Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som egentlig gir blaffen i samlerutgaver?

 

Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe alle de rådyre pakkene for hvert eneste storspill som treffer butikkhyllene. Jeg sparer pengene til samlerutgavene jeg virkelig bryr meg om, og bruker heller pengene på standardutgaver ellers.

 

Kjøper alt av samlerutgaver til konsoller, er helt frelst på dem. :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Gamestop har den.

 

Tror også Gamezone har den.

 

Ihvertfall sikker på Gamestop.

 

 

Bare registrer deg på coolshop, evt spørre dem. Komplett har noen ubekreftede.

 

 

gamezone har den ikke, heller ikke gamestop, da denne er ekslusiv til ubistore på uplay. der har de den til 360, xbone og wii u av alle maskiner...

 

Har snakket med både Game og Gamestop, ingen av de har info om Black Chest, den er som lord nuker sier ekslusiv til uplay. Ser jo i ettertid at det til og med står øverst til venstre på bildet jeg la ut.

 

Som man kan se på ubisoft sin norske nettbutikk tilbyr de heller ikke pc versjonen.. Er de virkelig utsolgt for PS4 og PC allerede?

 

EDIT: Sjekket UK butikken til uplay, der tilbyr de PS4 og PC versjonen, mye tyder altså på at norske uplay er utsolgt....

Endret av 1-600-DOCTORB
Lenke til kommentar

Har vært i tett dialog med Ubisoft de siste dagene og omsider ga de etter. Og får å gjøre en meget lang historie kort. AC IV: Black Flag Black Chest Edition for PS3, PS4 og PC versjonen er nå også tilgjengelig i Norge. Hvis noen skal ha Black Chest Edition på en av disse plattformene bør dere være raske da jeg regner med de ikke kommer til å være tilgjengelige lenge. Har selv forhåndsbestilt til PS4 :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...