Gå til innhold

BC 2 er opphauset og skuffende


Anbefalte innlegg

Man bedømmer ikke ett Battlefield spill på singleplayer delen. End of story. Det er ett multiplayer spill. Faktisk så burde SP delen i BC2 heller vært en sandbox mode der du får trent på å fly helikopter og lekt deg litt med kjøretøyene som er tilgjengleige i MP, ettersom det er mer nyttig enn den SP storyen de har nå. Slik er det i tidligere, skikkelige Battlefield spill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en liker moderne krig fps spill så er BC2 et meget bra valg enten en liker multiplayer eller singleplayer spill. Har ingen problemer med å anbefale BC2 til dem som kun er ute etter et singleplayer spill...

 

Jeg har kun spilt ferdig singleplayer biten og spillet har stått i hylla siden da, synes spillet var meget bra. Multiplayer bryr jeg meg lite om men skal klart teste det senere engang (har spilt demoen), men liker best singleplayer spill og det er ingenting som er mer turnoff en alle drittungene som spiller online fps spill og tror dem er verdensmestere i det dem hyler over voice chatten.....litt som World of Warcraft har utviklet seg....helt for jævlig.

 

EDIT: Å si at fks BC2 er et multiplayer spill og at singleplayer er bortkastet tid er som å følge spill anmeldelser en leser til punkt å prikke...med andre ord jævla dumt.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Trådstarter er rett og slett, HELT på jordet. For det første:

 

Singleplayer er noe drit ja, men når har battlefield serien handlet om det? Tydligvis de har bare implantert det i spillet så noen shitkids uten i-net kan spille.

 

At du har problemer med å komme deg online sier vel ingen ting om at BC2 er opphauset og skuffende? Jeg hadde problemer EN kveld, ikke engang da de skulle stenge serverne og bytte hardware hadde jeg problemer. Om du sammenligner singleplayer til MW2 til BC2 er det klart du blir skuffet, men nok en gang - Det er et MP spill.

 

Personlig syns jeg spillet er langt bedre enn MW2 på multiplayer også. Her kreves det litt brain og skills for å vinne/drepe, ikke random caming på maps som er mindre enn hjernen til trådstarter (Oh no u di'idnt).

Lenke til kommentar

Trådstarter er rett og slett, HELT på jordet. For det første:

 

Singleplayer er noe drit ja, men når har battlefield serien handlet om det? Tydligvis de har bare implantert det i spillet så noen shitkids uten i-net kan spille.

 

At du har problemer med å komme deg online sier vel ingen ting om at BC2 er opphauset og skuffende? Jeg hadde problemer EN kveld, ikke engang da de skulle stenge serverne og bytte hardware hadde jeg problemer. Om du sammenligner singleplayer til MW2 til BC2 er det klart du blir skuffet, men nok en gang - Det er et MP spill.

 

Personlig syns jeg spillet er langt bedre enn MW2 på multiplayer også. Her kreves det litt brain og skills for å vinne/drepe, ikke random caming på maps som er mindre enn hjernen til trådstarter (Oh no u di'idnt).

 

Så voksent innlegg. Du får virkelig frem de gode argumentene dine ved å kalle andre spillere for shitkids og gjennom å slenge dritt om trådstarters hjerne.

 

For å være seriøs, så må det vel være lov å ha en annen oppfatning av spillet enn deg? Jeg kan lett se at folk kan være kritiske til BC2 og de problemene spillet og serverparken har/har hatt. Jeg vil også påstå at antal campere i BC2 høyere enn i MW2. Til tross for en del problemer så tilbyr BC, i mine øyne, en morsom MP-opplevelse. Samtidig var jeg i starten ganske kritisk til BC2 og dets problemer, og jeg kan derfor lett forstå og akseptere at andre mener noe annet enn meg. Det burde vel du også?

