Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei. Er det noen her som tilfeldigvis har en Diablo 3 Collectors edition til salgs? Fordel om den er ubrukt, men trenger ikke være uåpnet så lenge den er i god stand.

Send meg gjerne PM!

 

Edit: Takket være en hyggelig bruker på forumet her har jeg nå fått meg en uåpnet kopi av D3 CE til en meget rettferdig prislapp.

Endret av swikstor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Er det noen her som tilfeldigvis har en Diablo 3 Collectors edition til salgs? Fordel om den er ubrukt, men trenger ikke være uåpnet så lenge den er i god stand.

 

Send meg gjerne PM!

 

Edit: Takket være en hyggelig bruker på forumet her har jeg nå fått meg en uåpnet kopi av D3 CE til en meget rettferdig prislapp.

Er den verdt noe særlig i dag? Har Diablo 3 CE uåpnet hjemme som jeg enda ikke har fått prøvd.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gamezone har nå Tales of Xillia 2 Ludger Kresnik Collector's Edition. Skal visst være veldig begrenset antall på den, men prisen er såpass høy at jeg står over. Kan jo håpe andre får den inn billigere.

 

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/PS3-Spill/Rollespill/RPG/Tales-of-Xillia-2-Collectors-Ed-PS3-Ludger-Kresnik---Svært-begrenset-antall-123107-p0000051829

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...