Gå til innhold

Spillåret 2009 - våre favoritter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke enig i noe av det Gamer.no har på sine lister.

 

Min liste er slik:

 

1. Demon's Souls

2. Uncharted 2: Among Thieves

3. Killzone 2

4. Ratchet & Clank: A Crack in Time

5. inFamous

6. Batman: Arkham Asylum

7. Call of Duty: Modern Warfare 2

 

Ser ut til at de fleste her har helt annen smak en Gamer.no

Lenke til kommentar

Er ikke enig i noe av det Gamer.no har på sine lister.

 

Min liste er slik:

 

1. Demon's Souls

2. Uncharted 2: Among Thieves

3. Killzone 2

4. Ratchet & Clank: A Crack in Time

5. inFamous

6. Batman: Arkham Asylum

7. Call of Duty: Modern Warfare 2

 

Ser ut til at de fleste her har helt annen smak en Gamer.no

Nå har jeg tilgode å spille Demon's Souls, men det er ellers en liste jeg kan gå god for :) Sony titlene i år var rett og slett knallsterke.

Lenke til kommentar

Det er langt over min fatteevne at noen gidder å slå seg vrang fordi et spill mangler på en liste. Helt legitimt å diskutere det i forumet, for all del, men jeg kommer nok aldri til å forstå hva som er incentivet. Nuvel, over til min egen liste:

 

1. Dragon Age

2. Fifa 10

3. Fotball Manager 2010

4. Left 4 Dead 2

5. Call of Duty: Modern Warfare 2

 

Tar forbehold om at jeg enda ikke har rukket å teste en hel del stortitler(Borderlands, AC 2, Batman: AA, Forza 3, UC 2 osv.), så listen kunne nok fort sett litt annerledes ut om tida hadde strukket til. De to øverste hadde nok uansett blitt stående, for de representerer årets største spillopplevelser på hhv. enspiller og flerspiller-fronten. Har blitt en del kvelder i kjellerstua med turneringer og 2vs2 i FIFA 10 nå i jula, og det er like morsomt hver gang. Samtidig er det fantastisk tilfredstillende å møte tidenes britiske snørrunge på Live, som etter å ha tapt krever ny kamp med meldinga "rematch you fckn c*nt!", hvorpå han blir blåst av banen i den andre kampen og quitter i pausen(egenopplevd hendelse fra jula). Mestringsfølelse kor?

 

Samtidig må jeg få legge til at jeg synes det hadde vært fint med en kategori for nedlastbare "småspill" av typen Live Arcade-spill ol. Spill som Shadow Complex og Trials HD er noe av det bedre jeg har spilt i år, men det er litt vanskelig for dem å snike seg inn på en "årets spill"-liste. Mulig det er vurdert og forkastet allerede, men i en tid hvor de mindre nedlastbare spillene spiser større deler av markedet og får stadig mer oppmerksomhet, synes jeg det hadde vært passende om de hadde fått sin egen kategori.

Lenke til kommentar

Første og andre plassen er vel ingen overraskelse for noen, men følte jeg måtte slå et slag for titlene på 3.-5. plass.

Har sjeldent følt meg like uovervinnelig som da jeg spilte Prototype. Løpe rett opp skyskrapere for så å ta en baklengs salto og knuse et helikopter på vei ned til gatenivå har aldri vært gjennomført like godt som i Prototype, om noen gang(?).

Resident Evil 5 er en tittel jeg føler har fått ufortjent lite oppmerksomhet i etterdønningene av utgivelsen. Likte man Resident Evil 4 er det ikke så mye å lure på, dette spillet fortjener et kjøp. Tenk Resident Evil 4 i Afrika med Co-op og fantastisk produksjonsverdi. Settingen kler Resident Evil 5 meget godt, et Afrika i kaos med all sin mystikk fungerer meget godt som bakteppe.

Sist ut på min liste over topp 5 titler er Call of Juarez: Bound in Blood. Et fantastisk western eventyr, som tar alle forventede klisjeer seriøst og disker opp med den ene utrolige sekvensen etter den andre. Følelsen av å virkelig være en del av den ville vesten har aldri vært gjort bedre, der man rir avgårde med indianere hakk i hel mens piler suser forbi på alle kanter. Det hele avsluttes med et herlig klimaks, der sjalusi, makt og penger selvfølgelig står i sentrum.

