Gå til innhold

Kreativ moro med Minecraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha.. Minecraft! Lasta ned Torrenten til dette splillet. Har prøvd Survival, det er grise fett! Digger det! <3 Love Minecraft. Det er så avhenging at det ikke skulle vært lovelig!

Jeg skal kjøpe spillet, gidder ikke å spille pirat kopierte lenger :S Får ikke opptaderinger uansett, og jeg har hørt at spillet er ganske billig. Men hvor mye koster spillet egentlig? Takk for svar på forhånd :)

 

PS: Kjempe bra at denne tråden blir laget! Du vet hva de sier om Minecraft: "The best game youve never heard of"

LOL

Endret av GameSlayer
Lenke til kommentar

 

 

Neste prosjekt tror jeg blir en tunnel under havet til ei øy i det fjerne der jeg har planer om et lite fort. Og så klart, skal jeg ha jernbane ut dit.. :D

 

 

Jeg la ut på et lignende prosjekt med å knytte huset mitt til en naturlig hule. Det som er viktig å tenke på. er å telle hvor mange ruter til høyre\venstre du må grave for å treffe rett på øya.. samtidig så må du sansynligvis grave deg en del ruter nedover for å ikke oversvømme tunellen, siden du skal grave under vann (det har skjedd mange ganger med meg, og tro meg, vannet strømmer inn FORT). Et annet tips jeg lærte fra mitt prosjekt. Etter du har staket ut retning.. og telt hvor mange ruter til venstre\høyre du må grave for å treffe øya di.. lag en båt og dra ut til den.. grav ned et stykke på den og lag et "velkomstrom". der du tror sånn ca du vil treffe. Dette for å unngå å grave alt for langt.

 

Lykke til!

Endret av Gegnar
Lenke til kommentar

 

 

Neste prosjekt tror jeg blir en tunnel under havet til ei øy i det fjerne der jeg har planer om et lite fort. Og så klart, skal jeg ha jernbane ut dit.. :D

 

 

Jeg la ut på et lignende prosjekt med å knytte huset mitt til en naturlig hule. Det som er viktig å tenke på. er å telle hvor mange ruter til høyre\venstre du må grave for å treffe rett på øya.. samtidig så må du sansynligvis grave deg en del ruter nedover for å ikke oversvømme tunellen, siden du skal grave under vann (det har skjedd mange ganger med meg, og tro meg, vannet strømmer inn FORT). Et annet tips jeg lærte fra mitt prosjekt. Etter du har staket ut retning.. og telt hvor mange ruter til venstre\høyre du må grave for å treffe øya di.. lag en båt og dra ut til den.. grav ned et stykke på den og lag et "velkomstrom". der du tror sånn ca du vil treffe. Dette for å unngå å grave alt for langt.

 

Lykke til!

 

Gjort det samme og er enig. I tillegg må du passe på at det er jord eller stein i havbunnen over gangen din, dersom det er sand eller grus vil alt bare rase nedover mens du graver og oversvømme gangen. Kan være lurt å "legge" stien på havbunnen først da sikrer du deg og får telt ruter samtidig :)

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Utdype? Da trenger dere briller. Klarer du seriøst ikke å se den grusomme grafikken? Jeg pleier som regel ikke bry meg om grafikk, jeg spiller hovedsakelig gammle spill, men dette var da måte på.

Husk at dette er et enmannsprosjekt. Du kan ikke forvente deg DX11, AA, høyoppløste teksturer og detaljerte modeller i kombinasjon med et så gigantisk spill som Minecraft faktisk er.

 

Grafikken er dessuten ganske sjarmerende etter hvert :3

Minecraft er jo tross alt 8 ganger større en jordkloden, og ser forskjellig ut hver gang du starter. På toppen av det hele er det laget av EN mann... Og han er svensk!

 

Endeløse muligheter!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Minecraft blir bare bedre og bedre! Jeg spiller multiplayer med fire venner, og vi blir aldri lei! Vi bygger store bygninger sammen, drar på eventyr i dungeons og dreper monstre sammen, det er sykt fett. Notch, han som lager minecraft, kommer med stadige oppdateringer med kule greier, blant annet kake. Og spillet koster bare 100 kroner! Kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...