Gå til innhold

XBOX 360 250GB - Slim


Anbefalte innlegg

Hvordan er den i forhold til riper?

 

Tror neppe du skal vende på konsollen under bruk, om det var det du tenkte på :p

 

Hehe, nei. Tenkte på at den er i pianosvart som PS3 Fat, og at den lett får "fett" merker osv :)

 

det gjør den, lett å se fingeravtrykk

 

uff...å jeg som skal ha den liggende på en stålhylle der kantene å underdelen er gitter som den må ligge på :(

må finne ut hvordan jeg kan få løst det med underlag, noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var min nye maskin sendt fra mpx.no :D

 

Fikk du beskjed fra dem om at den var sendt?

Sjekket status på min nå og det står kun "Åpen" på ordren.

Er ikke så viktig ettersom jeg ikke får spilt før i midten av September, men kjekt å vite for det :)

 

Det står at den er sendt, og har har fått pakkesporingsnr. og :D

Lenke til kommentar

Den orginale boksen har ihvertfall slike, i verste fall er det bare til å skaffe slike som man har under stolbein og evt. klippe de til :)

http://www.youtube.com/watch?v=NYwSqE9nHR8&feature=player_embedded

ca. 6 sekunder inn. Ser da ut som den har sånne puter. Og dette gitteret, det er jo på den andre siden.

Kim_Edward har den vel ikke opp ned?

 

Nei. Jeg skal ha den liggende på riktig side, men jeg har en stålhylle der konsollene står, med gitter på hver hylle del i stede for plate om du skjønner :p

tanken på at den skal stå inni den hylla og få masse riper er jo et mareritt, så vil helst unngå det B)

Lenke til kommentar

sett en slik i aksjon nå. sitter med følelsen av at slik skulle 360 sett ut fra starten av. Ser veldig stilig ut, selv om pianolakk har "overstayed its welcome".

Strømadapteret er halvert ca, men fremdeles massivt. Støyen er langt fra borte, men meget bedre. Støyer litt mer enn en pvr dekoder, som er mye bedre en den gamle boksen og ps3.

Endelig wlan og hd innebygd, men fremdeles ikke oppladbar håndkontroll i pakken. Selvsagt ikke med hdmi kabel, så husk på det, de som bestiller ;)

 

mitt førsteinntrykk var ganske bra, men ble skuffet over at støyen ikke hadde blitt så lav som man fikk intrykk av på reklamer (jeg er veldig kresen på støy), og at håndkontrollen ikke hadde med oppladbare batterier. Designet er det ingenting å si på. Den har gått fra å være stygg til noe som du kan ha under tvn uten å gremmes. Top-score til designerne, selv om jeg personlig er lei pianolakk på alt (blir så fort stygt)

 

Men som jeg skrev tidligere...slik skulle den sett ut fra dag 1.

 

Verdt å bytte? Hvis du vil ha en penere konsoll; Ja uten tvil. Synes du utseendet er uvesentlig? Behold den du har, er min mening :)

Lenke til kommentar

Får bare håpe min lokale Gamestop har min Xbox 360 Slim inne så jeg får hentet den idag ellers så blir jeg skuffet....

Har gledet meg i 2 uker til denne maskinen her :)

 

 

De har den nok inne, for de fleste Gamestop butikker har fått den inn. Det kommer bare ann på om de har nok til de som ikke har forhåndsbestilt. Prøv å vær tidlig ute ;)

Endret av kim_edward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...