Gå til innhold

Bad Company 2 VIETNAM!


Anbefalte innlegg

Ikke noe singleplayer i Vietnam? Det vil isåfall være utrolig skuffende. Jeg vil ri i et helikopter lavt langs vannet, over stranden, rett over palmetoppene og inn på slagmarken på slettene bak strandlinja. Alt selvfølgelig med noe godmusikk i bakgrunnen.

 

hehe ja men ikke mulig. Er ingen helikopter verken i dette eller MoH eller nye COD. Dem har det i singleplayer men ikke multiplayer, sikkert pga kartene er så ekstremt småe.

 

BFV og Battlefield 1942 kartene var jo 50x større enn de her. Syns det ser ut som BC2 med annet våpen og modeller, burde vært lansert som en gratis mod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe singleplayer i Vietnam? Det vil isåfall være utrolig skuffende. Jeg vil ri i et helikopter lavt langs vannet, over stranden, rett over palmetoppene og inn på slagmarken på slettene bak strandlinja. Alt selvfølgelig med noe godmusikk i bakgrunnen.

 

hehe ja men ikke mulig. Er ingen helikopter verken i dette eller MoH eller nye COD. Dem har det i singleplayer men ikke multiplayer, sikkert pga kartene er så ekstremt småe.

 

BFV og Battlefield 1942 kartene var jo 50x større enn de her. Syns det ser ut som BC2 med annet våpen og modeller, burde vært lansert som en gratis mod.

 

Hva har du rusa deg på NÅ, da, Avean... Det er da helis i BFBC:Vietnam.

Endret av Hst
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har fått masse morsom og spennende informasjon om BFBC2: Vietnam på den offisielle Battlefield bloggen. Det kommer faktisk 4 "nye" maps (to fra BFBC1 og to fra BFBC2 singleplayer) uavhengig av BFBC2: Vietnam. Anbefaler dere alle å følge med der, en gang i blant ;)

 

Also, 600!

 

Allready am my friend, allready am B) Håper bare de kommer snart. Jeg begynner å bli lei av å vente og vil snart krige litt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Årets julegave er selvfølgelig fra Dice! :D

 

Btw. vi som har spillet i steam kan bare kjøpe Vietnam direkte der og spille fra den 18.

December 21. Save the date. That is when Battlefield: Bad Company 2 Vietnam will launch. If you prefer your battlefielding on PC, you can get a three day headstart on EA Store and Steam, where it will be available on December 18.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...