 

1. Batman: Arkham Asylum (PS3)

2. Uncharted 2: Among Thieves (PS3)

3. Prototype (PS3)

4. Resident Evil 5 (PS3)

5. Call of Juarez: Bound in Blood (PC)

 

Jeg sier JA til mer western action. Nå ser det heldigvis ut til at mine bønner er blitt hørt, og ut ifra hva jeg har sett ser det ut til at Red Dead Redemption neppe vil skuffe. Antakeligvis en sterk kandidat til neste års kåring.

 

Enig med Adriano angående en egen kategori for nedlastbare spill. Shadow Complex var en utrolig godt gjennomført Metroid/Castlevania klone. Og vi har Trials HD som nevnt tidligere, veldig vanedannende og irriterende (godt) spill.

Lenke til kommentar

Å, herregud. Worms dukket heller ikke opp og jeg forguder Worms. Helt klart at Gamer rett og slett tar feil med stor F. Skikkelig inkompotente tullinger som ikke vet hvilke spill som gir dem de beste opplevelsene. Om de ikke klarer å dele meningene mine er de idioter. RAAAAGE.

 

post-199-1099825173_thumb.jpg

 

 

Selv har jeg vel egentlig ikke noen liste da jeg ikke klarer helt å rangere hvilke spill som har gitt meg mest da de alle er såpass forskjellige. Men blant årets høydepunkt er jo selvfølgelig Batman: Arkham Asylum, Borderlands, Assassins Creed 2, Uncharted 2 og Modern Warfare 2. Har spilt en del andre også som helt sikkert fortjener en ærlig plassering i toppspill-sekken min, men det er vel de fem som har vært morsomst og spille over lengre tid i år.

 

Litt kjedelig å være låst til konsollene egentlig, da det dukker opp så mange originale og morsomme spill på indie-scenen på PC.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Njæ, hele kåringen blir bare litt kjedelig og forutsigbar med bare stortitler på menyen. Det fins mer der ute enn de mest hypete og glorete produktene.

 

Jeg vil påstå at vi definitivt har vært blant de flinkeste (mye takket være Joachim, som gjør en fantastisk innsats hele året) til å dekke veldig mange av titlene som ikke nødvendigvis har de største utviklerene eller det største markedsføringsbudsjettet.

 

Det er vel dessverre gjerne sånn at de ofte kan bli litt for smale (i hvor mange som har spilt dem - ikke nødvendigvis i apell) til å komme med på ei liste som dette, som er basert på poenggiving fra mange i redaksjonen.

 

Joachim hadde forøvrig Trials 2 på lista si i 2007, så spillserien har vært med i artikkelserien tidligere. At den ikke kom med i år er selvsagt synd, men det er derfor det er så fint med kommentarer på slike artikler - slik at også spillene som ikke nødvendigvis kom med på den O' Store Lista vår også kommer fram i lyset.

Lenke til kommentar

Til dere som syns det er litt merkelig og snodig at 6 av Gamer's anmeldere ikke gir det den oppmerksomheten og skryten dere mener det fortjener: Jeg ser på det som mer snodig at dere vender tilbake til en side dere føler svikter deres synspunkt så til de grader.

 

NEI, JEG SIER IKKE AT DERE IKKE BURDE SI DERES MENING PÅ ET FORUM! Bare at dere er litt snodige dere også.

 

ADVARSEL: Resten av innlegget kan tolkes som trøtt babling fra min side så dette er av postene du ikke MÅ lese igjennom. Men hvis du vil bli kraftig fornærmet over yndlingsspillet ditt Uncharted 2 så har jeg skrevet mine meninger nederst som burde få temperaturen din til å stige et par grader :)

 

Når det gjelder selve artikkelen så var det en grei lesning for en som ikke har fått vært så aktiv på spillinga i år som jeg skulle ønske. Mye grunnet flytting og ubalansert økonomi så har jeg ikke konsoller og spiller kun på PC. Derfor går jeg glipp av mange spill jeg BURDE prøve, men ikke får gjort dessverre. Men utifra det jeg har sett av Borderlands så skjønner jeg at det får den anerkjennelsen det får. Selv om det ikke er helt min stil og jeg ikke klarer meg noe særlig i rollespill så ser det ut til å være drømmen for de som liker sånt. Syns også utseendemessig så er det det spillet som skiller seg mest ut i hele år. Når jeg så coveret mumla jeg til meg selv "Kødder du eller?".

