Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infamous 2, Killzone 3, Gears 3, Zelda, en lanseringsdag for Gran Turismo 5 og Last Guardian gameplay og litt fra TESV er mine most wanted for E3, håper jeg får noen av disse lekkerbiskene sett på E3

 

Bare å spare penger til snacks for dette skal oppleves selv om en pressekonferanse er klokken 06.00 natt norsk tid så skal jeg se alt ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jeg gjør vel som i fjor:

Ser på Microsoft sin pressekonferanse uansett, ser ann når Sony sin er og venter heller på å høre at Nintendo sin sugde fra andre :p

Nintendo kommer sikkert til å vise frem nye Zelda så tror nokk Nintendo kommer til å gjøre det bra på e3 i år.

Lenke til kommentar

Nintendo kommer sikkert til å vise frem nye Zelda så tror nokk Nintendo kommer til å gjøre det bra på e3 i år.

Et nytt Zelda er greit nok det, men det er ikke en hel pressekonferanse. Kan ikke tenke på noe annet interessant de kan vise, tja... Kanskje Black og White, men ellers så er det ganske kjeldelig. Og da er det inkludert Metroid.

Lenke til kommentar

Kan jo bli interessant å se hva de får ut av Fear 3. Har ikke spilt to'ern ennå, og etter hva jeg har sett er det mange som mener den var en nedtur. Kanskje de har hørt etter og retta opp ting som folk ikke likte. (Hva nå enn det var..)

 

Slutten på F.E.A.R 2 var rimelig heftig, så jeg er spent på å se hva som skjer videre. Er enig med mange om at det var en liten nedtur fra eneren, men det er uansett et meget bra spill.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Hva jeg tror E3 blir mye om;

 

Natal og Move (dessverre)

 

håper også på noe håndfast om gran turismo 5, jeg er dritt lei nå.

 

ellers så nevner toman de spilla jeg vil se noe mer av, vil helst se noe medal of honor gameplay, brink, og sikkert tusenvis jeg glemmer i farta

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...