Gå til innhold

Anmeldelse: God of War III (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en av de beste anmeldelsene jeg har lest, og ga et saftig innblikk i spillet. Selv har jeg aldri vært noen hack'n'slash-fan, ei av GOW, men demoen leverte og dere understrekte. Tenker det blir å spille igjennom GOW/2 først, men GOW3 skal uten tvil kjøpes nå. Gleder meg til å oppleve storslagenheten selv! :)

Lenke til kommentar

Kanskje Furevik kompenserer for at han gav Uncharted 2 7/10 med å gi dette 10/10 :p Neida, orker ikke lengre bry meg om at anmelder X gir spill Y noen karakterer dårligere enn "fasiten" (snittet på metacritics/gamerankings). Det er langtifra noen fasit en gang...

 

Gleder meg noe vilt til God of War 3, denne serien er det ypperste innen action-adventure. Bayonetta (som jeg heller ville ha omtalt som "Buttonetta" pga all button-mashingen) kan ihvertfall legge seg, fordi dette er ganske sannsynlig et mye mye bedre spill!

Lenke til kommentar

Etter å ha sett spillet i action på Ringen kino ble jeg ikke lite imponert over mye mange imponerende sekvenser de hadde lagt inn i spillet. Særlig kampen hvor Kratos grisebanker en av disse høye herrene i starter av spillet var herlig - du fikk rett og slett oppleve kampen gjennom øynene på fyren som fikk juling - og når den siste komboen dukket opp - L3 + R3 - stakk Kratos tomlene inn i øya på fyren. Det ga meg faktisk litt vondt i øya selv.

 

Med tider og stunder vil spillet stå i hylla mi også, jeg må bare spille gjennom de to første (og en del andre titler) først.

Lenke til kommentar

Allerede ved første avsnitt av denne fantastiske omtalen ante eg ein 10`er i horisonten :D Dette var rivende bra lesning som nesten gjorde meg litt anpusten! Spillet har eg bestillt, og som med så mye annet i disse dager gleder eg meg noe heilt enormt. Synd eg jobber ettermiddag på slippdato, OG eg stikker heimover til friuken...orker ikkje dra med meg PS3`en. Så da skal spillet nytes og fordøyes på episk vis etter langfrien :)

Lenke til kommentar

Det som slår meg med God of War III er hvor går vi etter God of War spillene? Jeg mener man spiller en halvgud som bekjemper alle monstrene vi har hørt om på planeten her fra myter og kjemper mot alle gudene i tillegg. Hva råere enn det får man?

 

Det samme spurte jeg meg etter The Matrix, hvordan i huleste skal en action film overgå dette? Dette er det mest episke man får det tror jeg. Hvis spillet gir meg noe bedre enn demoen så kommer jeg til å dø av hjerteslag. På slutten når Kratos stormer opp og flyr utav hula så fikk jeg gåsehud over hele kroppen. Herregud kor episk når han stormer opp der og stormer imot Titanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...