 

Gleder meg til AC 2 kommer til PC så jeg får prøvd ut det. Fikk dessverre aldri runda førstespillet fordi det ble så he¤&?%#¤ kjedelig å drepe 20 motstandere hvert 20. minutt på slutten. Dragon Age er som Borderlands ikke i min stil så jeg har ikke lukta særlig på det. Har dog sett endel klipp fra det og jeg syns det ser litt.. spesielt(?) ut. Så litt uforståelig for meg at det får så mye skryt, men igjen så har jeg verken prøvd det eller liker sånne spill.

 

Modern Warfare 2 har jeg vært pumpa opp til i flere måneder og jeg er glad jeg ikke kjenner meg igjen i klaginga til mange. Enspilleren fortsatte på en historie og bygget den opp mesterlig så jeg gleder meg til neste del! En noe hollywoodifisert Half Life kanskje? Co-Op var så som så. Jeg skjønner ikke helt hvor vanskelig det kunne vært å slenge med det i storyen, men det var morsomt og verdt timene som ble investert i det. Online var spillet en drøm for meg og jeg har kost meg 99% av tiden i denne delen. 1% går til internettproblemer og folk som er usaklige/cheater. Her syns jeg Gamer (i motsetning til mange andre tydeligvis) bomma litt på anmeldelsen. Jeg syns det var unødvendig å dra PC-versjonen ned til 8 pga kritikken til IW's beslutning om å ikke ha med Dedicated servers. Jeg har spilt en god del timer og en god del lvler nå og har kunn hatt problemer med matchinga 5-6 ganger. Og de ganga jeg kommer mot folk som er mye bedre enn meg så går jo rundene fort over uansett. For meg personlig blir spillet en 9.5/10.

 

Uncharted 2 har jeg ikke rørt av to grunner. 1: Jeg har ikke en Playstation. 2: Jeg synes det ser altfor altfor planlagt ut at jeg ikke helt ser poenget med å spille det. Vet det er jævlig ironisk å si når jeg likte MW2 så mye. Men av det jeg har sett så er alt du gjør å løpe framover i den retningen spillet tvinger deg, drepe menneskene på veien og nyte de spennende scenene som utspiller seg. Jeg tar kanskje en skivebom her, men inntrykket mitt er at Uncharted 2 er en film hvor du må dytte på en kontroll for at den skal gå videre mot slutten.

 

Nok om det. I år har jeg spilt gamle spill som jeg ikke fikk sjangsen til når de kom ut. Har derfor hatt det fantastisk moro med Half Life og gleder meg nå til episode 3! Har vært av og på World of Warcraft 3 ganger såvidt jeg kan regne. Velger dog å skylde litt på venna mine som ikke kan bestemme seg over hva de vil. Jeg spiller sjeldent onlinespill alene for det er ikke helt min greie. Driver for øyeblikket og runner GTA IV som var en meget positiv overraskelse. Et fantastisk spill hittil!

 

Det spillet jeg gleder meg mest til i 2010 blir nok All Points Bulletin. Gamer kan godt ta seg en titt og komme med smånyheter om spillet hvis de vil :D Er litt overrasket over at det har "sneket seg under lupene deres" selv om jeg tenker nok det er noen som har sett det.

 

Ser det ble langt nå så jeg får slenge på en advarsel på toppen. Uansett. Ha et godt spillår i 2010 alle sammen! Og måtte Gamer ha et nytt fantastisk år.

 

Hilsen en leser som er fornøyd med det han har sett her i år.

Lenke til kommentar

Til dere som syns det er litt merkelig og snodig at 6 av Gamer's anmeldere ikke gir det den oppmerksomheten og skryten dere mener det fortjener: Jeg ser på det som mer snodig at dere vender tilbake til en side dere føler svikter deres synspunkt så til de grader.

 

NEI, JEG SIER IKKE AT DERE IKKE BURDE SI DERES MENING PÅ ET FORUM! Bare at dere er litt snodige dere også.

 

Så du mener at i steden for å forsøke å gjøre de som administrer GAMER.NO oppmerksomme på at veldig mange av oss har PS3 og PC så skal vi sitte og holde munn og godta at gamer.no er x360/pc fikserte og ikke tar med PS3 spill i betraktning? Dersom gamer.no hadde hatt en god blanding av X360/PC/Wii/PS3 "fanboys" som jobbet med spillanmeldelser så ville balansen ha vært mye bedre, men slik det er i dag så er det kun x360/pc som blir profilert og som de som jobber der liker selv. Det er slik det virker for meg i alle fall. Jeg sjekket alle PS3 spill som har blitt anmeldt her og da er det ikke vanskelig å se hvor gamer.no står.

