Gå til innhold

BC 2 er opphauset og skuffende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som har store problemer med multiplayer?

 

Får spilt noen ganger, men veldig ofte er det problemer med serveren, seinest akkurat nå, ingen kontakt med EA online. Synes dette stort sett har vært gjennomgående.

 

Det tar også veeeeeeeldig lang tid å finne servere etc.

 

Ellers har jeg prøvd litt mer singleplayer som innledningsvis, i mangel på velfungerende onlinefunksjon, og kan dessverre ikke annet enn å stå på det jeg tidligere har sagt. Grovt sett synes jeg det har skjedd lite i utviklingen siden første BF. Joda, vi har jo litt ballistikk etc, men gameplayet men ærlig talt, noen stor revolusjon er det ikke.

 

Og hvis det skulle vært reaistisk, burde det vært mer riktig sikting, som når man bruker granatkasteren, hvor det er crossair, i stedet for slik det egentlig skal være, som selv Americas Army har fått til til sin grenade launcher.

 

Nei, f... - akkurat nå er jeg j... skuffet. Har hatt spillet siden lansering, og har bare fått prøvd litt online som følge av elendig serverløsning, i tillegg til at singleplayer-delen suger :(

 

Edit: Er også blitt kastet ut av Punk Buster flere ganger. Alt er i orden, men likevel har jeg blitt kastet ut etter ca et halvt minutt spill fire ganger. Nei, dette spillet kan dere få billig av meg.

 

Gir det noen dager til, så sletter jeg det fra Steam hvis det ikke viser seg å være bedre. Vi er i 2010 - ikke 2001.

Endret av jakkæs
Lenke til kommentar

Jeg ble positivt overrasket over full versjonen vs demo.

Når du (trådstarter) kritiserer grafikken så håper jeg det var på konsoll og ikke pc versjonen.

 

Meeen, spillet er helt supert!..SP er grei nok, men MP er helt KONGE..blir aldri lei av å spurte rundt med MG36 med forlenget løp for så å drepe fienden og etterpå defibbe vennen som falt i krig :D

Lenke til kommentar

Var i litt pirat humør idag så lasta ned spillet til pc for å teste, overasket over at maskina mi klarte å kjøre spillet på max uten noe problemer.

 

Men enda mer overasket over at det så rimelig ræva ut til tider! Vet anmeldere sier pc utgaven ser bedre ut men det synes langt derifra jeg, greit nok skarpere texures men det hjalp jo lite når dem blir regelrett stygge.

 

Rimelig overasket...ikke rart mange pc eiere av spillet synes SP er "dårlig" om en kun tenker grafikk. Synes det var noe rart med aimen også.

Lenke til kommentar

Var i litt pirat humør idag så lasta ned spillet til pc for å teste, overasket over at maskina mi klarte å kjøre spillet på max uten noe problemer.

 

Men enda mer overasket over at det så rimelig ræva ut til tider! Vet anmeldere sier pc utgaven ser bedre ut men det synes langt derifra jeg, greit nok skarpere texures men det hjalp jo lite når dem blir regelrett stygge.

 

Rimelig overasket...ikke rart mange pc eiere av spillet synes SP er "dårlig" om en kun tenker grafikk. Synes det var noe rart med aimen også.

 

Høres helt ærlig ut som du har spilt et annet spill. :whistle:

Lenke til kommentar

Må bare si at problemene med online på bc er typisk for EA.

Det er sånn på alle spill dem lager jo,virker nesten som at dem ikke vil legge i penger nok.

Dette for å kjøre nok servere å ha vedlikehold på dem,er nok derfor vi har problemer nå om dagen.

Ser det er mange som sammenlingner bc med mw2 å det er helt greit,for min del er det sånn at bc knuser mw2 på map størrelse,teamwork,lydbildet og ett roligere tempo.

Mw2 knuser bc med bedre følelse med tanke på å styre fyren din,bedre realisme,ingen kjøretøy og search and destroy mode.

Jeg foretrekker bc pga at jeg ikke er en sånn rush rush fyr,bc har faktisk flere ting som jeg syns skal være med i ett multiplayer spill.

Det skal være store maps det skal være mye teamwork,jeg liker ikke at det er kjøretøy med men det får jeg leve med.

Begge spilla er jo bra.

Dette med singelplayer delen i begge spilla er jo drit kjedelig.

Nå har jo jeg spilt spill siden jeg var liten,er nå en gammel mann.

Så det skal litt til for at jeg får den wow følelsen av en singel player del.

Her er det som er probleme sånn som jeg ser dem,BC har alt for dårlig AI på fi å det er monster linært,det er ingen ting spes med det.

Mw2 sin del har uendelige spawns på motstandere,hvis du da ikke rykker fremmover.

