Gå til innhold

Bad Company 2 VIETNAM!


Anbefalte innlegg

vil dette bare være singleplayer eller vil vi få se en multiplayer i Vietnam stil også?

Ex.packen er ren multiplayer. Det er da tross alt Battlefield vi snakker om. :)

 

The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe singleplayer i Vietnam? Det vil isåfall være utrolig skuffende. Jeg vil ri i et helikopter lavt langs vannet, over stranden, rett over palmetoppene og inn på slagmarken på slettene bak strandlinja. Alt selvfølgelig med noe godmusikk i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå at det er bedre at de fokuserer på multiplayer content. Singleplayer-content spiller du et par timer og så er du ferdig. Og, hvis de får det til bra så har det kanskje nok replay-value til en eller to gjennomganger til. Personlig synes jeg ikke singeplayerdelen i BFBC2 var noe engasjerende i det hele tatt etter å ha spilt SP i Modern Warfare 2, så gogo multiplayer!

Lenke til kommentar

Tror dere håper for mye. Frostbite motoren som BC2 kjører er seriøst ikke istand til mye. Er utrolig mye problemer med den som BC2 viser.

 

Medal of Honor kjører på samme motoren og det er like elendig. Har ingen tro på spillet her.

Hva i all verden er det du vrøvler om? Tullegutten.

 

 

 

On other notes:

 

BFBC2:Vietnam kan bli bra, håper de har lagt inn muligheten for å spille gode gamle hippielåter når en er fører av kjøretøyene. Gir ekstra feeling til spillet :p

Lenke til kommentar

Ja, er dette som irriterer meg mest. Fortsatt ikke en eneste ny map, og det virker ikke som de har planer om å gi ut noen nye heller. (på BC2 forum var det en quote fra en DICE dev som sa at det er "no plans of new maps as of now")

 

Kommer det ingen nye maps til BC2 gidder ikke jeg bruke mer penger på kun 4 ekstra maps i Vietnam.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Litt info fra Kotaku:

http://m.kotaku.com/5641388/

The Vietnam expansion pack is the U.S. Marines versus the North Vietnamese army. It includes 4 new maps and brings 15 new Vietnam-era weapons like the M79, 6 new vehicles like the UH-1 Huey, forty-nine different 1960s-era tunes (Fortunate Son!) and new Achievements and Trophies.

 

The map that EA was demoing for the Tokyo Game Show was called "Phu Bai Valley". In Conquest Mode, it is familiar territory for Battlefield: Bad Company 2 players. But the new Vietnam vide really offers a new experience. It feels far more than simply a fresh coat of paint. It feels fresh.

 

Phu Bai Valley is another well-designed multiplayer map from EA Dice, the developer behind the series. The map is quite large and expansive, but still feels intimate. I never felt like I was going to hit a wall, and I never felt like I was playing alone. There are multi-player games that can handle many more players, but EA Dice does an excellent job of not only balancing out the map, but making it flow in a logical progression and opening up the sky for intense combat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...