Lenke til kommentar

Fleire campers i BFBC2 enn MW2? Snipers er det mange av ja, men det er ikkje så mange av dei som bare camper bak i basen. Ellers så er camping bare dummt i BFBC2, fordi folk kan sprenga huset du sitter i. Det er IKKJE fleire campers i BFBC2.

 

Kan forstå at Fiskus seier slike ting som han sa, når folk presenterer ting dei trur er fakta, som fakta.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Vil ikke kalle recon folka for campere selvom de ikke bidrar med en dritt. Hvis man spiller conquest går det liksom ikke an å campe. Camper man hvis man gjemmer seg nær et flagg for å holde på det? Nei. Det er et taktisk valg.

Det er jo utrolig mange av de recon gutta som bare camper å driter i å hjelpe til med oppdraget da,fks ta flag i conquest el hjelpe til på rush.

Nei da dem skal sitte i en busk helt på kanten av mapet,å bare plukke kills for det er jo så kult.

Å si at det er flere som camper i mw2 er latterlig.

Har nå hoppet over fra mw2 til bc, å det er flere campere i bc en mw2.

Bc er btw ett bedre mp spill en mw2 syns jeg,det har flere ting med seg som jeg liker i ett mp spill.

Sier ikke at mw2 er dritt,ser pluss med begge spilla.

Lenke til kommentar

Kan nesten ikke kalle det camping hvis du defender ett objective og du VEIT at fienden kommer til å komme igjennom akkurat den posisjonen for å prøve å ta å sprenge/ta over A/B, så du blir der og venter på at de skal komme, det kalles strategi.

Så kan ikke kalle det campere, eneste game modus i BC2 som ikke har noe annet objective enn å drepe fienden er jo squad deathmatch, og kan jo "campe" der ved å innta en posisjon med dine lagkamerater og vente til fienden kommer til deg for å så drepe dem mens dere er i en overlegen posisjon som er vansklig å bryte.

 

Selv synes jeg det er jævla plagsomt at 70% av laget velger recon og bare driver å sniper, er jo nesten garantert ett tap med mindre de resterende 30% av laget lager mirakler.

Men ville heller ikke kalle Recon folk campere, mye vanskligere å rushe og quick scope i BC2 enn i MW2, har selv fått til ett par no scopes men det har som regel vært når jeg har sniket meg innpå en fiende for å så løsne ett skudd i ryggen hans når jeg står en meter unna :p

Var også en fiende, på Isla something, som sneik seg rundt på siden for å jakte på snipere, han så meg ikke, snudde meg mot han, skjøt og drepte på 5 meter avstand :p

Lenke til kommentar

Sier meg enig med Zharek angående sniping/camping. Jeg har stort sett spilt rush og det som irriterer meg er folk som sitter på toppen av et fjell og får feks 6-1 i K/D, men knapt poeng utover det. Av og til er det selvfølgelig taktisk å gjemme seg i en busk fordi du vet at det kommer folk din vei, men gjelder ikke det samme MW2? Samtidig er det vesentlig lettere og raskere (IMO) å drepe en camper i MW2 fordi avstandene er langt mindre. Du kan mer eller mindre drepe campere med alle våpen i MW2. I BC2 må du løpe 2 km, være recon, eller skaffe deg et kjøretøy.

 

Det er IKKJE fleire campers i BFBC2.

 

Kan forstå at Fiskus seier slike ting som han sa, når folk presenterer ting dei trur er fakta, som fakta.

 

Snakker du om deg selv nå :p

Lenke til kommentar

Det kan virke som at folk "camper" mer i BC2 enn i MW2, dette er ganske enkelt forklart.

I MW2 er det alle mann for seg selv stort sett og spawn systemet er horribelt med enemy's som spawner både rett foran deg og rett bak deg. Å Bevege seg I MW2 lønner seg nesten alltid så lenge du ikke er 1 kill fra Tactical Nuke.