Dette er en meget lamm måte å skru opp vanskelighets graden på.(billig,idiotisk måte faktisk).Mw2 er vel å ganske så linært.

Story i begge spilla er vel ingen stor forteller kunst heller.

Savner noe nytt i fps nå.

 

Men til slutt, smaken er som baken.

Jeg kommer ihverfall til å spille bc fremover,bare EA hoster op litt penger til server vedlikehold.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tror jeg du har forvekslet spilla Zharek, Bedre realisme i MW2? Har du røyka stein eller? BC mer lineært i SP enn MW2? Har du vokst opp på en annen planet? o.O

For det første,det er mere realisme i mw2 med tanke på skade du tåler før du går ned(ser det var det jeg skulle ha skrevet,tar den på min kappe).Ser da pluss med mye i bc å da.

Fks skade på omgivelsene,det er noe jeg mener dem skulle hatt med i mw2.

Ja jeg vet det er mulig å spille hardcore på bc,det er det jeg gjør nå.

Dette pga at folk tåler alt for mye i vanlig mode.

Sa ikke at bc er mere linært en mw2,sa at begge er meget linære singelplayer deler.

Med tanke på hvor gammel jeg er,så¨har jeg vel vokst opp på en annen planet ja.

Lenke til kommentar

Var i litt pirat humør idag så lasta ned spillet til pc for å teste, overasket over at maskina mi klarte å kjøre spillet på max uten noe problemer.

 

Men enda mer overasket over at det så rimelig ræva ut til tider! Vet anmeldere sier pc utgaven ser bedre ut men det synes langt derifra jeg, greit nok skarpere texures men det hjalp jo lite når dem blir regelrett stygge.

 

Rimelig overasket...ikke rart mange pc eiere av spillet synes SP er "dårlig" om en kun tenker grafikk. Synes det var noe rart med aimen også.

 

Høres helt ærlig ut som du har spilt et annet spill. whistle.gif

 

Ja ble litt overasket, men da igjen så er ikke maskina mi av nyeste kaliber lenger. Går utifra det er derfor, må si det var deilig å spille med mus å tastatur igjen da selv om det var noe "rart" med aimen...men var en pirat utgave jeg testa så kan være det. (støtter DICE så det blir slettet og evnt kjøpt til pc, siden jeg allerede har det til PS3.)

Lenke til kommentar

For det første,det er mere realisme i mw2 med tanke på skade du tåler før du går ned(ser det var det jeg skulle ha skrevet,tar den på min kappe).Ser da pluss med mye i bc å da.

Fks skade på omgivelsene,det er noe jeg mener dem skulle hatt med i mw2.

Ja jeg vet det er mulig å spille hardcore på bc,det er det jeg gjør nå.

Dette pga at folk tåler alt for mye i vanlig mode.

 

Dette har du ikke tenkt så mye på skjønner jeg. Det er mer irriterende å dø i BC2, da du får en større straff for det enn i MW2. Ergo, hvis alt var likt utenom straffen i disse spillene, så hadde det vært helt logisk at man tålte mer før man døde. Dette er ikke annet enn en åpenbar (som i selvsagt) designavgjørelse fra DICE. Hadde folk tålt halvparten, hadde spillet vært mye mindre morsomt for folk flest.

Lenke til kommentar

Men det er vel derfor dem har lagt inn en hardcore mode, for de som vil ha ett snev av realisme.

Har ingen problemer med at dere vil tåle mere,men syns det blir for mye rush rush av den grunn.

Kos dere med vanlig mode,hardcore er tingen for meg.

Lenke til kommentar

Mw2 sin del har uendelige spawns på motstandere,hvis du da ikke rykker fremmover.

Dette er en meget lamm måte å skru opp vanskelighets graden på.(billig,idiotisk måte faktisk).

 

Vil bare rette å si at dette systemet som spawnet fiender til du bevegde deg over usynlig strek ble brukt i MW1, i MW2 dreper du alle fiendene i området å da er de døde, Infinity Ward tok til vette angående dette i oppfølgeren :)

Lenke til kommentar
Jeg har rett og slett ikke fått anledning til å teste multiplayer ennå.

 

Unnskyld at jeg sier dette men singleplayer delen i BC2 er lagt på med hensyn på å dra inn fjols som faktisk tror at slike spill kan gi en god singleplayer opplevelse også... whistle.gif

 

 

Da er jeg et stolt fjols! Elsker singleplayer biten i BC2!

enig! er vel et fjols jeg og da

Er nok et lite fjols jeg også da;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke spillet er dårlig, men det irriterte meg litt over at begynnelsen minnet meg veldig om World at war sitt første oppdrag..

 

Takk for påminnelesen, hadde helt glemt å oppdatere skjermkortdriverne så alt var "litt" fargefullt første gang jeg spilte det, må nok gjøre det en gang til å se hvordan den øya så ut ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...