Gå til innhold

Kreativ moro med Minecraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja, tror det er de som sprenger seg selv. Du får nemlig krutt til å lage TNT fra såkalte "creepers" og det kan jo virke logisk at det er de som sprenger som har kruttet! Kjøpte det selv og fyyy fan for et genialt spill! Spilte 8 timer i går og like mye idag nesten xD Alltid noe en kan forbedre på i slottet, gruvene osv!

Lenke til kommentar

SCARY shit!!! Ble jaget av en haug zombier...står nå inne i en mørk liten hule jeg laget...og dem står utenfor å stønner og skriker. Ikke kan jeg bevege meg..ikke ser jeg en dritt heller....haha hadde aldri trudd disse "kjedelige" piklsene skulle skremme meg såpass :D

 

EDIT: Så der sto jeg da i mørket, høres ut som det er stille ute..begynner å grave meg ut..men vet jo ikke hva som er opp eller ned?! Så etter mye om og men så slår jeg igjennom og lyset kommer inn, og trur du jaggu ikke en jævel står der å venter på meg da! Skvatt som pokker her og et lite jente skrik som jeg håper ikke dama hørte ute i stua kom ut av meg...hullet ble rimelig fort tettet igjen kan du si!

 

Så da står jeg her da...i mørket. Og jeg blir her en stund tror jeg :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Åh fytti..

 

Har akkurat handla meg denne perlen og så vidt fått satt igang med ei lita hule. Nå har det blitt natt og jeg står livredd opp mot en vegg etter å ha murt igjen inngangen mens det knurrer og tafser rundt meg i stappmørket. Tør knapt å bevege meg i frykt for mørket :D

 

This is gonna be a long night, skal ha meg borg!

Lenke til kommentar

Spilt spillet noenlunde jevnt siden artikkelen her ble postet. Minus seks timer med søvn for en dag(?) siden.

Dette er spektakulært i seg selv; jeg er av den høyst kresne typen som finner kanskje to spill i året som holder på interessen min over natta. Men at jeg nå for et par timer siden fant noe helt nytt. Uknuselige mørke blokker. Aner ikke hva de er for noe, men høyst fascinert av de. Leter nå etter diamant for å se om sånt biter på de.

 

Time 1: Knuse stein.

Time 2: knuse stein.

Time 3: knuse stein.

Time 4: knuse stein.

Time 5: Hey! Ny type stein hakka mi ikke biter på. Her må vi nok ha seigere råvarer å lage hakke av.

Time 6: knuse stein.

Lenke til kommentar

Spilt spillet noenlunde jevnt siden artikkelen her ble postet. Minus seks timer med søvn for en dag(?) siden.

Dette er spektakulært i seg selv; jeg er av den høyst kresne typen som finner kanskje to spill i året som holder på interessen min over natta. Men at jeg nå for et par timer siden fant noe helt nytt. Uknuselige mørke blokker. Aner ikke hva de er for noe, men høyst fascinert av de. Leter nå etter diamant for å se om sånt biter på de.

 

Time 1: Knuse stein.

Time 2: knuse stein.

Time 3: knuse stein.

Time 4: knuse stein.

Time 5: Hey! Ny type stein hakka mi ikke biter på. Her må vi nok ha seigere råvarer å lage hakke av.

Time 6: knuse stein.

 

 

Obsidian :)

Hardeste stoffet i spillet, enda ikke noen praktisk bruk for det. Kan også lages ved å sende vann over lava...

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Obsidian

og ja, du tipper riktig, må diamanthakke til for å knuse de ja.

Lenke til kommentar

Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk og artikkelforfatteren på? Den første natta spilte jeg på normal, men eneste monstrene jeg kunne se var noe som lignet på gigantiske maur langt borte. Så spilte jeg en natt til på hard, men det dukket ikke opp noen flere monstre. Hadde håpet de skulle komme jagende etter meg.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet etter å ha lest artikkelen i går, og ble umiddelbart hektet. Så hektet at jeg fatisk helt glemte SC2.

 

Fantastisk morsomt og kreativt spill, med en konstant "Trenger bare 1 ****** til, så skal jeg gi meg"(noe som resulterer i både lite søvn og dårlig konsentrasjon på jobben).

 

Takk Gamer for at dere åpnet øynene mine for denne perlen!

 

Til alle som ikke har kjøpt enda, GJØR DET! Beste investeringen noensinne!

 

Til stenguz: Jeg spiller på normal og antall monstre varierer voldsomt, noen ganger blir jeg omtrent overvelmet av edderkopper selv på dagtid, andre ganger kan jeg gå rundt helt trygt også på nettene. En gang så jeg ikke et eneste monster, også viste det seg at jeg hadde blitt spawnet på en øy LANG fra annet land(kunne hvertfall ikke se land på noen kanter fra den høyeste toppen).

Endret av ga85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...