Gå til innhold

XBOX 360 250GB - Slim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min igår, men får ikke pakket den ut før i Oktober :(

Uansett så gleder jeg meg til å teste den i forhold til den eldre elite modellen, og ikke minst høre støyforskjellen. Når du er vandt tl en "lydløs" Ps3 & Projector på 19dB max så er Xbox´en et forstyrrende element til tross for høy lyd på høyttalerne. Men mest glad for den trådløse ethernet enheten så kan jeg kutte ut enda en 1kabel :)

Lenke til kommentar

Der fikk jeg faen meg RRoD :o

Og rett etter at garantien på 3 år har utløpt også...... Jaja, da blir det på butikken i morgen å kjøpe "slim" :)

Gutane i Microsoft Hovudkvarteret har planlagt det nøye det der. Heldigvis er ikkje inngongsprisen så høg på den nye krem-boksen.

 

 

Valgte statisk ip og prøvde å åpne xbox live-porter på ruteren, fikk ikke til sistnevnte, men da jeg tok manuell ip på xboxen igjen (etter å ha satt over på statisk ip) så logget omsider xboxen seg på. Merkelige greier.

Kva ruter har du?

 

Statisk IP = manuelt satt IP.

Dynamisk IP = IP-adresse tildelt klienten av DHCP server.

 

Eg køyrer ein enkel D-Link heime hjå meg sjølv, og har satt det opp slik:

690537.jpeg

 

IP adressa til XBOXen er dynamisk, men reservert i ruteren, slik at den ikkje vert endra.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg denne herligheten, ja ;] Må først få lønning. Har Xbox360Arcade, men oppgraderer litt, så jeg selger den til en kamerat og kjøper meg den nye, så kan vi game online :D kjøper Forza motorsport 3 først, og bruker det på xbox'en jeg har så lenge :]

 

 

eb games har en deal, hvilken som helst xbox360 i inbytte så får du slim til 999kr

Lenke til kommentar

Herregud så sinnsykt digg den kontrolleren var!

Skjønner ikke hvorfor Sony gikk for å ha begge spakene på samma høyden... Og de avtrekkerne...nei..

 

Digger min nye XboX! Blir vel til at boxen står for alle 360 xclusives, så kjører jeg vel alle de andre spillene på ps3, bortsett fra tilfeller som bayonetta som har en elendig performance på ps3.

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg denne herligheten, ja ;] Må først få lønning. Har Xbox360Arcade, men oppgraderer litt, så jeg selger den til en kamerat og kjøper meg den nye, så kan vi game online :D kjøper Forza motorsport 3 først, og bruker det på xbox'en jeg har så lenge :]

 

 

eb games har en deal, hvilken som helst xbox360 i inbytte så får du slim til 999kr

 

Det stemmer nok ikke helt. Bytter du inn elite med 120gb harddisk så for du nye for 999kr.

 

Bytter du inn arcade uten harddisk så må du vel legge ut 1500 eller noe.

Lenke til kommentar

Herregud så sinnsykt digg den kontrolleren var!

Skjønner ikke hvorfor Sony gikk for å ha begge spakene på samma høyden... Og de avtrekkerne...nei..

 

Digger min nye XboX! Blir vel til at boxen står for alle 360 xclusives, så kjører jeg vel alle de andre spillene på ps3, bortsett fra tilfeller som bayonetta som har en elendig performance på ps3.

 

De har stikkene plassert slik fordi de alltid har hatt det.

 

Og de fleste foretrekker det slik fordi ikke særlig mange har spilt noe annet enn playstation i dette landet de siste 10 åra.

Lenke til kommentar

Vil ikke si triggerene til 360 er så gode når det kommer til kvalitet. Dette har skjedd meg to ganger når jeg skaffer meg en ny 360 så får jeg en trigger som lager lyd hele tiden. Høyretriggeren lager en slags skrapelyd/pipelyd hvergang jeg skyter, forbaska irriterende. Det er sikkert springfjærene der inne som er alltid er fucka hver gang jeg har en ny 360 i hus. Kan ikke levere inn den heller for jeg tror ikke de selger den kontrolleren til vanlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...