Gå til innhold

Bad Company 2 VIETNAM!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte navy seals /SOG grupper brukte vel MAC 10 med lyddemper og UZI jo.

 

De burde lagt in M72 (LAW) som tillegg til RPG7'en. Og endret skin på minene. Ser tullete ut med "moderne" miner i det spillet når alt annet av våpen og utstyr ser ut som det har stått og rustet i en sump i 5 år.

 

Ser ikke bort ifra at NVA brukte gamle russiske WW2 våpen som PPSh også. Men magasinkappasiteten er jo helt feil. Skulle vel vært noe og 70 skudd i tønna. Ikke 25...

 

 

edit: denne sida gir egentlig en ganske godt oversikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Weapons_of_the_Vietnam_War#Small_arms

 

mye der de kunne tatt med i spillet som er utelatt :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Til dels enig ja. Skulle likt å sett remakes av flere maps fra BF:V egentlig. eller i alle fall i samme stil.

 

edit: men det er vel en ønskedrøm at man skal få all funksjonaliteten fra tidligere spill inn i konsollifiserte spill.

 

Jeg mener, man kunne jo airlifte enkelte av APCene i BF:V med huey :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

To ting jeg har å utsette på Vietnam og Bad Company 2 vanilla. Liker ikke at det er så lett å spawntrappe et dårlig lag pga at noen av kartene er så smale (jeg spiller utelukkende conquest, vet ikke hvordan det er på de andre gametypene). Bredere kart gir flere muligheter til å flanke, og derfor mer interessant gameplay imo.

Helt enig, er kun ett kart som falt i smak, Phu Bai Valley. Får håpe Operation Hastings kan pynte litt på dette, når det blir låst opp.

 

En annen ting er måten man beveger seg på. Det føles som dårlig håndverk av utviklerne når jeg ofte må hoppe inn i hus og over små gjenstander på bakken. Den minste lille ting gjør at jeg setter meg fast. Irriterende å bli bli drept fordi jeg løp på en liten stein jeg knapt la merke til, og dermed ble stående der 1/2 sekund. Det føles firkantet, i mangel av et bedre ord.

Dette er håpløst, vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt drept p.g.a. av jeg sitter fast. Hill 137 (Hamburger Hill), her slåss jeg nesten mer mot terrenget enn mot fienden. Utbedrer de dette, så blir kartet ganske greit.

 

Er ikke veldig imponert over denne utvidelsen i øyeblikket.

Lenke til kommentar

Nei, nvidia her. Er ikke slik at du sitter dønn fast og ikke får beveget deg, men det virker som at man ikke klarer å løfte beina. Slik at du må hoppe over eller gå rundt, og skal man tenke realistisk så ville det aldri vært nødvendig. Dette er egentlig små bagateller som blir til mye større irritasjonsmoment enn de skulle ha vært.

Lenke til kommentar

Det viser bare hvor ekte gaming fremdeles foregår.B)

Evt. så mistenker jeg at gjennomsnittet av PC gamere er eldre og modnere enn consolegamers.

 

Ellers så er det bare det at det går så mye raskere å utføre ting på PC at folk gidder, fremfor på consoles?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg er nesten 100 % sikker på at det er tema, at PC spillere er eldre og mer modne. Jeg kan ikke fatte FPS på konsoll, men der er jeg kanskje litt rar. Oversikten og "look" bevegelsene er jo helt på trynet, jeg har prøvd endel fps på konsoll og jeg synes det er helt forferdelig. All props til de som får det til å funke, men det er jo rart at folk gidder når pc`en faktisk er oppfunnet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er nesten 100 % sikker på at det er tema, at PC spillere er eldre og mer modne. Jeg kan ikke fatte FPS på konsoll, men der er jeg kanskje litt rar. Oversikten og "look" bevegelsene er jo helt på trynet, jeg har prøvd endel fps på konsoll og jeg synes det er helt forferdelig. All props til de som får det til å funke, men det er jo rart at folk gidder når pc`en faktisk er oppfunnet.

 

Enig i at mye er bedre på PC. Dog må jeg si at jeg er glad for at jeg BF på Xbox 360. Grunnen er vel fordi at jeg har mange venner som spiller det på box, samt at jeg ikke har gaming-PC.

 

Oh, by the way

Spilte noen timer i natt for første gang , og jeg må si at nærkampene og særlig rushinga er noe av det råeste jeg har opplevd.

Men ærlig talt , brukte amerikanerne UZI i Nam da ?

 

There you go: bruk av UZI i Vietnam

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Ja, jeg vil si at det absolutt er verdt rett over 100kr - 13 euro !

Hvis du har hatt det mye moro med BC2 og vil ha mer av det samme er det bare å sette av småmynt frem til du har råd :p

 

Tja, jeg kjøpte det på forhåndssalg og gikk kjaåt tilbake til vanilje-Bad Company 2. Helt greit, absolutt ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...