Gå til innhold

Bad Company 2 VIETNAM!


Anbefalte innlegg

Rykte på nett nå om en ex.pack til BC2 som foregår i Vietnam! :o

“a brand new digital expansion pack for Battlefield: Bad Company 2 taking place in Vietnam”

 

In Battlefield Bad Company 2 Vietnam you get to enter the jungle warfare environment as either the U.S. Marines or North Vietnamese Army (NVA). The expansion pack contains 4 brand new maps built in Frostbite including the popular Conquest and Rush game modes as well as Vietnam specific weapons, vehicles, persistence, unlocks as well as new awards, achievements and trophies.

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-announcements/1167781-prepare-head-jungle-battlefield-bad-company-2-vietnam.html

 

Phu bai valley i BC2 Vietnam

bfbc2_vietnam_phubaivalley.jpg

 

Edit:

Endelig litt gameplay:

http://tgs.gamespot.com/video/6275964/

:)

Endret av Luremus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på musikkfunksjonen som var i originale BF:vietnam. Er utrolig kult å kunne høre et kjøretøy spille musikk fra The creedence og andre band :D

 

 

Kunne man spille musikk ifra helikopteret i orginale BF vietnam? leeeeenge siden eg har spilt det med kan ikkje huske den funksjonen :p

Lenke til kommentar

Håper på musikkfunksjonen som var i originale BF:vietnam. Er utrolig kult å kunne høre et kjøretøy spille musikk fra The creedence og andre band :D

 

 

Kunne man spille musikk ifra helikopteret i orginale BF vietnam? leeeeenge siden eg har spilt det med kan ikkje huske den funksjonen :p

 

Ja, det kunne man. ;)

 

Dette blir rått, Vietnam setting er elsk!

Lenke til kommentar

Er det blitt opplyst om det blir nåtid eller 60, 70-tallet addonen baserer seg på?

 

Med Ride of valkyrie og vietnam i navnet er det jo Vietnam krigen man baserer seg på.

 

Ja, jeg vet jo når Vietnamkrigen var. Jeg tenkte bare at de kokte opp en imaginær krig slik som de har gjort i kampanjedelen av BFBC2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...