 

Jeg sier ikke at gamer.no går inn for å stemme ned Wii/PS3 spill, men de er X360/PC gamere selv og preferer da disse to plattformene.

 

Dere kan nekte og si hva dere vil om hvor rettferdige gamer.no er eller at det ikke stemmer at de preferer x360/pc, men sannheten er at dersom man er en PS3/PC gamer så ser man lett hva som likes best her på denne siten.

 

Stinkey, det virker som om du ikke har spilt spesielt mange spill i år, og du har kun PC.

 

Jeg har PC og PS3. I år har jeg kjøpt og spilt disse spillene til PC: Dragon Age: Origins, Left 4 Dead 2, Borderlands.

 

PlayStation 3 spill jeg har kjøpt og spilt i år: Killzone 2, Modern Warfare 2, inFamous, R&C: ACiT, Uncharted 2, Demon's Souls, Need for Speed: Shift, DiRT2, Assassins Creed 2, Fat Princess, Braid, Comet Crash, Trine, Batman: Arkham Asylum.

 

Jeg personlig likte Killzone 2 sin single player del mye bedre enn MW2 sin SP del. MW2 sin multiplayer er gøyere og enklere, men grafikken i KZ2 er utrolig bra og KZ2 har også en veldig bra MP del. Assassins Creed 2 likte jeg mye bedre enn AC1, i AC2 er det digg å bare gå rundt å titte, veldig stilig og bra laget. Uncharted 2 er for meg årets spill uten tvil (dersom jeg ser bort fra Demon's Souls som ikke selges i Europa enda), U2 er en utrolig opplevelse fra start til slutt, det er det nærmeste du komme å spille en Hollywood film selv. Jeg syns det har vært mye bra spill i år, Braid er kjempe bra, Comet Crash er bra, Trine er flott lite eventyrspill, inFamous er det beste superkrefter comics spillet jeg har spilt. Jeg har rundet alle disse spillene som jeg har kjøpt i år bortsett fra Demon's Souls som jeg holder på med nå. Dragon Age: Origins er også et utrolig bra spill og også blant de beste syns jeg i 2009.

 

Til syvende og sist handler det om smak og hva man liker, men derfor trenger GAMER.NO en god porsjon med PS3 "fanboys" som anmelder spill også ellers vil de alltid ha denne ubalansen mellom plattformene som de har i dag. (Dvs, gamer.no hadde blitt mer balansert dersom de også hadde personer som hadde PS3/Wii som preferert konsoll, ikke bare PC/X360.)

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Til dere som syns det er litt merkelig og snodig at 6 av Gamer's anmeldere ikke gir det den oppmerksomheten og skryten dere mener det fortjener: Jeg ser på det som mer snodig at dere vender tilbake til en side dere føler svikter deres synspunkt så til de grader.

 

NEI, JEG SIER IKKE AT DERE IKKE BURDE SI DERES MENING PÅ ET FORUM! Bare at dere er litt snodige dere også.

 

Så du mener at i steden for å forsøke å gjøre de som administrer GAMER.NO oppmerksomme på at veldig mange av oss har PS3 og PC så skal vi sitte og holde munn og godta at gamer.no er x360/pc fikserte og ikke tar med PS3 spill i betraktning? Dersom gamer.no hadde hatt en god blanding av X360/PC/Wii/PS3 "fanboys" som jobbet med spillanmeldelser så ville balansen ha vært mye bedre, men slik det er i dag så er det kun x360/pc som blir profilert og som de som jobber der liker selv. Det er slik det virker for meg i alle fall. Jeg sjekket alle PS3 spill som har blitt anmeldt her og da er det ikke vanskelig å se hvor gamer.no står.

 

Jeg sier ikke at gamer.no går inn for å stemme ned Wii/PS3 spill, men de er X360/PC gamere selv og preferer da disse to plattformene.

 

Dere kan nekte og si hva dere vil om hvor rettferdige gamer.no er eller at det ikke stemmer at de preferer x360/pc, men sannheten er at desom man er en PS3/PC gamer så ser man lett hva som likes best her på denne siten.

 

Stinkey, det virker som om du ikke har spilt spesielt mange spill i år, og du har kun PC.

 

Jeg har PC og PS3. I år har jeg kjøpt og spilt disse spillene til PC: Dragon Age: Origins, Left 4 Dead 2, Borderlands.

