Gå til innhold

XBOX 360 250GB - Slim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte forresten å dele med meg dette tilbudet fra dustinhome. (Er første gangen jeg kjøper noe fra dem, håper de leverer tilfredstillende)

 

Lønner seg nok best for de som ikke har xbox360 fra før, med tanke på at de har no byttedeal greier på gamestop.

 

Nye xbox, med forza 3, og halo odst til 1999kr.

Sett at prisene varierer fra 1900-2300, for bare konsollen, så jeg syntes at det var en bra deal.

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010462605.aspx

 

Håper den kommer snart! Det klør i fingra!

 

Wohoo, har bestillt samme greia :). Min første xbox. Blir bra! Xbox på rommet, og Ps3 i stua. hehe.

Lenke til kommentar

Wohoo, har bestillt samme greia :). Min første xbox. Blir bra! Xbox på rommet, og Ps3 i stua. hehe.

 

 

Ikke verst:)

 

Kjører alt i stua, liker ikke tv i soverom:p

 

Har en kombo med tv på toppen, med svart wii og ps3 på hver side. Under ligger hd-pvr boxen til get, og snart kommer den nye xboxen og fyller tomrommet ved siden av. Alt svart, ser fett ut :)

 

Håper Kinect blir bra. Men jeg gidder ikke kjøpe det før ps3 lanserer sitt.

Lenke til kommentar

Fekk min dagen før lanseringa frå Elkjøp. Har endeleg fått bytta ut launch boksen min som hadde byrja småskrante etter 5år med solid drift.

 

Det er deilig å kunne installere alle spela eg spelar for tida (RDR, MW2, etc) på disken utan å måtte byrje det sjukaste slette-raidet.

Kan bekrefte at maskina er musestille. Og den ser utruleg bra ut.

 

WAF (wife acceptance factor) er noko høgare enn på den gamle maskina. Eg har fått godkjent å ha denne maskina ståande oppå TV-benken.

689408.jpeg

I biletet ser du litt av pianolakk TV'en, pianolakk høgtalarane, samt nye XBOXen. Dei passar godt i lag.

 

(Kabelen som heng frå TV'en er ein HDMI eg har kopla i sida på TVen i eit testprosjekt eg har på gong. Så denne skal naturlegvis vekk når eg er ferdig. Viktig å poengtere.)

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å vinne denne i komplett sin konkurranse så jeg skal ikke kjøpe, men jeg får... Hva skal jeg svare i avstemningen? :)

Siden du ikke skal kjøpe den kan du jo svare "Nei".

 

Jeg kom på i går at denne har kommet ut alt. Noen som har den og kan gi noen erfaringer fra den? Jeg skal ha den, men må finne et bra tilbud på den først og i det hele tatt noen som har den.

Lenke til kommentar

mala, har du skjekka på elkjop, lefdal, ekspert @ raglamyr?

 

Jess, tok runden i dag :p Fikk den hyggelig damen bak kass på Gamestop på Markedet til å legge av en til meg, så stikker innom der etter jobb i morraB)

 

EDIT: Droppet av en eller annen grunn Expert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

F'uck me sideways så irriterende!!

 

Har fått meg Xbox Slim, kvittet meg med Eliten og inn kom denne viftestøyløse-boksen. Alt vel og bra, men den nekter å koble seg opp på nettverket. WPA-nøkkelen er rett, den finner nettverket, men feiler alltid på første steg på nettverkstesten (Xbox-Ruter). Har resatt ruteren - fjernet sikkerhetsnøkkelen, så nå er nettverket open, men selv om jeg finner frem vil den ikke koble seg på.

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

F'uck me sideways så irriterende!!

 

Har fått meg Xbox Slim, kvittet meg med Eliten og inn kom denne viftestøyløse-boksen. Alt vel og bra, men den nekter å koble seg opp på nettverket. WPA-nøkkelen er rett, den finner nettverket, men feiler alltid på første steg på nettverkstesten (Xbox-Ruter). Har resatt ruteren - fjernet sikkerhetsnøkkelen, så nå er nettverket open, men selv om jeg finner frem vil den ikke koble seg på.

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Jeg hadde samme problemet, men det virket etter jeg resatte ruteren med ny sikkkerhetsnøkkel.

