Gå til innhold

Spillåret 2009 - våre favoritter


Anbefalte innlegg

hehehe ikke alltid så lett å forklare alt:) Men kan vel si at hadde jeg hatt en nettside, liknende gamer.no, så ville jeg ønsket meg forskjellige anmeldere; noen som likte pc spilling, noen som likte xbox/ps3 osv. De burde også ha like litt ulike sjangre innenfor spill, slik at de fleste sjangrene ble dekket. Hehehe ble ikke noe enklere dette her, men POENGET mitt er hvertfall at, når INGEN av anmelderne på gamer.no klarer å ha UC2 på topp 5, så har JEG mindre tillit til deres anmeldelser i fremtiden. :) Ikke at det har noe å si siden jeg leser alt jeg finner av anmeldelser uansett, før jeg kjøper spill.

 

Du fortsetter jo bare å si det jeg har påpekt hele veien, hehe.

Du avskriver folka på gamer fordi det blandt dem ikke finnes en person som har UC2 på sin personlige Topp5 liste. Siden en liten gruppe mennesker (gamer.no) ikke har samme smak som deg og mange andre så mister du tillit til de fordi dem helt tilfeldig mener noe annet enn flertallet/ikke elsker samme spill?

 

Du forklarer og forklarer, men kort sagt sier du jo fortsatt indirekte at de har feil personlig smak. Skal de ansette en ny skribent som liker Uncharted2? :p Vil det føre til balanse i regnskapet?

Hvordan kan en persons personlige oppfatning og mening være feil? Bra at gamer.no gutta ikke gjør seg opp meninger etter andres ønsker, smak og behag.

Endret av Laland
tonet ned sitatet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikk handler ikke bare om hva som er best teknisk, antall polygoner og pixler, at busken skal se utrolig realistisk ut osv... Den er der hovedsakelig for å formidle en stemning og ett inntrykk. Dette kan utrolig nok(!) gjøres på flere måter.

*klippe*

 

Det beste innlegget i denne tråden, jeg støtter deg 100% i det du påpeker her! Uncharted 2 er så milevis foran alle andre spill når det gjelder det tekniske OG det artistiske grafikkmessig. Men her på Gamer.no har man ikke lov å si noe sånt uten å nærmest bli hetset og "angrepet"... ELENDIG!

http://www.gamer.no/article.php?articleId=38192&page=2#visuell

Les tittelen! Grafikk og visuell design er to forskjellige ting. Ja, grafikk teller i denne sammenhengen, men det har ikke alt å si.

Gidder ikke forklare forskjellen, det får dere som ikke forstå det finne ut selv. Jeg er ferdig i denne tråden ettersom at det bare kommer klager på at Uncharted ikke blir lovprist av skribentene...

Lenke til kommentar

Du fortsetter jo bare å si det jeg har påpekt hele veien, hehe.

Du avskriver folka på gamer fordi det blandt dem ikke finnes en person som har UC2 på sin personlige Topp5 liste. Siden en liten gruppe mennesker (gamer.no) ikke har samme smak som deg og mange andre så mister du tillit til de fordi dem helt tilfeldig mener noe annet enn flertallet/ikke elsker samme spill?

 

Du forklarer og forklarer, men kort sagt sier du jo fortsatt indirekte at de har feil personlig smak. Skal de ansette en ny skribent som liker Uncharted2? :p Vil det føre til balanse i regnskapet?

Hvordan kan en persons personlige oppfatning og mening være feil? Bra at gamer.no gutta ikke gjør seg opp meninger etter andres ønsker, smak og behag.

 

hahaha det burde ikke være nødvendig å ansette noen som liker UC2, en av anmelderne på gamer.no burde klart å ha det på topp 5, så enkelt og så vanskelig. Du mener at det er helt fint at ingen av anmelderne har det med, jeg syntes det er veldig rart, ikke værre enn det. jeg syntes det er rart fordi 96 på metacritics og mange goty awards, antyder at spillet er ett av årets beste, det kan man ikke stikke under en stol. Når ingen av anmelderne på gamer liker årets spill (objektiv sett- det ER årets spill, på de fleste viktige/store nettstedene), så burde det være lov å stille spørsmålstegn ved det.

Endret av Laland
tonet ned sitatet
Lenke til kommentar

Terje,tenk deg at Assassin's Creed 2 og DA:O fikk super kritikk på alle andre nettsteder, mens gamer ga det samme respekt som en sur sokk (vet dette var et dårlig eksempel, sokker skal behandles kongelig). Selv elsker du disse spillene. Ville ikke du da ønske at de også ansatte noen med din egen smak? Hvis du er uenig i det alle skribentene sier på en nettside, vil du da ha samme respekt for den? Nå skal det jo sies at Uncharted 2 havnet rett under hos design- og lydprisen, men du tar vel poenget?