 

PlayStation 3 spill jeg har kjøpt og spilt i år: Killzone 2, Modern Warfare 2, inFamous, R&C: ACiT, Uncharted 2, Demon's Souls, Need for Speed: Shift, DiRT2, Assassins Creed 2, Fat Princess, Braid, Comet Crash, Trine.

 

Jeg personlig likte Killzone 2 sin single player del mye bedre enn MW2 sin SP del. MW2 sin multiplayer er gøyere og enklere, men grafikken i KZ2 er utrolig bra og KZ2 har også en veldig bra MP del. Assassins Creed 2 likte jeg mye bedre enn AC1, i AC2 er det digg å bare gå rundt å titte, veldig stilig og bra laget. Uncharted 2 er for meg årets spill uten tvil (dersom jeg ser bort fra Demon's Souls som ikke selges i Europa enda), U2 er en utrolig opplevelse fra start til slutt, det er det nærmeste du komme å spille en Hollywood film selv. Jeg syns det har vært mye bra spill i år, Braid er kjempe bra, Comet Crash er bra, Trine er flott lite eventyrspill, inFamous er det beste superkrefter comics spillet jeg har spilt. Jeg har rundet alle disse spillene som jeg har kjøpt i år bortsett fra Demon's Souls som jeg holder på med nå.

 

Til syvende og sist handler det om smak og hva man liker, men derfor trenger GAMER.NO en god porsjon med PS3 "fanboys" som anmelder spill også ellers vil de alltid ha denne ubalansen mellom plattformene som de har i dag. (Dvs, gamer.no hadde blitt mer balansert dersom de også hadde personer som hadde PS3/Wii som preferert konsoll, ikke bare PC/X360.)

 

Jeg trodde fanboys bare var et annet ord for "gretten trettenåring som bare har en konsoll han må forsvare med sitt liv for å rettferdiggjøre at han har bare den".

Tror liksom ikke at Gamer.no er helt der. Og hvorfor denne spekulasjonen IGJEN om at de favoriserer en konsoll? Dette er vel sagt tusen ganger allerede men;

 

Som anmeldere har de ALLE GARANTERT tilgang til alle konsoller. Dette gjør at de kan meske seg med alle spill som kommer ut UTEN å trenge å tenke på HVILKEN KONSOLL de hiver spillet inn i.

Da går det på å anmelde spill etter opplevelsen og IKKE hvilken konsoll det er på, for det har INGEN betydning. Da blir den ENESTE grunnen til at de skulle favoriserer en konsoll at de tjente på det. Det gjør de IKKE.

Hvorfor er det så mange som ikke klarer å se den enkle logikken her?

 

Gamer skulle kanskje ansatt en "Ps3 fanboy" sånn at de mange ps3 diggere der ute hadde blitt glad når spillene de mener bestemt må få bra karakter hadde fått det.

Kan derimot diskuteres hvor troverdig anmeldelsene til en fanboy ville vært.

 

Er forresten PS3/PC eier selv, ingen XboX her, men kjenner ikke igjen det du prater om i det hele tatt.

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har PS3 så vet jeg ikke hva dere mangler på siden her. Men jeg leste en gang at det var noen som stussa på at spill ofte ble anmeldt på Xbox'n først. Det er visst pga utviklernes representanter i Norge har en tendens til å sende ut spill til den konsollen først. Istedenfor alle plattformer.

 

Og viktigere. Hva er det Gamer mangler av PS3-innhold på siden? Hittil har det iallefall ikke kommet klart fram i denne tråden at det er det som er problemet. Ikke på en saklig måte i det minste.

Lenke til kommentar

Til dere som syns det er litt merkelig og snodig at 6 av Gamer's anmeldere ikke gir det den oppmerksomheten og skryten dere mener det fortjener: Jeg ser på det som mer snodig at dere vender tilbake til en side dere føler svikter deres synspunkt så til de grader.

 

NEI, JEG SIER IKKE AT DERE IKKE BURDE SI DERES MENING PÅ ET FORUM! Bare at dere er litt snodige dere også.

 

Så du mener at i steden for å forsøke å gjøre de som administrer GAMER.NO oppmerksomme på at veldig mange av oss har PS3 og PC så skal vi sitte og holde munn og godta at gamer.no er x360/pc fikserte og ikke tar med PS3 spill i betraktning? Dersom gamer.no hadde hatt en god blanding av X360/PC/Wii/PS3 "fanboys" som jobbet med spillanmeldelser så ville balansen ha vært mye bedre, men slik det er i dag så er det kun x360/pc som blir profilert og som de som jobber der liker selv. Det er slik det virker for meg i alle fall. Jeg sjekket alle PS3 spill som har blitt anmeldt her og da er det ikke vanskelig å se hvor gamer.no står.

