Gå til innhold

Anmeldelse: Red Dead Redemption (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for den interessante kommentaren, Odesseiron :thumbup:

 

Jeg glemte å nevne min skepsis knyttet til western-temaet i spillsammenheng. Et tema som etter egen erfaring kun fungerer godt i filmformat... Jeg har fortsatt til gode å se et virkelig engasjerende westernspill. Jeg har jo prøvd mange siden "gode" gamle Outlaw uten å bli særlig imponert. Men som sagt er jeg mer enn villig til å endre mening dersom en eventuell demo makter å overbevise meg, selv om Clint'en ikke er til stede :)

Lenke til kommentar

Tollpost Globe er gått ut i streik ja, derfor kan det ta noe tid før butikker får inn spillene de skulle hatt.

 

Nå har jeg hatt enda en 5 timers session med spillet, og det skuffer ikke selv etter veldig mye spilling :D Tør nesten å si at jeg er fordømt god til å kaste hestesko også nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

dårlig !

Jeg bestilte spillet av lefdal for 3 dager siden.

Og det kom ikke i dag ! :(

Eneste mulighet igjen nå er at det er ikke posten som leverer.

Lenke til kommentar

trur anmeldar bløffar litt. Er ikkje mogleg å spele poker med posse'n sin. Ikkje andre heller for den saks skuld.

 

Me har prøvd i nesten alle modes no.

 

Kan du såfall forklare korleis dette blir "låst opp" eller noko slik Lasse?

 

Hoi! Nå har jeg ikke prøvd dette selv, og hviler på ord fra Rockstar selv ved tidligere spilltester. Om det viser seg at sidespillene virkelig er låst av i frimodusen så skal det selvsagt korrigeres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...