Gå til innhold

Duket for priskutt på Playstation 3 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk. Lurer på hvordan dette påvirker ytelsen, eller eventuelt andre bivirkninger. Venter og ser hva andre erfarer. Hvis det fungerer godt og prisen kommer under 2000-lappen så er det ikke usannsynlig at det blir en PS3 til, 40GBen begynner å bli trang.

 

Ytelsen blir helt identisk. Eneste forskjell er at 45nm chipen trekker mindre strøm og dermed trenger mindre kjøling. Hvis du har dårlig plass er det jo bare å oppgradere disken.

Lenke til kommentar

Det er overraskende enkelt å bytte harddisken i PS3. Jeg har selv oppgradert fra 60GB til 250GB. Det eneste problemet var at noen spill har kopibeskyttelse på savegames (f.eks. SFIV, Killzone 2, Demon's Souls og Assassins Creed 2), slik at de gikk tapt da jeg tok backup av den gamle disken til en ekstern.

 

Selv fulgte jeg denne oppskriften, men det ligger også en del videoer på youtube som er greie å følge.

Lenke til kommentar

Skeptisk. Lurer på hvordan dette påvirker ytelsen, eller eventuelt andre bivirkninger. Venter og ser hva andre erfarer. Hvis det fungerer godt og prisen kommer under 2000-lappen så er det ikke usannsynlig at det blir en PS3 til, 40GBen begynner å bli trang.

Haha, kødder du? :p

Det er utelukkende positivt... Litt morsomt med sånne kommentarer, men det et utelukkende positivt for begge barter

Skeptisk. Lurer på hvordan dette påvirker ytelsen, eller eventuelt andre bivirkninger. Venter og ser hva andre erfarer. Hvis det fungerer godt og prisen kommer under 2000-lappen så er det ikke usannsynlig at det blir en PS3 til, 40GBen begynner å bli trang.

Haha, kødder du? :p

Det er utelukkende positivt... Litt morsomt med sånne kommentarer, men det et utelukkende positivt for begge parter at de minsker størrelsen. Det er KUN positive sider. Sony sparer penger, det blir mindre varmeutvikling og tar mindre plass.

Lenke til kommentar

"..positivt for begge barter.."

yess.. trøndere alle sammen sikkert..

 

Den dagen det kommer meg for øret at PS3 også støtter .MKV skal jeg gå til innkjøp av den,

men ikke før.

Du kan jo alltids konvertere da. Og: "Jeg er nok ikke Xander nei, om jeg spiller på nett eller PS3 (har ikke Xbox) kaller jeg meg XanderZ om det er ledig, XxanderzZ om det ikke er ledig" Trodde du hadde ps3 jeg :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...