Gå til innhold

Din topp 3 "kommende spill" liste :-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er som vanleg rollespela som dominerar for min del. Desse er eg mest interessert i:

 

1. Risen 2 (det er nok eit stykke unna, men det er heilt klart det mest spennande på horisonten for min del).

2. The Witcher 2.

3. Two Worlds 2.

 

Trippelt europeisk vart det visst òg. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Min liste er forandret, siden jeg skaffet meg Logitech Driving Force GT rattet :p

 

Lista mi for 2010 er slik:

1.) Sly Collection

2.) GT5

3.) Call of Duty Black Ops

 

2011 liste:

1.) The Last Guardian

2.) Infamous 2

3.) Little Big Planet 2

 

Men det kommer så masse bra neste år at det er skremmende: ICO/SOTC collection, Dead Space 2, Batman: Arkham City, Gears of War 3, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Devil May Cry 5, Crysis 2, Portal 2, Deus Ex, Sorcery... Hjelp!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

1. Risen 2

Troner alene på toppen (har store forventninger til Pirhana Bytes etter knallgode spill som Gothic 1, 2, 3 og Risen)

 

2. Deus Ex 3 (Deus ex 1 er en av mine beste spillopplevelser etter Gothic-serien og Risen)

 

3. The Elder Scrolls V (veldig usikker/var ikke imponert over Oblivion, som var et barnespill)

Lenke til kommentar

Følgende gleder jeg meg mest til, uavhengig av rekkefølge.

 

The Witcher 2

Shogun 2 (vet det har kommet ut, men jeg driver for tiden og oppgraderer fra xp til win7 og det er masse krøll og tull :()

Skyrim

Battlefield 3

 

Er også litt hypa for Deus Ex etter å ha lest førsteinntrykk her på gamer. Ellers tror jeg også Risen 2 kan bli bra. Når jeg tenker tilbake på Risen så føler jeg at det spillet virkelig traff meg, nesten mer enn det først skulle virke som. De siste to kapitlene var ikke veldig gode, men de to første som tross alt var majoriteten av spillet var herlige.

 

Av blockbusters som jeg ikke gleder meg til ligger vel ME3 og Diablo 3 på topp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...