Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt kan sjåast på www.gametrailers.com/e3

 

Monday June 14th

 

Microsoft: 1:30 PM EST / 19:30 Norsk tid

Electronic Arts: 5:00 PM EST / 23:00 Norsk tid

Ubisoft: 8:00 PM EST / 02:00 Norsk tid

 

** The Microsoft Press Conference will also be broadcasted live, exclusively on Spike TV in high definition. Tune in 30 minutes prior at 10am PST to watch GT’s exclusive pre-show hosted by Geoff Keighley.

 

 

Tuesday June 15th

 

Nintendo: 12:00 PM EST / 18:00 Norsk tid

Sony: 3:00 PM EST / 21:00 Norsk tid

Microsoft’s Natal Event: 3:30 PM EST / 21:30 Norsk tid

 

** Microsoft's pre-E3 Project Natal showcase will be, "A spectacular live performance imagined by Cirque du Soleil," according to US invitations.

 

Eg trur tidspunkta skal stemme.

 

 

Kom gjerne med innvendingar dersom noko ikkje stemmer!

Lenke til kommentar

Jeg håper det holder seg til PS3 jeg da... :whistle:

Kunne ikke være mindre enig, hadde vært forferdelig kjipt hvis jeg ikke kunne spilt et eventuelt Kingdom Hearts 3 fordi det var kun på PS3. Tror i tillegg at de hadde fått mer ut av det (penge messig) hvis det var multiplattform, bare de ikke ødlegger det som FF13 porten til 360.

Lenke til kommentar

Håper att SE annonserer både Kingdom Hearts 3 og FF XIII versus som multiplattform spill da flere får gleden av å få prøvd spilla. Tiden for 3rd party utvikling for konsoller er snart en saga blott da utgiftene for å lage ett spill eksklusiv både er høye og det er en risiko ved å binde ett spill til kun en plattform.

 

Pr i dag så er det kun en konsoll som har stor nok brukerdatabase som gjør en konsolleksklusiv mulig og det er Wii men for all del håper jeg att Kingdom Hearts 3 ikke havner eksklusivt der.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Da kan de heller gjøre som Microsoft har begynt å gjøre. Kjøpe fordeler ved DLC. Både til GTA IV og Modern Warfare 2 har 360-brukere fått tilgang til DLC før andre plattformer. Og selv om jeg ikke er en 360-bruker og må sitte på pcen min og finne meg i venteleken så er det noe jeg aksepterer. Så lenge jeg får det en gang så er jeg fornøyd.

 

Forventes det noen Nintendo-avsløringer? 3DS bryr jeg meg fint lite om. Men blir nok til at vi kjøper en wii snart og da er jeg nysgjerrig på noen rykter om en ny versjon. Med mindre jeg blander. Og om det er noen spill som kan friste en gammel N64-elsker.

Lenke til kommentar

Det har faktisk vært rykter om at Kingdom Hearts 3 kommer til Wii. Hadde vært litt spennende om det hadde blitt sånn at du kunne svinge med Wiimoten for å slåss med fiendene, sånn som det var i Twilight Princess. Jeg ser ikke bort ifra at det havner på andre konsoller enn PS3, men for min egen del, så skal jeg ha det til PS3, med mindre de overrasker oss og slipper det til Wii only. :o

Lenke til kommentar

Står vel ikke noe om en eventuelt square-enix konferanse? Eneste jeg virkelig gleder meg til er mer info om FFXIV, så det blir det viktigste å få med seg.

 

Og håper selvsagt at SEGA kunngjør utgivelsesdato til Valkyria Chronicles 2 i Europa, regner med det.

Lenke til kommentar

 

Dei har pressekonferanse som dei alltid har, på den 14. Men dagen etter har dei eit eige show med Natal, der dei sirkusfolka skal gjere noko greier.

 

Ser ikkje heilt kva du meinar med "meh".

 

Betyr det at de har et eget show for Natal, slik at vi slipper å se det blandet oppi de skikkelige nyhetene?

Det medfører riktighet.
Lenke til kommentar

Poenget mitt var at på den tidsplanen du lista opp sto det kun "Microsoft's Natal Event". Det virket da veldig logisk for meg at det er det eneste eventet microsoft kom til å ha. Når jeg personlig er uintressert i Natal så det holder byr det på lite spenning for meg som xbox-eier.

 

Derfor, meh.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...