Aasgaard Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 BioWare får knallhard dragekonkurranse fra oppfølgeren til Divine Divinity. Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jaaaaaaaaa!!!!!! Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Hadde aldri hørt om dette spillet. Må si jeg ble veldig positivt overrasket mens jeg sitter her å spiser frokost Kan se ut som dette er et spill jeg absolutt burde prøve. :-) Takk for en fin anmeldelse! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Slett litt med ytelse på demoen, mer enn vanlig for slike spill. Får håpe det er litt mer optimalisert nå, ellers må man vel vente til patcher før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Vil absolutt anbefale at du venter til de har patchet spillet. Veldiig dårlig optimalisert å mange bugs. Sitter selv med Athlon 64 x2 6400+ 8gb ram GTX280, å spiller hakker konstant. Av bugs så er vel det mest alvorlige for min del "Endless loading screen" etter første landsbyen. Noe som gjør det umulig å komme videre. Godt tips er å lese litt her : http://www.larian.com/forums/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=37&page=1 Kommer til å spille gjennom Divine Divinity igjen mens jeg venter på patch Endret 11. januar 2010 av Winten Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 SITAT fra artikkelen "[...]og du dras inn i en kamp mot spillets store antihelt." Slemmingen i en fortelling er ikke en antihelt, men en antagonist. Kanskje bruke ordbok når du skal bruke ord du ikke vet hva betyr? Antihelt er noe ganske annet. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Steam er faktisk billigste måte å få tak i Divinity 2 på for øyeblikket(under €20, mange andre tar €49.99). Om de hadde hatt slike priser ellers hadde det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Drev å spilte det her en del i forrige uke Fantastisk spill, selv så syntes jeg det nesten er bedre enn dragon age. Det har sine bugs, men de går absolutt ikke ut over stillbarheten. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) SITAT fra artikkelen "[...]og du dras inn i en kamp mot spillets store antihelt." Slemmingen i en fortelling er ikke en antihelt, men en antagonist. Kanskje bruke ordbok når du skal bruke ord du ikke vet hva betyr? Antihelt er noe ganske annet. Det er jeg klar over, men her har det tydeligvis gått litt fort i svingene. Prøver bevisst å unngå protagonist og antagonist. Det er nok ord de fleste forstår, men det er gjerne mulig å uttrykke seg enklere med "norskere" ord. Endret litt på setningen nå. Når det gjelder maskinkravene: Spilte hovedsaklig dette spillet på en Intel Core 2 Q6600 med 3GB RAM og Radeon HD4850. Det er vel en brukbar maskin, men ikke akkurat rå. Kjørte da i 1680x1050 med rimelig høye instillinger. Har ikke målt fps, men det fløt bra. Endret 11. januar 2010 av Aasgaard Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Dette skal jeg kjøpe i dag Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 18 Euro på steam var et flott tilbud, er slike tilbud som gjør at jeg fortsatt bruker det i ny og ne. Slo til får heller ligge på vent dersom det kjører dårlig. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Demoen var grusom!!! Grafikk var horribel, syntes kontrollen var bob-bob og historien virka veldig uorginal. Sier ikke at Dragon Age har så veldig mye mer orginal historie, men får min del er det Dragon Age all the way! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Dragon age er ihvertfall sinnsykt mye bedre optimalisert. Bedre grafikk og MYE bedre ytelse >_> Lenke til kommentar
<-Casper-> Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er det noen som har klart å få brukt kanutjevning i spillet på PC? Har sykt lyst til å spille det, men takler virkelig ikke å spille uten AA =(. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ble plutselig veldig interresert i dette, lurer da på om det er noe must å få med seg historien i forgjengeren for å klare å engasjere seg i Ego Draconis? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Kostet 148,- kroner på Steam. Det ble med andre ord et kjøp. How bad can it be? Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ble plutselig veldig interresert i dette, lurer da på om det er noe must å få med seg historien i forgjengeren for å klare å engasjere seg i Ego Draconis? Trenger vel ikke å ha spilt forgjengeren, men det kan absolutt anbefales da Divine Divinity er et knallspill Endret 11. januar 2010 av Winten Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er litt i tvil når det gjelder dette spillet, selv om 8 er en meget god score. Grunnen? Likte veldig godt Divine Divinity, som fikk 8, men jeg likte absolutt ikke Beyond Divinity, som også fikk en åtter. Vil gjerne høre fra forumbrukerne etterhvert som de tester dette spillet, trenger litt flere innspill om det er verdt et kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Synes demoen var bra og en fikk lyst til å fortsette for å se hva som skjer...synes X360 utgaven var bra nok så går nok for den. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Får snart drageformen, og så langt er jeg enig med karakteren som er gitt her. Kunne vel nesten rekke til en nier med det jeg har sett så langt. Veldig underholdene spill, får ca. samme godfølelsen som med Gothic, Risen, Dragon Age, Mass Effect, Baldurs Gate og Neverwinter Nights-spillene (dvs. Ego Draconis kan hevde seg sammen med de beste rollespillene i min bok). I min erfaring er Steam-utgaven (dvs. US-utgaven, som er den som er mest oppdatert per dags dato) mye bedre enn demoen. I demoen sleit jeg med merkelig muskontroll og hakkete animasjoner. Fullversjonen flyter ypperlig på min Sempron 140 (2.7 GHz enkjerne), HD4870 og 4 GiB RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå