Gå til innhold

XBOX 360 250GB - Slim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vel ikke noe problem å ta den til butikken og be om en ny, uten ulyd?

Jeg har prøvd og bytte kontrollen som følger med 360 maskinen. De gidder ikke det, da det selges med maskinen, og man har ikke rett til det. Men jeg fikk byttet med en annen brukt kontroll som ikke hadde problemer med knirking osv. Men dette var et unntak.

Lenke til kommentar

Om du får en med krom eller ikke (hvis du får noe i det hele tatt, som Bebeluv sier), er vel ikke så viktig hvis det er knirking som plager deg?

 

Forøvrig er kontrollen en del av en pakke, og forbruker burde ha de samme rettighetene når det gjelder kontrollen som man har med konsollen.

Lenke til kommentar

Vil ikke si triggerene til 360 er så gode når det kommer til kvalitet. Dette har skjedd meg to ganger når jeg skaffer meg en ny 360 så får jeg en trigger som lager lyd hele tiden. Høyretriggeren lager en slags skrapelyd/pipelyd hvergang jeg skyter, forbaska irriterende. Det er sikkert springfjærene der inne som er alltid er fucka hver gang jeg har en ny 360 i hus. Kan ikke levere inn den heller for jeg tror ikke de selger den kontrolleren til vanlig

Olje ftw. Jeg helte litt olivenolje nedi sprekkene ved triggerne, og skrape-/pipelydene forsvant :)

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg denne herligheten, ja ;] Må først få lønning. Har Xbox360Arcade, men oppgraderer litt, så jeg selger den til en kamerat og kjøper meg den nye, så kan vi game online :D kjøper Forza motorsport 3 først, og bruker det på xbox'en jeg har så lenge :]

 

 

eb games har en deal, hvilken som helst xbox360 i inbytte så får du slim til 999kr

 

Det stemmer nok ikke helt. Bytter du inn elite med 120gb harddisk så for du nye for 999kr.

 

Bytter du inn arcade uten harddisk så må du vel legge ut 1500 eller noe.

 

 

du er helt sikker på det? mener det sto alle typer.. men du har nok rett.

Lenke til kommentar

Der fikk jeg faen meg RRoD :o

Og rett etter at garantien på 3 år har utløpt også...... Jaja, da blir det på butikken i morgen å kjøpe "slim" :)

 

 

 

Da bruker du bare reklamasjonsretten din

 

Jeg fant ut at garantien ble forlenget med 3 år når det gjaldt min type feilmelding ( en rød ring, E74 feilkode). Jeg bare registrerte serienummeret på nett og alt blir fikset gratis, selv frakten. Veldig bra opplegg, men jeg må vente 2-3 uker...

 

Må si det frister å kjøpe ny, men så langt har jeg klart å motstå fristelsen. Kanskje mest pga at de ikke har fått den inn enda der jeg bor :p

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd og bytte kontrollen som følger med 360 maskinen. De gidder ikke det, da det selges med maskinen, og man har ikke rett til det.

 

 

ooooi! Hva er dette for noe tull? Ikke rett til det? Fordi den "følger med maskinen"? Er ikke noe som heter "følger med maskinen"... Du har kjøpt og betalt for den pakken med konsoll og kontroller. (Markedsføringen fremstiller omtrent kontrolleren som en gave, men du har kjøpt den) Begge deler dekkes like mye av forbrukerkjøpsloven. Kjenner ikke til rettspraksis som gjelder kontrollere (med tanke på reklamasjonstida på enten 3/5 år) men det finnes lignende tilfeller...

 

Men kort sagt kan du reklamere på kontrolleren!

Lenke til kommentar

kjøpet like godt 2 stk 360slimmer med en gang :whistle:

 

liker de godt ingen problemer så langt stille pene å se på, mere i stil med tv og stereo en de "gammle" 360ene

 

og med kinect blir det god mach i oppsettet B)

 

live once play forever...

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

liten unkown fact.... <_<

 

er at med slim får nå du bedre bilder på spill og hd filmer...enn på de gammle 360ne ;) noe måtte ha sjedd med hdmi standaren på de nye slimmene.

 

mulig det er blitt 1.3 hdmi nå mot de gammles 1.1hdmi :huh: bildet er skarpere og mere detaljert ....spersielt synbart på gears of war2

 

xSAMCOx på live...