I Bc2 så er kampene ekstremt mer lags orientert og det å befeste posisjoner er en meget stor del av det å vinne. Klarer man ikke å holde en M-Com så taper man. Man har også langt fler muligheter til å "kutte" adkomst veiene til fiendene på vei mot objektiver også her og det er det jeg syntes er fantastisk med BC2. Mulighetene er uendelige når det kommer til godt taktisk samarbeid innad i laget.

 

Det er det ild og bevegelse handler om. Du ser fienden komme på venstre side, ja da flytter du deg og squaden til venstre og får de til å løpe rett i geværmunningen din. Recon's som er gode og som forflytter er også noe som er utrolig vanskelig å få has på. :D

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Det kan virke som at folk "camper" mer i BC2 enn i MW2, dette er ganske enkelt forklart.

I MW2 er det alle mann for seg selv stort sett og spawn systemet er horribelt med enemy's som spawner både rett foran deg og rett bak deg. Å Bevege seg I MW2 lønner seg nesten alltid så lenge du ikke er 1 kill fra Tactical Nuke.

I Bc2 så er kampene ekstremt mer lags orientert og det å befeste posisjoner er en meget stor del av det å vinne. Klarer man ikke å holde en M-Com så taper man. Man har også langt fler muligheter til å "kutte" adkomst veiene til fiendene på vei mot objektiver også her og det er det jeg syntes er fantastisk med BC2. Mulighetene er uendelige når det kommer til godt taktisk samarbeid innad i laget.

 

Det er det ild og bevegelse handler om. Du ser fienden komme på venstre side, ja da flytter du deg og squaden til venstre og får de til å løpe rett i geværmunningen din. Recon's som er gode og som forflytter er også noe som er utrolig vanskelig å få has på. :D

 

 

Riktig når et spill er objekt basert som i BFBC2 skal du ikke bevege deg så mye som defender vis du ikke er recon. Da er det heller bedre å sitte et sted der du får oversikt over et sted der fienden vil komme noen vil kalle det camping, men fakta er at om du tar ned folka som prøvde seg på det stedet du sitter så har du tatt noen ticketts ifra det andre laget og forhindret M-Com eller et flagg i å gå ned, men BFBC2 er såpass store maps at det er flere veier til Rom.

 

Som Recon burde du bevege deg mer vis du ikke sitter i en veldig god posisjon men det er aldri en god posisjon for vis du sitte ri en godt kamuflert busk har du ikke store rekkevidden og vis du sitter bak en stein og skal speide så stikker hodet ut. Så som Recon så tar du noen skudd også beverger du deg til en ny posisjon det har lønnet seg.

Lenke til kommentar

Skikkelig luring som svarte meg, har du i hele tatt lest posten til trådstarter?

 

"OH NOES, spillet suger fordi jeg ikke har fått testet multiplayer". Whin3kid..

 

Selvfølgelig har jeg lest den. Jakkæs gir uttrykk for at han er misfornøyd med SP samtidig som han klager på at han ikke kom inn på MP. Jeg tror mange, deler den oppfatningen. SP er i manges øyne ikke det helt store, samtidig som EA har hatt forholdsvis store problemer med serverparken den første uke. Jakkæs var tydeligvis ikke fornøyd med opplevelsen så langt. Er han ikke berettiget til å ha den meningen uten at man tyr til nedlatende personangrep?

 

For mange er helt sikkert MP den helt klart viktigste delen av Battlefield-spill (ikke overraskende gitt Battlefield-seriens historie). Andre møter kanskje serien for første gang og har derfor ikke samme forventning til (og erfaring med) MP som feks deg. Er ikke disse berettiget til å være skuffet over hva som møtte dem de første dagene?

 

Personlig synes jeg SP var helt ok, men samtidig var jeg skuffet over hvor vanskelig det var å få spilt MP. Dette har heldigvis bedret seg betydelig siden serveroppdateringen og til tross for enkelte irritasjonsmomenter stortrives jeg i BC2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...