 

Selv har jeg aldri spilt Uncharted 2, så vil ikke si noe på om den hadde fortjent noe bedre, vil bare prøve å få frem det freddy allerede har sagt klart og tydelig allerede..

Lenke til kommentar

Grafikk handler ikke bare om hva som er best teknisk, antall polygoner og pixler, at busken skal se utrolig realistisk ut osv... Den er der hovedsakelig for å formidle en stemning og ett inntrykk. Dette kan utrolig nok(!) gjøres på flere måter.

Det er igrunn ganske på bærtur å ikke gi Uncharted 2 prisen for beste grafikk i år uansett, og ihvertfall når den skal gå til Borderlands isteden. Grafikken i Borderlands er grei, men at verden er så utrolig statisk er et enormt minus. Vi er i 2009 og kjører man et kjøretøy eller springer gjennom en vannpytt så forventer mann at det skal ihvertfall være et spor av bevegelse. Store deler av Borderlands føles tomt og statisk og veldig lite interaktivt, det trekker ned på grafikken i sin helhet, for en dynamisk spillverden er noe som legger til i tonnevis. For himmels skyld vi hadde Killzone 2, Street Fighter og Flower sånn utenom Uncharted 2.

 

Gamer har skapt mye blest rundt sine meninger om Uncharted 2, om det var pr-stunt eller ei gidder jeg ikke gå diskutere igjen, men man er fryktelig alene om man mener det var noen konsollspill i år som så bedre ut enn det, og det ikke bare teknisk, men mangfoldet av omgivelser, de spektakulære scenene, animasjonene og produksjonsverdiene som det er ekstremt få spill ute i dag som kan matche. Uncharted går langt mer enn det rent tekniske, det er ikke Crysis-tilfellet. Og man skal være temmelig sta for å ikke innrømme det spør du meg. Det er bare enkelte ting som ikke er så vanskelig å se samme hvor fordomsfult øyet er.

 

...Borderlands :whistle: :whistle:

 

Det beste innlegget i denne tråden, jeg støtter deg 100% i det du påpeker her! Uncharted 2 er så milevis foran alle andre spill når det gjelder det tekniske OG det artistiske grafikkmessig. Men her på Gamer.no har man ikke lov å si noe sånt uten å nærmest bli hetset og "angrepet"... ELENDIG!

 

Et eksempel:

 

Syns du UC2 har bedre grafikk enn f.eks. Okami? Går det i det hele tatt ann å velge? Det er to HELT forskjellige stiler. Da blir det å bedømme hvilken Visuell stil som gir deg mest, den som gir det sterkeste intrykket, den som uttrykker best stemning. Gamer har tydeligvis diskutert seg fram utifra egne erfaringer at de vil ha Borderlands som årets beste visuelle opplevelse.

Det er jo helt fjernt å påstå at det er noe galt med det...

Lenke til kommentar

[

Fikk ikke UC2 7/10?

 

Hva har objektivitet i anmeldelser å gjøre med hvilken personlig smak gjengen i Gamer.no har?

 

Du sier at du forstår at alle har forskjellige meninger og det dette måtte innebære, men likevel skriver du like under at du ikke forstår hvorfor ingen av de har UC2 som ett av sine favoritt spill for 2009? Er du ikke helt enig med deg selv? :p

 

 

Nei, sjelden enig med med selv :p Poenget mitt er vel også at jeg stiller litt andre krav til de som anmelder spill, og de som ikke gjøre det. Det betyr vel bare at gamer.no har skribenter med liknende smak når det gjelder spill, eller den plattformen de spiller på.

 

Hehe, jeg er fortsatt ikke med på notene. Stiller du krav til hva slags personlig smak anmeldere skal ha? For det er jo akkurat det som er omtalt i artikkelen. Personene bak tittelen "anmelder" som sier hva de selv liker best. Hvis du hadde vært anmelder så skulle du helst ha likt de spillene jeg og flertallet ville at du skulle? Beklager at jeg er vrang :p

 

hehehe ikke alltid så lett å forklare alt:) Men kan vel si at hadde jeg hatt en nettside, liknende gamer.no, så ville jeg ønsket meg forskjellige anmeldere; noen som likte pc spilling, noen som likte xbox/ps3 osv. De burde også ha like litt ulike sjangre innenfor spill, slik at de fleste sjangrene ble dekket. Hehehe ble ikke noe enklere dette her, men POENGET mitt er hvertfall at, når INGEN av anmelderne på gamer.no klarer å ha UC2 på topp 5, så har JEG mindre tillit til deres anmeldelser i fremtiden. :) Ikke at det har noe å si siden jeg leser alt jeg finner av anmeldelser uansett, før jeg kjøper spill.

