Big aim Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Ja, hehe, de har ødelagt inngangen til min bolig et par ganger allerede. *BOOM* Det er fint mulig å drepe de med sverd da, men pass på så du holder god avstand. Endret 9. august 2010 av Big aim Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Haha, ja, tror det er de som sprenger seg selv. Du får nemlig krutt til å lage TNT fra såkalte "creepers" og det kan jo virke logisk at det er de som sprenger som har kruttet! Kjøpte det selv og fyyy fan for et genialt spill! Spilte 8 timer i går og like mye idag nesten xD Alltid noe en kan forbedre på i slottet, gruvene osv! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Noen av dere som har kjøpt spillet nå som har lyst å spille litt Survival Multiplayer senere? Finner oss en server vi poster adressen til her, og så joiner vi og bygger noe sammen? Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Dette spillet var jo seriøst kos! Har bare spilt en time og jeg smiler allerede fra øre til øre. Gamer.no beviser nok en gang at de leverer kvalitets artikler ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) SCARY shit!!! Ble jaget av en haug zombier...står nå inne i en mørk liten hule jeg laget...og dem står utenfor å stønner og skriker. Ikke kan jeg bevege meg..ikke ser jeg en dritt heller....haha hadde aldri trudd disse "kjedelige" piklsene skulle skremme meg såpass EDIT: Så der sto jeg da i mørket, høres ut som det er stille ute..begynner å grave meg ut..men vet jo ikke hva som er opp eller ned?! Så etter mye om og men så slår jeg igjennom og lyset kommer inn, og trur du jaggu ikke en jævel står der å venter på meg da! Skvatt som pokker her og et lite jente skrik som jeg håper ikke dama hørte ute i stua kom ut av meg...hullet ble rimelig fort tettet igjen kan du si! Så da står jeg her da...i mørket. Og jeg blir her en stund tror jeg Endret 9. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Ang. creepere så kjenner jeg meg utrolig godt igjen i denne videoen: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Ang. creepere så kjenner jeg meg utrolig godt igjen i denne videoen Haha! Hadde DAUA hadde det der vært meg!!! Endret 9. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Han hadde ikke sikra huset godt nok! Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Åh fytti.. Har akkurat handla meg denne perlen og så vidt fått satt igang med ei lita hule. Nå har det blitt natt og jeg står livredd opp mot en vegg etter å ha murt igjen inngangen mens det knurrer og tafser rundt meg i stappmørket. Tør knapt å bevege meg i frykt for mørket This is gonna be a long night, skal ha meg borg! Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Måtte bare kjøpe etter å lest den artikkelen ..best anvendte 80 kroner på lenge! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Måtte bare kjøpe etter å lest den artikkelen ..best anvendte 80 kroner på lenge! Same her, kjøpte det i går. Kos! Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Spilt spillet noenlunde jevnt siden artikkelen her ble postet. Minus seks timer med søvn for en dag(?) siden. Dette er spektakulært i seg selv; jeg er av den høyst kresne typen som finner kanskje to spill i året som holder på interessen min over natta. Men at jeg nå for et par timer siden fant noe helt nytt. Uknuselige mørke blokker. Aner ikke hva de er for noe, men høyst fascinert av de. Leter nå etter diamant for å se om sånt biter på de. Time 1: Knuse stein. Time 2: knuse stein. Time 3: knuse stein. Time 4: knuse stein. Time 5: Hey! Ny type stein hakka mi ikke biter på. Her må vi nok ha seigere råvarer å lage hakke av. Time 6: knuse stein. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Jeg og mr pain leker litt på gratis serverene og jeg tok opp litt av det vi har laget i dag:) http://www.youtube.com/watch?v=k_IuQp2ToF8 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Spilt spillet noenlunde jevnt siden artikkelen her ble postet. Minus seks timer med søvn for en dag(?) siden. Dette er spektakulært i seg selv; jeg er av den høyst kresne typen som finner kanskje to spill i året som holder på interessen min over natta. Men at jeg nå for et par timer siden fant noe helt nytt. Uknuselige mørke blokker. Aner ikke hva de er for noe, men høyst fascinert av de. Leter nå etter diamant for å se om sånt biter på de. Time 1: Knuse stein. Time 2: knuse stein. Time 3: knuse stein. Time 4: knuse stein. Time 5: Hey! Ny type stein hakka mi ikke biter på. Her må vi nok ha seigere råvarer å lage hakke av. Time 6: knuse stein. Obsidian Hardeste stoffet i spillet, enda ikke noen praktisk bruk for det. Kan også lages ved å sende vann over lava... http://www.minecraftwiki.net/wiki/Obsidian og ja, du tipper riktig, må diamanthakke til for å knuse de ja. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Kan også lages ved å sende vann over lava... Hihi, det hørtes voldsomt kjent ut Lenke til kommentar
stenguz Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk og artikkelforfatteren på? Den første natta spilte jeg på normal, men eneste monstrene jeg kunne se var noe som lignet på gigantiske maur langt borte. Så spilte jeg en natt til på hard, men det dukket ikke opp noen flere monstre. Hadde håpet de skulle komme jagende etter meg. Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Kjøpte spillet etter å ha lest artikkelen i går, og ble umiddelbart hektet. Så hektet at jeg fatisk helt glemte SC2. Fantastisk morsomt og kreativt spill, med en konstant "Trenger bare 1 ****** til, så skal jeg gi meg"(noe som resulterer i både lite søvn og dårlig konsentrasjon på jobben). Takk Gamer for at dere åpnet øynene mine for denne perlen! Til alle som ikke har kjøpt enda, GJØR DET! Beste investeringen noensinne! Til stenguz: Jeg spiller på normal og antall monstre varierer voldsomt, noen ganger blir jeg omtrent overvelmet av edderkopper selv på dagtid, andre ganger kan jeg gå rundt helt trygt også på nettene. En gang så jeg ikke et eneste monster, også viste det seg at jeg hadde blitt spawnet på en øy LANG fra annet land(kunne hvertfall ikke se land på noen kanter fra den høyeste toppen). Endret 10. august 2010 av ga85 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Oooohh. Dette må jeg skaffe meg. Ser genialt ut. Kommer til å lage mye rart her. Ingen tvil om det. Takk for artikkelen. Fikk meg mer oppmerksom på fenomenet. Sett at det har kommet opp på diverse forum, men trodde det var mer i retning av Warcraft. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Fikk meg en litt ubehagelig overraskelse i går kveld, da en av gruvegangene mine plutselig åpnet seg ned til et gigantisk underjordisk hvelv som så ut til å fortsette nedover i det uendelige, fylt av skjeletter og annet rask. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Han som har laget dette spillet...eller som holder på har allerede tjent over 4,3 milioner på et spill som ikke er ferdig engang...hehe!! Det er rimelig sykt!!! Han smiler nok hele veien til banken Endret 10. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå