Gå til innhold

BC 2 er opphauset og skuffende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter er rett og slett, HELT på jordet. For det første:

 

Singleplayer er noe drit ja, men når har battlefield serien handlet om det? Tydligvis de har bare implantert det i spillet så noen shitkids uten i-net kan spille.

 

At du har problemer med å komme deg online sier vel ingen ting om at BC2 er opphauset og skuffende? Jeg hadde problemer EN kveld, ikke engang da de skulle stenge serverne og bytte hardware hadde jeg problemer. Om du sammenligner singleplayer til MW2 til BC2 er det klart du blir skuffet, men nok en gang - Det er et MP spill.

 

Personlig syns jeg spillet er langt bedre enn MW2 på multiplayer også. Her kreves det litt brain og skills for å vinne/drepe, ikke random caming på maps som er mindre enn hjernen til trådstarter (Oh no u di'idnt).

 

 

 

Hei, Mister!

 

Syns du er jævlig frekk.

 

jeg hadde problemer med "connection to the server ahs been lost" i to uker. JA, I TO UKER. Nå er det bedre, men fortsatt blir plaget av tilfeldige shutdowns. Hvem bryr seg om at du ikke har problemer med BC2 når så si ALLE andre har det.

Lenke til kommentar

Mer eller mindre ALLE andre har spilt siden dag èn. Det er ikke uten grunn at spillerstatistikken har gått gjennom taket. Og påstå noe annet er rett og slett teit, dumt, ignorant, flaut å lese, uopplyst, whinete og irriterende feil. Det er sinnssykt mange som har spilt dette daglig siden det ble sluppet, langt flere enn som har hatt problemer utover det DICE har kommentert, og det gode gamle ordtaket om at de som opplever feil skriker høyest er like aktuelt i dag som det var da det ble skrevet i stein for 7000 år siden. Bare fordi det står om mange som har problemer betyr ikke det at ALLE har det. De som ikke opplever feil sitter nemlig og spiller - de sitter ikke å skriver masse rart om opplevelsen sin.

Lenke til kommentar

Trådstarter er rett og slett, HELT på jordet. For det første:

 

Singleplayer er noe drit ja, men når har battlefield serien handlet om det? Tydligvis de har bare implantert det i spillet så noen shitkids uten i-net kan spille.

 

At du har problemer med å komme deg online sier vel ingen ting om at BC2 er opphauset og skuffende? Jeg hadde problemer EN kveld, ikke engang da de skulle stenge serverne og bytte hardware hadde jeg problemer. Om du sammenligner singleplayer til MW2 til BC2 er det klart du blir skuffet, men nok en gang - Det er et MP spill.

 

Personlig syns jeg spillet er langt bedre enn MW2 på multiplayer også. Her kreves det litt brain og skills for å vinne/drepe, ikke random caming på maps som er mindre enn hjernen til trådstarter (Oh no u di'idnt).

 

 

 

Hei, Mister!

 

Syns du er jævlig frekk.

 

jeg hadde problemer med "connection to the server ahs been lost" i to uker. JA, I TO UKER. Nå er det bedre, men fortsatt blir plaget av tilfeldige shutdowns. Hvem bryr seg om at du ikke har problemer med BC2 når så si ALLE andre har det.

 

Ok, la oss alle holde hender og synge "kombayamylord" istedenfor da...

 

Mulig jeg virker frekk, men dette forumet er jo så dønn seriøst at folk løper jo til psykolog hver gang de blir litt prata til. At trådstarter syns spillet er OPPHAUSET og SKUFFENDE har da vel for f*** ingen ting å gjøre med at han ikke kommer seg online? Vær så vennlig å vis meg logikken :huh:

 

Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt :D

Lenke til kommentar

Mulig jeg virker frekk, men dette forumet er jo så dønn seriøst at folk løper jo til psykolog hver gang de blir litt prata til. At trådstarter syns spillet er OPPHAUSET og SKUFFENDE har da vel for f*** ingen ting å gjøre med at han ikke kommer seg online? Vær så vennlig å vis meg logikken :huh:

 

Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt :D

Opphauset har fint lite med onlineproblemer da de aller fleste spill venter å ha det ved release. Men skuffelsen har lov til å være der når man sliter med å komme online. Jeg har ikke spilt siden helga det slapp og tenkte jeg skulle prøve meg litt igjen i dag. Singleplayeren som fikk meg til å mane frem blodårer på ukjente steder har nå begynt å lukke seg til skrivebord når det loader.

 

Prøvde meg litt i online og her er hvordan det gikk: Jeg fant ikke battlefield.no servere som ikke var fulle. Jeg sleit faktisk veldig med å finne servere i det heletatt. Endte opp med at jeg kjørte på med Play Now. Holder det? Neida. Jeg måtte sjekke nettet mitt. Så prøvde jeg å velge game mode og map og da kom jeg jaggu meg rett inn på en server og nettproblemet var ikke så alvorlig likevel. Riktignok en server med 8 mennesker, et stort map og utrolig lite action. Og hver gang jeg ble drept så var det en sniper på taket jeg så bilde av etterpå.

 

Jeg prøver og prøver å like spillet, men føler jeg bare får en gjørmete soldatstøvel midt i trynet tilbake. Har ikke gitt opp enda, men dette spillet er på vei mot kategorien "Ikke min type spill". Noe som er veldig synd da jeg har kost meg enormt mye med serien, spesielt BF2 online.

 

For å ta quoten min litt i fokus igjen. At spillet er opphauset er jo noe som er forskjellig fra person til person sin oppfatning. Jeg føler ikke at spillet var så altfor opphauset og lovte for mye. Men de kunne godt droppa alle de småkommentarene og sånt mot MW2 for jeg føler jeg har hatt mer feil med BC2 enn MW2 og sitter igjen med langt mer lyst til å spille sistnevnte enn Dice sitt produkt.

 

At spillet er skuffende er igjen opp til hver enkelt persons personlige preferanser, men det er vel bedre med en tråd hvor folk kan oppsummere sine skuffelser istedenfor at de skal postes i en generell BC-tråd? ;) Jeg som liker MW2 er jo ikke akkurat interessert i å se 50% av innleggene i tråden der være klaging på ditt og datt som jeg ikke bryr meg søkke om.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at trådstarter kan ikke mene at spillet i seg selv er skuffende, ordningen rundt onlinedelen har vært litt ymse ja.

Og poenget mitt er jo, han kan mene det. Det er skuffende for han, men det som er skuffende for han er ikke nødvendigvis skuffende for andre.

Lenke til kommentar

Er jo for det meste PC-folk som sitter og klager. Det siste jeg har hørt om er at en del ATI-folk sliter med lange loadingtider og begynner derfor senere enn andre. Pluss at voice ikke funker. Og at det har dukket opp flere aimbots.

 

Vel, jeg har spilt online helt siden starten på PS3. Ingen problemer med online utenom at jeg ikke fikk logget inn en 1-times periode helt på starten (med andre ord, ikke noe verdt å nevne egentlig). Voice funker. Har ikke engang opplevd lag ennå selv om det ikke finnes noen server browser på PS3 og man er fullstendig i matchmakingens nåde. Ingen punkbuster som sparker deg ut helt tilfeldig eller fordi du har noe "rart" kjørende i bakgrunnen. Ingen aimbots.

 

Ja, dette høres ut som barnslig systemkrig men etter å ha vært på battlefield.no hvor man sitter og disser konsollspillere, så trengte jeg å få det ut. Dessuten så er det som nevnt bare de som har problemer som klager. De andre har ingen grunn til å si noe. Så derfor greit om noen i den gruppen i det minste sier fra om at de synes varen fungerer bra og at de er fornøyd.

 

Ellers så er det ingenting galt i å kritisere bad company 2. Fanatikere liker ikke sånt riktignok men altså... fyren kom med et håpløst førsteinnlegg... da må man forvente tyn. Hadde han bare sagt... jeg prøvde spillet, det var ikke etter min smak... så hadde ikke folk hatt noe seriøst å si tilbake. Istedenfor så hadde han faktisk ikke engang rukket å teste ut det spillet faktisk er for, multiplayer, men likevel prestert å kalle det opphauset... der jeg kommer fra kalles sånne folk gjerne troll men legger vi godviljen til kan vi si lame. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Spiller PC, 99% av tiden brukes på faktisk spilling, minimalt med kødd og feilmeldinger. Bare så det er nevnt at det ikke nødvendigvis bare er på konsoll det funker :p

 

For ordens skyld: Jeg startet på XP 32bit SP3, det funket helt greit (utenom Dx9 problem med glass-gjennomsiktighet, men det er jo en rimelig minor bug). Er nå over på Win7 64bit, og det funker fremdeles helt greit. Kan hende jeg er "heldig" pga jeg bruker et Nvidia-kort, men... Sånn kan det gå når man kjøper ATI :whistle:

Lenke til kommentar

Ble ikke akkurat i godt humør når jeg ikke fikk spilt online de 3 dagene etter innkjøp jeg heller.

