Gå til innhold

Fable 3 tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

spilte faktisk fable2 i forige uke helt greit spill ... tok under ei uke å runde spillet med dlc <_<

 

noen små bugger har det i tale og gameplay :huh: men håper virkeliiig---- de forandrer på fiendene som respawner tilbake på de samme plassene når du rusler forbi igjen :o

 

grei historie litt lett kansje? men blir en varm velkomst till fable3 B)

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen dato på fable3? B) eller blir det time warp tilbake 2 år da fallout3 fable2 of farcry2 komm på samme dag? <_< satt der med 3 spill og hmmmm? ka skal vi spille først tro......

26. oktober.

 

Fallout: New Vegas, Vanquish, Rock Band 3, The Force Unleashed II og F.E.A.R. 3 er blant spillene som vil bli lanserte i løpet av den samme perioden.

 

Selv går jeg for Fable III og Rock Band 3. :)

Lenke til kommentar

Fable 3 kommer til å bli herlig.

Tar meg til stadigheter i å bla frem fable 2 i samlingen og spille litt, selv om jeg går lei siden jeg har gjort det meste før.

Håper 3ern bretter opp med en haug med sidequest, masse fler items ect.

Jeg har ikke lest så mye om det enda, men har sett noen videoer der utvikleren nesten sitter å blir opphisset av sin egen kreasjon, så det må jo bli herlig.

Lenke til kommentar

Flott, men trist film. Håper den beste slutten på spillet viser en høne med bandasjer og en krykke, med et smil om ansiktet der den sitter i en strandstol i solnedgangen.

 

Nå vil jeg ikke være bæreren av dårlige nyheter her, men høna henger godt fast i hånda på kokken.

 

Veldig spent på Fable 3, har med vilje holdt meg litt unna informasjon siden jeg vet Molyneux er glad i å snakke litt vel positivt om sine egne bedrifter men jeg håper jo at det skal være et slags større Fable 2, et spill jeg likte godt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fable III håndkontroller. Synes faktisk den så litt stilig ut jeg. Hadde jeg hatt bruk for en ny kontroller ville jeg kjøpt den. Men jeg har nok kontrollere (desverre). http://gear.ign.com/.../1112445p1.html

 

Jeg syns den var "fuck ugly" som det heter på nynorsk. Ser ut som tapetet de hadde på søttitallet! Men, bilder lyver gjerne og er den veldig spennende ender jeg kanskje opp med den. Ikke det at jeg egentlig har behov for mer enn én håndkontroll noen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...