Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen lyder de dyrene i hell lager, huff, skummel plass.

 

Merket at det var noen bugs med oppdateringen dog, første gangen jeg dro vekk fra hell (med samme gaten jeg brukte for å komme dit) dukka jeg opp et helt annet sted. Noe frustrerende med tanke på at det var natt :|

Resultatet nå er at jeg har tre gates i "oververden" men bare to i hell.

Lenke til kommentar

Man kan ikke fiske fra båt, og når man dør i hell world mister man alle items.

Dette er faktisk en bug og du mister alle tingene dine i den normale verdene og. Har mista 6 diamant hakker til sammen på grunn av den og en hel haug med andre ting, hvis jeg forstår twittern til Notch har han ikke klart å fikse den ennå, men han jobber med saken.

Lenke til kommentar

Urgh, nå får jeg logget inn... Black Screen.

 

Har nyeste Java, har nyeste drivere, har slettet appdata to ganger, testet i browser, testet på maskinen, testet resize ett par å tjue ganger, nothing, nada, ikke engang å restarte maskinen hjelper :cry:

 

funker på desktopen med eldre versjon av Java. Spillet krasjet likevel regelmessig etter noen minutter når jeg porterer fra The Nether og tilbake til verdenen min, just like clockwork :\

 

Noen andre enn meg som sliter med å orientere seg i The Nether? Forsøker å finne pathways mellom portalene mine, men ikke nubbesjans å finne frem mellom de to jeg har laget :\

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Hører rykter om at du "puncher" bombene deres tilbake på de.

 

Andre enn meg som har opplevd denne beskjeden i JAVA`n når dere forsøker å starte opp Minecraft? Jeg får black screen umiddelbart etter login. Ser ikke "mojang" bildet, menyene eller noen ting, helt sort <_<

 

WARNING: Found unknown Windows version: Windows 7

Attempting to use default windows plug-in.

Loading: net.java.games.input.DirectAndRawInputEnvironmentPlugin

 

Edit: Min javaversjon er fra Oracle og er laget for Win 7 64 bit <_<

 

Edit: TulleJavafolket lar en ikke velge hvilken versjon en får servert når en ikke bruker IE (jeg bruker opera) så det som så ut som "Congratulations, you have the optimum Java version!" på hjemmesiden deres var 32 bit utgaven <_<

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Hører rykter om at du "puncher" bombene deres tilbake på de.

 

Andre enn meg som har opplevd denne beskjeden i JAVA`n når dere forsøker å starte opp Minecraft? Jeg får black screen umiddelbart etter login. Ser ikke "mojang" bildet, menyene eller noen ting, helt sort <_<

 

WARNING: Found unknown Windows version: Windows 7

Attempting to use default windows plug-in.

Loading: net.java.games.input.DirectAndRawInputEnvironmentPlugin

 

Edit: Min javaversjon er fra Oracle og er laget for Win 7 64 bit <_<

 

Edit: TulleJavafolket lar en ikke velge hvilken versjon en får servert når en ikke bruker IE (jeg bruker opera) så det som så ut som "Congratulations, you have the optimum Java version!" på hjemmesiden deres var 32 bit utgaven <_<

 

http://filehippo.com/download_jre_32/ nyeste versjon, men hva slags skjermkort har du? har hørt en del folk med geforce og intel sliter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...