Men da det hele tiden ble gitt info om hva som er galt og når de regnet med at ting skulle være oppe å gå, så jeg ikke noe problem med å vente.

Det er tross alt et spill. Tar ikke på seg skoa å går ut døra liksom.

 

Vil ikke tenke på hva slags prosjekt det ville vært å få lansert noe slikt helt smertefritt.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen problemer med å spille online her. Har også flere kompiser som jeg spiller med og vi kommer inn på serverene (PC)

 

Dette spillet er fantastisk bra :)

Spiller på en Acer 8942G bærbar, alt maks i 720p med 2xAA og fin flyt.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg spillet er langt bedre enn MW2 på multiplayer også. Her kreves det litt brain og skills for å vinne/drepe, ikke random caming på maps som er mindre enn hjernen til trådstarter (Oh no u di'idnt).

Innlegget ditt bare viser hvor opphauset spillet er. Det tåler ikke kritikk. Sånne som deg, Fi5kuS, er av samme type som glir rett inn i en massesugesjon, uten at jeg skal plage din bedrevitende hjerne om hva det har påført historien. Du får bare tåle at erfaringen og meningene er forskjellig, og jeg ser heldigvis at det er noen som forstår det, og aksepterer det, selv om de ikke er enige. Du har litt å lære, blant annet folkeskikk.

 

Jeg har nå spilt BC2 et par uker. Joda, det er greit online, men den store wow-effekten som var forhåndsannonsert og som er lovpriset av en rekke anmeldere uteblir, i hvert fall for min del. Jeg klarer ikke helt å se den store fremgangen, sett i lys av hvor mange år siden BF 1942 tok masse av tiden min. Det burde skjedd mer i løpet av disse årene. Selv ikke opplevelsene jeg hadde fra de første Ghost Recon-spillene er blitt overgått av BC2. Beklager folkens. Dette blir omtrent som å kritisere Mac blant Mac-entusiaster. Det er digital blasfemi.

 

Grovt sett synes jeg også onlinefunksjonen burde vært mer balansert, a la Red Alert 3, som å nevne et eksempel. Med en funksjon der man automatisk søker kamper (noe som ennå ikke fungerer på BC2), og vi spiller mot spillere med tilsvarende rang som oss. Jeg har følt meg rimelig ute av spill enkelte tider, når jeg med primitive våpen må kjempe mot, ja beklager uttrykket, nærmest hardcore-nerder, som bruker dag og natt på spillet, som har opparbeidet seg de feiteste våpenene. Er det dette man kaller balanse?

 

Og single player-funksjonen, nei den gidder jeg ikke å spille mer. Jeg har viktigere ting å bruke livet mitt til enn halvgode onlinespill. Singleplayeren i Modern Warfare 2 ga meg en mye bedre opplevelse, som ga meg en tanke en gang i blant: Wow, verden har gått fremover. Med BC2 gikk verden et skritt tilbake.

Lenke til kommentar

All barnesnakk om andres manerer til side (du er dum, nei, du er dum, nei, du er dum) så er det jo klart at trådstarter har noen ekstremt originale grunner til hvorfor han mener spillet er opphauset. Den skuffende delen er grei nok, da jeg ser hvordan han kan mene at det er skuffende om han ikke får koblet til serverne. Det i seg selv er jo skuffende når man har gledet seg til et nytt spill, men opphauset? Han sier jo selv at han ikke har spilt det i multiplayer engang! Er jo ikke noen diskusjon å hente derifra.

 

Merk at jeg bare kommenterer for multiplayerdelen.

Lenke til kommentar

Han sier jo selv at han ikke har spilt det i multiplayer engang! Er jo ikke noen diskusjon å hente derifra.

 

Merk at jeg bare kommenterer for multiplayerdelen.

 

Da må du lese det siste jeg har skrevet ;)

 

Men som sagt, å kritisere BC2 er blasfemi, som å banne i kirken. Sorry, min lovprising uteblir, og det har jeg begrunnet rett over, inkludert multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...