 

Du fortsetter jo bare å si det jeg har påpekt hele veien, hehe.

Du avskriver folka på gamer fordi det blandt dem ikke finnes en person som har UC2 på sin personlige Topp5 liste. Siden en liten gruppe mennesker (gamer.no) ikke har samme smak som deg og mange andre så mister du tillit til de fordi dem helt tilfeldig mener noe annet enn flertallet/ikke elsker samme spill?

 

Du forklarer og forklarer, men kort sagt sier du jo fortsatt indirekte at de har feil personlig smak. Skal de ansette en ny skribent som liker Uncharted2? :p Vil det føre til balanse i regnskapet?

Hvordan kan en persons personlige oppfatning og mening være feil? Bra at gamer.no gutta ikke gjør seg opp meninger etter andres ønsker, smak og behag.

 

hahaha det burde ikke være nødvendig å ansette noen som liker UC2, en av anmelderne på gamer.no burde klart å ha det på topp 5, så enkelt og så vanskelig. Du mener at det er helt fint at ingen av anmelderne har det med, jeg syntes det er veldig rart, ikke værre enn det. jeg syntes det er rart fordi 96 på metacritics og mange goty awards, antyder at spillet er ett av årets beste, det kan man ikke stikke under en stol. Når ingen av anmelderne på gamer liker årets spill (objektiv sett- det ER årets spill, på de fleste viktige/store nettstedene), så burde det være lov å stille spørsmålstegn ved det.

 

Jeg tror det er mange på Gamer som liker Uncharted 2. Behøver ikke bety at de må det som topp5. Hvor mange spill tror du de går igjennom i løpet av et år? De er jo tross alt anmeldere... Med så mange spill å velge i skulle de kanskje ha lagd en hver sin topp 20 liste istedet. Hvem vet kanskje de alle har UC2 på 6.plass... :p

Det jeg syns er rart er at du sier at en av de burde ha UC2 på topp5 lista. Da sier du som jeg har påpekt hele veien at du syns meningene deres er feil :)

Lenke til kommentar

Terje,tenk deg at Assassin's Creed 2 og DA:O fikk super kritikk på alle andre nettsteder, mens gamer ga det samme respekt som en sur sokk (vet dette var et dårlig eksempel, sokker skal behandles kongelig). Selv elsker du disse spillene. Ville ikke du da ønske at de også ansatte noen med din egen smak? Hvis du er uenig i det alle skribentene sier på en nettside, vil du da ha samme respekt for den? Nå skal det jo sies at Uncharted 2 havnet rett under hos design- og lydprisen, men du tar vel poenget?

 

Selv har jeg aldri spilt Uncharted 2, så vil ikke si noe på om den hadde fortjent noe bedre, vil bare prøve å få frem det freddy allerede har sagt klart og tydelig allerede..

 

Hallo i luken. Det er jo ganske enkelt for meg da. Så mye jeg legger vekt på anmeldelser så hadde jeg kanskje rynket litt på nesa om AC2/DA:O hadde fått 1 eller 2.

Det understreker vel poenget mitt. Om 90% av verdens befolkning hatet mitt favorittspill, hvilken betydning skulle det hatt for meg. Alle får da mene akkurat hva de vil?

Lenke til kommentar

...frem og tilbake mellom terje og freddy

Terjee: Det som sies er at det er temmelig snålt blandt såpass mange anmeldere på en spillside at det ikke finnes 1 som har det som jevnt over kåres til årets spill, på sin topp 5 liste over de beste spillene dette året.

 

Det må kunne skilles mellom å "syns at de har feil meninger", og det å rette og slett sette mindre pris på de, jeg har funnet ut lenge før UC2 anmeldelsen at å (for å understreke det: etter mening) ta spillråd fra gamer staben er som å spørre Jan Thomas om hvilken bil jeg bør kjøpe. Det er fullstendig kræsj i meningene våre, og det må da være mulig å uttrykke dette på et diskusjonsforum. Jeg står gjerne i første rekke for å si at jeg syns Gamer.no er fullstendig på bærtur når det gjelder spillanmeldelser, ikke at de regelrett skriver dårlige anmeldelser rent teknisk, men jeg kjenner oftest at det vrenger seg når jeg leser hvordan de har oppfattet et spill. Det vil ikke si at jeg sier "nei nei, det er ikke det der du mener", det er mer i notene av "mener du det? er du helt blåst?". