du stuck med våpna så jeg drøya ekstremt lenge med de,men fant ut av det og fikk stor nytte av det.spydet er i facade;).Du har 2spears,kings spear trur jeg og phoenix spear trur jeg.men de har et helt annerledes attack pattern,men synes det gikk veldig greit..gled deg til du for Kainee og Emil;)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg på Hard og det funket helt fint. Det ble brått vanskelig i kjelleren sammen med Emil. Jeg klarte så vidt å komme meg ut derfra, men nå kan jeg ikke gå ut av huset... Så da måtte jeg skru av og fortsette der jeg sist lagret. En hel time gikk tapt (inb4 min egen feil...). Jeg skal aldri spille et spill på Hard igjen.... :angry:

 

Det har skjedd noe merkelig med musikken inne i landsbyen. Den er helt sånn treg og høres merkelig ut. Min tålmodighet tar snart slutt.

 

Nå skjedde det utenfor byen også... Hva faen skjer? Håper det ikke er noe med PS3en min...

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

hehe.ja,det er en ganske bra scene da Emil finner hva han er osv og det med söstra hans:p.

har du gjort de yonah questsa da?,ho skal lage mat for deg så du må skaffe forskjellige ting til ho slik som pumpkins osv.

 

Bare vent til slutten du;),epice scener som kommer til å få deg til sitte sann :o :cry: :cry: mot slutten.ganske epic ending

.

du tenker på de 2 ungene som oppgradere våpna dine?.eller bossen i junk heap dungeon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...