Gå til innhold

Bad Company 2 VIETNAM!


Anbefalte innlegg

Ja EA har vært litt for lure med datosjongleringen sin.

De vil vel egenlig ikke si at PC versjonen kommer først, så istedenfor å si rett ut at det kommer den 18, så sier de 21 - 3 dager hvis du kjøper det hos EA eller Steam.

Som i praksis betyr at alle kan spille den 18, på PC.

 

Btw. CoD gutta hos Bashandslash har en podcast ute om Vietnam med et intervju med Zh1nt0.

http://bashandslash.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1188&Itemid=69

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i f.eks. cod går det helt greit, vi taper matchen ja, men jeg spiller fremdeles bra, siden det ikke trengs noe teamwork der. om folk ikke gjør det de skal i bf så går det dårlig for meg og.

Jepp.

CoD er for enkle egoister.

BF er for de som ønsker teamwork og en følelse av å være del av et større slag.

Heldigvis ingen som tvinger eller ønsker at førstnevnte skal spille BC2:Vietnam. :)

Lenke til kommentar

To ting jeg har å utsette på Vietnam og Bad Company 2 vanilla. Liker ikke at det er så lett å spawntrappe et dårlig lag pga at noen av kartene er så smale (jeg spiller utelukkende conquest, vet ikke hvordan det er på de andre gametypene). Bredere kart gir flere muligheter til å flanke, og derfor mer interessant gameplay imo.

 

En annen ting er måten man beveger seg på. Det føles som dårlig håndverk av utviklerne når jeg ofte må hoppe inn i hus og over små gjenstander på bakken. Den minste lille ting gjør at jeg setter meg fast. Irriterende å bli bli drept fordi jeg løp på en liten stein jeg knapt la merke til, og dermed ble stående der 1/2 sekund. Det føles firkantet, i mangel av et bedre ord.

Lenke til kommentar

i f.eks. cod går det helt greit, vi taper matchen ja, men jeg spiller fremdeles bra, siden det ikke trengs noe teamwork der. om folk ikke gjør det de skal i bf så går det dårlig for meg og.

Jepp.

CoD er for enkle egoister.

BF er for de som ønsker teamwork og en følelse av å være del av et større slag.

Heldigvis ingen som tvinger eller ønsker at førstnevnte skal spille BC2:Vietnam. :)

jeg klager på at andre folk som ikke gjør teamwork, og så sier du at jeg er egoist.. jaha, det ga mening.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nesten utelukkende Rush og det som irriterer er det som har blitt nevnt ved flere anlendinger; Folk som sitter igjen i Spawn.

 

Rush er, når folk vil spille aggresivt, noe av det råeste jeg har prøvd sålangt av fps online. Når man må stå å rage og nærmest jage folk ut av spawn er det en trist sak.

Har ikke helt skjønt greia med å sitte å campe i spawn med sniper enda jeg. Det er jo så mye lettere å quickscope folk enn når man sitter rundt 300 meter unna, bare å ta en boltaction med magnum, og vips one-shotting til maks.

 

Så ja, det er trist med alle bunnspillerne (bunn på tabellen) som er snipere. (Det finnes noen gode også, for all del. Ingen offence til de.)

Lenke til kommentar

Jeg spiller nesten utelukkende Rush og det som irriterer er det som har blitt nevnt ved flere anlendinger; Folk som sitter igjen i Spawn.

 

Rush er, når folk vil spille aggresivt, noe av det råeste jeg har prøvd sålangt av fps online. Når man må stå å rage og nærmest jage folk ut av spawn er det en trist sak.

Har ikke helt skjønt greia med å sitte å campe i spawn med sniper enda jeg. Det er jo så mye lettere å quickscope folk enn når man sitter rundt 300 meter unna, bare å ta en boltaction med magnum, og vips one-shotting til maks.

 

Så ja, det er trist med alle bunnspillerne (bunn på tabellen) som er snipere. (Det finnes noen gode også, for all del. Ingen offence til de.)

 

Du har jo f.eks de som rykker fremover med laget, og som du sier de som har god aim og kan quickscope. Da dør du oftere, noe som ødelegger K/D ratien.

 

Dvs du får stats som er i pluss, men hvis du står å camper på visse steder kan du dra 20-30 kills i pluss uten å ha skills, og uten å bidra noe særlig heller. Rush går best når man driter i Kd, smoker og pløyer litt på, da får ikke fienden pause og må konstant stresse med def :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...