 

Jeg sier ikke at gamer.no går inn for å stemme ned Wii/PS3 spill, men de er X360/PC gamere selv og preferer da disse to plattformene.

 

Dere kan nekte og si hva dere vil om hvor rettferdige gamer.no er eller at det ikke stemmer at de preferer x360/pc, men sannheten er at desom man er en PS3/PC gamer så ser man lett hva som likes best her på denne siten.

 

Stinkey, det virker som om du ikke har spilt spesielt mange spill i år, og du har kun PC.

 

Jeg har PC og PS3. I år har jeg kjøpt og spilt disse spillene til PC: Dragon Age: Origins, Left 4 Dead 2, Borderlands.

 

PlayStation 3 spill jeg har kjøpt og spilt i år: Killzone 2, Modern Warfare 2, inFamous, R&C: ACiT, Uncharted 2, Demon's Souls, Need for Speed: Shift, DiRT2, Assassins Creed 2, Fat Princess, Braid, Comet Crash, Trine.

 

Jeg personlig likte Killzone 2 sin single player del mye bedre enn MW2 sin SP del. MW2 sin multiplayer er gøyere og enklere, men grafikken i KZ2 er utrolig bra og KZ2 har også en veldig bra MP del. Assassins Creed 2 likte jeg mye bedre enn AC1, i AC2 er det digg å bare gå rundt å titte, veldig stilig og bra laget. Uncharted 2 er for meg årets spill uten tvil (dersom jeg ser bort fra Demon's Souls som ikke selges i Europa enda), U2 er en utrolig opplevelse fra start til slutt, det er det nærmeste du komme å spille en Hollywood film selv. Jeg syns det har vært mye bra spill i år, Braid er kjempe bra, Comet Crash er bra, Trine er flott lite eventyrspill, inFamous er det beste superkrefter comics spillet jeg har spilt. Jeg har rundet alle disse spillene som jeg har kjøpt i år bortsett fra Demon's Souls som jeg holder på med nå.

 

Til syvende og sist handler det om smak og hva man liker, men derfor trenger GAMER.NO en god porsjon med PS3 "fanboys" som anmelder spill også ellers vil de alltid ha denne ubalansen mellom plattformene som de har i dag. (Dvs, gamer.no hadde blitt mer balansert dersom de også hadde personer som hadde PS3/Wii som preferert konsoll, ikke bare PC/X360.)

 

Jeg trodde fanboys bare var et annet ord for "gretten trettenåring som bare har en konsoll han må forsvare med sitt liv for å rettferdiggjøre at han har bare den".

Tror liksom ikke at Gamer.no er helt der. Og hvorfor denne spekulasjonen IGJEN om at de favoriserer en konsoll? Dette er vel sagt tusen ganger allerede men;

 

Som anmeldere har de ALLE GARANTERT tilgang til alle konsoller. Dette gjør at de kan meske seg med alle spill som kommer ut UTEN å trenge å tenke på HVILKEN KONSOLL de hiver spillet inn i.

Da går det på å anmelde spill etter opplevelsen og IKKE hvilken konsoll det er på, for det har INGEN betydning. Da blir den ENESTE grunnen til at de skulle favoriserer en konsoll at de tjente på det. Det gjør de IKKE.

Hvorfor er det så mange som ikke klarer å se den enkle logikken her?

 

Gamer skulle kanskje ansatt en "Ps3 fanboy" sånn at de mange ps3 diggere der ute hadde blitt glad når spillene de mener bestemt må få bra karakter hadde fått det.

Kan derimot diskuteres hvor troverdig anmeldelsene til en fanboy ville vært.

 

Er forresten PS3/PC eier selv, ingen XboX her, men kjenner ikke igjen det du prater om i det hele tatt.

 

 

Hehe kunne ikke sagt det bedre, syns det dekkes bra med ps3 inhold her også, hvis mange av fanboysa her hadde brukt litt mere tid på jobb og litt mindre på klaging, kunne de kjøpt og prøvd flere konsoller i stedet for å niklage på den de ikke har.

Har selv ps3, pc, xbox360 og wii og bruker alle ettersom hva jeg har lyst til å spille.

Endret av bjornland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...