Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Så et ganske simpelt spørsmål! Som alle vet kommer jo E3 til sommern og dermed kommer jo di heteste spillene, konsollene og gadgets til å komme!Også komme jo selve spørsmålet :) Hva har dere lyst til å se på E3 i år?

 

Jeg har lyst til å se Elder Scrolls 5 og få vite mer om Project Natal og vilken spill er det som kommer til å komme ;) det er selfølgelig mer men kom med noen forslag så vi kan diskutere litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av disse tror jeg ikke er spesielt sannsynlige (F.eks. de to første), mens andre ting har vi allerede sett endel av (Rage) og er veldig sannsynlige:

 

*Elder Scrolls 5

*Doom 4

*Portal 2

*Hl2:Ep3 (vet ikke hvor mye jeg egentlig bryr meg lenger, men det begynner å dra seriøst ut)

*Mer av Rage

*Fallout New Vegas

*En avsløring av hva alle disse mystiske Duke Nukem hintene betyr for noe :rolleyes:

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Den ENESTE og da mener jeg ENESTE spillserien som jeg ikke kunne levd uten, er Grand Theft Auto serien. Så annonser en oppfølger eller en "spin off" så er jeg fornøyd. Enda mer fornøyd om spillet kommer ut til jul.

 

Du har jo Red dead redemption!! Noe som er alla likt GTA, ikke lenge til det kommer ut :D

Lenke til kommentar

Har håpet på det i noen år nå men hadde vært heftig om Microsoft Game Studios hadde annonsert Rallysport Challenge 3. Ellers får 360 sin del så håper jeg på en oppfølger til Kameo Elements of Power fra Rare, Project Gotham Racing 5 fra Turn10, Gears Of War 3 fra Epic, Mass Effect 3 fra Bioware og vi får vell se mere av Halo Reach og Fable 3.

 

Fra Sony sin del så håper jeg på ett nytt Ratchet & Clank spill, en endelig dato for GT5, ett lignende spill som Heavy Rain, smakebit på Santa Monicas neste prosjekt etter det guddomlige God of War.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...