Gå til innhold

NieR - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nei, ikke så rart... men han er gal for det. Han ligner forresten på han ene geeken i Criminal Minds.

Dette spillet er helt deprimerende, møter døden overalt og jeg dør litt inni meg hver gang noen dør. :(

 

Forresten så tror jeg PS3en blir sliten om jeg spiller mye. Sånn 8 timer i strekk liksom. Da lagger spillet noen steder og musikken blir helt rar.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt forskjellige fra hva du gjør i spillet som tilsier at du får en annen ending .jeg titta på en youtube klipp som viste at du måtte gjøre det og det for å få ulike endings,ganske krevende enkli.Få et våpen til lvl er jo nice da.

 

mot slutten i shadowlords castle da han Emil offra,den musikken der var bare helt utrolig.jeg fikk helt hakeslep etter alle twistene som ble spilt ut i slottet.Det og at facade kongen offra seg for Nier og co var utrolig rørende.

 

Lenke til kommentar
After beating the game for the first time, you will view Ending A and, after watching all of the credits, you will be given the choice to save your cleared data. When you load up the cleared data, you will be able to replay the game from the second half on, with additional narrative content.

 

The second time you beat the game, you will see Ending B. When you beat the game a third time, you will be given a choice that will determine whether or not you view Ending C or Ending D. When you view Ending D, all of your game data will be deleted, so do not view Ending D until you have also seen Ending C.

:hmm:
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

:thumbup:

Yes! Nier var et fantastisk spill og håper inderlig at flere får øynene opp for det.

 

Eit godt spel, men kunne godt fått litt meir polering med tanke på potensialet som låg i spelet. Det har sine - ofte irriterandes - feil, men eg spelte igjennopm det og har ikkje angra. Bra musikk!

Lenke til kommentar

:thumbup:

Yes! Nier var et fantastisk spill og håper inderlig at flere får øynene opp for det.

Jeg trodde jeg skulle like spillet selv, men klarte bare å spille i en time. Godt mulig at spillet tar seg opp etter hvert, men etter en times spilling og utelukkende negative opplevelser så fristet det ikke å fortsette, rett og slett.

Flau dialog, elendig grafikk og grusomme animasjoner er et par av tingene jeg forbinder meg Nier nå. Og som en retro-spill elsker er jeg heller ingen grafikkhore, bare så det er nevnt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg for min del kan ikke skjønne hvordan det er mulig å IKKE like Nier. Jeg elsket det.

 

Jeg er absolutt ikke enig i at det har flau dialog, jeg synes dialogen er helt utmerket. Velskrevet (spesielt i teksoppdragene), og stemmeskuespillerene, da spesielt Liam O'Brien (Grimmoire Weiss) bringer liv og dybde til karakterene. For ikke å snakke om utmerket selvironisk humor.

 

Joda, grafikken og animasjonene er ikke de beste, men de er ikke dårlige heller. Og så gode som de andre elementele i spillet er burde det være lett og ignorere at spillet kommer til kort på de to punktene.

 

Musikken, historien, karakterene og atmosfæren er helt utmerket. Og jeg liker også hvordan spillet blandet elementer fra mange forskjellige spill og sjangre, og skapte noe unikt.

 

En liten bump. Fra Wikipedia,

 

Square Enix producer Yosuke Saito has commented that "a number of things" related to Nier are in progress, and that an announcement could be due in 2011.

 

Spennende!

 

Og, http://n4g.com/news/673420/nier-will-become-a-saga/com

Yess! Helt fantastiske nyheter, det glefer mitt hjerte at et av mine favorittspill gjennom tidene kanskje skal få oppfølger. Både Nier og Drakengard er spill jeg elsket. Cavia lagde virkelig gode spill. Synd de er oppløst. Hvil i fred! Men forhåpentligvis vil arven deres fortsette, og flere gode spill vil komme. :)

 

Edit:

 

mot slutten i shadowlords castle da han Emil offra,den musikken der var bare helt utrolig.jeg fikk helt hakeslep etter alle twistene som ble spilt ut i slottet.Det og at facade kongen offra seg for Nier og co var utrolig rørende.

 

Indeed! Så enig, så enig. Det er denne sangen du mener.

 

 

Elsker den sangen. Det er en av mine favoritter, sammen med The Prestigeous Mask som Cloudemyx nevnte, Kaine/Salvation, Song of the Ancients/Devola og tittelsangen Ashes of Dreams evt Yonah (instrumental versjon)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...