Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på annonsering av noen nye gode titler, spesielt noe som ikke er nok en oppfølger og ikke en God of War-klone.

Håper så klart også å få sett litt av de kommende stortitlene, som Fallout, FF, Last Guardian, SW:TOR++

Aldri fulgt med på Nintendo på E3, men har nå en DS, så håper på noe kult til den!

Ellers så gleder jeg meg til å se hva Sony har å si om PSN premium eller hva det nå heter, tror det kan bli bra.

Kanskje også en annonsering av ny xbox, etter alle ryktene i det siste?

Natal og Move synes jeg er ganske uinterresant, så håper ikke for mye av messen har fokus på de.

 

edit: Hadde eid hvis vi hadde fått se litt av Warhammer 40k Online! :D

Endret av Freros
Lenke til kommentar

vel det er i grunn masse eg har lyst å høre om.

 

for det første hadde det vært veldig fint om de hadde fortalt når metal gear solid risen kom ut. har ventet på det siden forgie E3.

 

Infamous 2 er det jo rykter at skal vises på E3 så fyr på, elsket 1eren så 2eren er et must buy.

 

playstation move har eg jo også lyst å se, håper på å få se kas type spill den kan brukes på for å finne ut om den er verdt å skaffe seg.

 

guild wars 2 visst arenanet skal komme på E3, det blir vell MMO begivenheten siden funcom ikke skal på E3.

 

også til slutt, for gud skyld annonser the elder scroll V før eg blir gal :p

Lenke til kommentar

Film om en person som er på jakt etter historiske skatter, unngår feller og har en haug av bad guys mellom seg og målet? Indiana Jones did it.

 

Jeg er midt i flytting når det skjer, pluss at VM er jo i full gang da så jeg får kose meg med reisedagbøkene fra Gamer^^ Men håper veldig mye på å få litt info om mer Half Life.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg rimelig sikker i min sak om at Valve kommer med noe angående Half-Life.

 

Team Fortress 2 får ingen stor nyhet, det spillet mangler bare Engineer-oppdateringen. Left 4 Dead "mangler" en oppdatering i form av oppklaring i forkant av crossoveren med Left 4 Dead 2 og derfor er det neppe det spillet heller.

Og siden de alt har såpass mye på tallerkenen lanserer de ikke et nytt spill, og siden Portal 2-eventen ble (tilsynelatende) avlyst står vi bare igjen med selve rosinen i pølsa:

 

Half-Life.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...