 

Det er dårligere signaler med den nye trådløse. Får kun 1 bar, mens jeg får 3 med den gamle antenna.

Lenke til kommentar

F'uck me sideways så irriterende!!

 

Har fått meg Xbox Slim, kvittet meg med Eliten og inn kom denne viftestøyløse-boksen. Alt vel og bra, men den nekter å koble seg opp på nettverket. WPA-nøkkelen er rett, den finner nettverket, men feiler alltid på første steg på nettverkstesten (Xbox-Ruter). Har resatt ruteren - fjernet sikkerhetsnøkkelen, så nå er nettverket open, men selv om jeg finner frem vil den ikke koble seg på.

Noen som har opplevd noe lignende?

 

 

Jeg pleide å kun ha på MAC filter, fordi Mac'en mistet nettet flere ganger dagen når jeg brukte WPA2, men Xboxen nektet å koble seg til, selv etter at jeg hadde trippelsjekket at jeg hadde lagt inn riktig MAC adresse. Den liker tydeligvis WEP bedre. Spørs om nettverkskortet ikke er helt superbra.

Lenke til kommentar

Jeg tok Network Authentication på open, og så tok jeg WEP-key. Hjalp ikke, selv om alt er riktig.

Ser at jeg ikke er alene med å slite med det samme problemet, er flere tråder på http://forums.xbox.com/1366/ShowForum.aspx

 

Mitt problem er at jeg er ganske noob når det gjelder UPnp og diverse innstillinger på ruteren, ser at Mac-filteret er disabled. Så det bør ikke være noe der.

Lenke til kommentar

Faktisk så har jeg allerede hatt noen merkelige lyder fra min nye Slim, når jeg tar i cden hørtes det som ut det var noen løser deler som fløy rundt der inni. Men tok den av og på da var det vekke, håper det ikke er et tegn på kansje kommende Red Dot Of Death....

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å vinne denne i komplett sin konkurranse så jeg skal ikke kjøpe, men jeg får... Hva skal jeg svare i avstemningen? :)

Finnes eit svar alternativ til deg og ;-)

 

 

F'uck me sideways så irriterende!!

 

Har fått meg Xbox Slim, kvittet meg med Eliten og inn kom denne viftestøyløse-boksen. Alt vel og bra, men den nekter å koble seg opp på nettverket. WPA-nøkkelen er rett, den finner nettverket, men feiler alltid på første steg på nettverkstesten (Xbox-Ruter). Har resatt ruteren - fjernet sikkerhetsnøkkelen, så nå er nettverket open, men selv om jeg finner frem vil den ikke koble seg på.

Noen som har opplevd noe lignende?

Kva for kryptering brukar du? WPA? WPA2? WPA2 personal?

 

Eg brukar sistnemnde, og har ingen problem. Men, ettersom du har testa både med og utan kryptering så kan det virka som om det er noko gale med WLAN kortet. Eg ville prøvd maskina på kabel - berre for å sjå om det funka.

 

Eg veit at nokon WLAN adapter ikkje er glad i for lange krypteringsnøklar. F.eks mobilen min, Nokia N900 fekk heilt angst når eg prøvde å kople den opp med 504bits nøkkel.

Anbefalar deg at du lagar deg ein nøkkel på f.eks 10 teikn, der du brukar HEX og blandar tal og bokstavar. Sjølvsagt litt mindre sikkert - men med WPA2 TKIP er det umogleg for 99% av Noregs befolkning å 'haxe' seg inn på WLANet ditt.

 

Du kan kanskje bruke denne: http://www.yellowpipe.com/yis/tools/WPA_key/generator.php

 

Lag ein nøkkel på 10-15 teikn, og prøv med denne. Eg er usikker på om 360 har støtte for spesialteikn i krypteringsnøkkelen.

 

 

Faktisk så har jeg allerede hatt noen merkelige lyder fra min nye Slim, når jeg tar i cden hørtes det som ut det var noen løser deler som fløy rundt der inni. Men tok den av og på da var det vekke, håper det ikke er et tegn på kansje kommende Red Dot Of Death....

Kople maskina frå alle kablane, så snur du den forsiktig opp og ned. Så merkar du kjapt om noko er laust. Er det tilfelle ville eg ha bytta maskina.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...