Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godteri fra Valve, det vil noe etterlengtet informasjon om Half-Life 2:Episode 3. I tillegg forventer jeg at vi får mer knask om Portal 2, som kommer til å bli rimelig awesome.

 

Med bakgrunn på den nye Xbox-oppdateringen som kommer 6. april, og diverse bilder som har florert på Internett, ser vi en Xbox Slim som kommer i høst, bundlet med Natal og gjerne rundt Halo-tider. Apropos Halo, så kommer de til å få vite mer informasjon om spillet(selv om vi kommer til å vite mer enn nok etter betaen! :D), samt en lanseringsdato. Awesome! Nye IP-er blir visst frem, Fable 3, Gears 3 annonseres m.m.

 

Fra Nintendo håper jeg vi får vite om flere nye spill, og de bør virkelig ha litt kjøtt i år, og helst holde Vitality-sensoren hjemme. Mer om Zelda kommer selvsagt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi får sikkert se mye natal og move. Ellers får vi in-game fra halo:reach singleplayer. Fable 3 får aikkert en live demo og noen nyheter. Natal får sikket en pris også.

 

Sony kommer sikkert med noen nyheter også men jeg har ikke peiling. Kanskje ucharted 3 eller killzone 3. Jeg tror det er for tidlig for et nytt spill fra god of war skaperene samme gjelder heavy rain.

 

På multiplatt får vi sikkert portal 2 crysis 2 fable 2 på pc men ingen gta enda. Jeg tror det er for tidlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når Rider of Reason nevnte det, så ble nestegenerasjons Pokémon en selvfølge å glede seg til. Det er for tidlig med enda et på DS, men jeg skulle veldig gjerne sett et 3D-rpg med full kompabilitet med DS-spillene til Wii. God flerspiller, oppdaterte lyder(!) og tilsvarende dybde som i DS-spillene selvfølger. Spillene tilbyr enorme mengder dybde, tro det eller ei!

 

Detta er litt freaky...men jeg tenkte NETTOP på detta :p Jeg trur et skikkelig 3rd person RPG om pokemon hadde vært artig :p

Lenke til kommentar

Må bare få legge til at om Baldur's Gate: Dark Alliance 3 hadde blitt kunngjort på E3, da hadde i allefall jeg blitt glad. :)

 

Jeg digger deg! Håper på det samme. Jeg falt en tåre da jeg hørte at Black Isle ble lagt ned. Spiller ofte Baldurs Gate, både til PC og de til PS2. Historiemessig når de til PS2 kun BG til PC kun anklene, men herregud å gøy det er å spille de co-op!

 

La oss be til Tempus sammen om at Dark Alliance 3 kommer!

Lenke til kommentar

Det hadde vært moro om man hadde fått mer informasjon I AM ALIVE. Er en stund siden det kom informasjon om spillet, og konseptet virker utrolig spennende. Ellers håper jeg det blir det blir offisielt annonsert GoldenEye 64 på XBLA (har jo vært en del rykter om at det kommer).

 

Det hadde også vært moro om det ble annonsert Far Cry 3. Da håper jeg de forbedrer noen av de problemene toeren hadde, for det var utvilsomt et spill med stort potensiale. Er dog usikker på hvilken setting jeg ville hatt spillet i.

 

Håper også på informasjon om et eventuelt Sanint's Row 3, et nytt GTA og Assassins' Creed 3!

Lenke til kommentar

Skuffende liste så langt. :( Ingen Nintendo, Bethesda eller Valve, men Nintendo har garantert noe å vise frem (Zelda og Pokemon) så de kommer nok, så får vi krysse fingrene for at Bethesda står oppført der med TES V og Valve med HL2: E3 snart.

 

Også hadde det jo vært morsomt med noen overraskelser.

 

Edit: Så ikke at Arcania: Gothic IV sto der før nå, da var jo listen ikke helt deprimerende alikevel. Også var det et par bra titler fra LucasArts der også. :D

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...