Lenke til kommentar

liten unkown fact.... <_<

 

er at med slim får nå du bedre bilder på spill og hd filmer...enn på de gammle 360ne ;) noe måtte ha sjedd med hdmi standaren på de nye slimmene.

 

mulig det er blitt 1.3 hdmi nå mot de gammles 1.1hdmi :huh: bildet er skarpere og mere detaljert ....spersielt synbart på gears of war2

 

xSAMCOx på live...

Dette har eg vanskeleg for å tru. Trur du spelar deg sjølv et puss.

Eller er dette dokumentert nokon stad?

Lenke til kommentar

Bedre bilde en min gamle Elite?

Det kan jeg ikke tro

Du kan bytte på HDMI innstillingene i console settings-/display for lenge siden :p

 

Det som er det værste det er at min 360 Slim lagger når jeg ser vanlig DVD som er ny uten riper og det er Dexter å flere. Dette skjer ikke på PS2en min og ikke PS3en min :blink:

Lenke til kommentar

Bedre bilde en min gamle Elite?

Det kan jeg ikke tro

Du kan bytte på HDMI innstillingene i console settings-/display for lenge siden :p

 

Det som er det værste det er at min 360 Slim lagger når jeg ser vanlig DVD som er ny uten riper og det er Dexter å flere. Dette skjer ikke på PS2en min og ikke PS3en min :blink:

Viss du har så mykje problem. Kvifor benyttar du deg ikkje av reklamasjonsrett då? Er jo tydeleg at du har eit måndagstilfelle når maskina som er ny allereie skrantar og ikkje kan vise DVD.

 

Er jo ingen hemmelighet at du og bror din svergar til PS. Skjønar i grunn ikkje kva du skal med maskina. Er jo berre GoW som er noko å samle på, på XBOX - iflg tidlegare innlegg frå deg.

 

Benytt deg av reklamasjonsretten du. Evt angrerett viss du handla på nett. Så slepp du alle problema.

Lenke til kommentar

Bedre bilde en min gamle Elite?

Det kan jeg ikke tro

Du kan bytte på HDMI innstillingene i console settings-/display for lenge siden :p

 

Det som er det værste det er at min 360 Slim lagger når jeg ser vanlig DVD som er ny uten riper og det er Dexter å flere. Dette skjer ikke på PS2en min og ikke PS3en min :blink:

 

Sikkert fordi du har din 360 innstilt på 60hz. PAL filmer vil da ikke synche riktig selvsagt. Prøv i 50hz.

Lenke til kommentar

Kansje jeg skal teste ut det med 50HZ, takk for tipset.

@Gaz: hvorfor må du komme med latterlige innlegg uten å tenke over hva du sier. Sa et eksempel, som sagt rapportert...

 

Men merkelig siden jeg da kjører 60 HZ på andre maskiner uten det lagger i DVDer, men men

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Kansje jeg skal teste ut det med 50HZ, takk for tipset.

@Gaz: hvorfor må du komme med latterlige innlegg uten å tenke over hva du sier. Sa et eksempel, som sagt rapportert...

Ingenting latterleg i innlegget mitt.

 

Du har sjølv ved fleire anledninga påpeikt at du kun kjøpte maskina for den eine tittelen. Må væra lov å stilla seg undrande til kvifor du orkar finne deg i så mykje vas då.

 

At du velger å behalde ei maskin som både DVD-drevet skrantar og kontrollaren knirkar på - og som ikkje visar DVD ordentleg er for meg uforståeleg. Som forbrukar i Noreg har du utruleg gode rettighetar. Viss ei vare har ein mangel, er det på sin stad å få bytta denne til ei vare utan mangel.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

har 2 stk slim pluss en japse elite og en us elite :whistle: er nok en hdmi oppgradering (ingen ting med instillinger å gjøre)

 

finnes flere typer hdmi standarder... de gammle 360brukte 1.1 -sonys ps3 bruker 1.3 - nye bd 3d spillere bruker 1.4 ;)

 

de fleste tror vel at hdmi er hdmi .... men nope

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

De nye Xboxene, hvis de har nyere HDMI-porter, kan ikke vise bedre bilder fordi det vil skape ujevnhet i mellom konsollene. Xbox 360 er Xbox 360; bildet som kommer ut fra HDMI-porten er det samme på samtlige av dem. At du bruker andre innstillinger (expanded eller limited under HDMI-range, for eksempel) eller innbiller deg at det er bedre på den nye er synsing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...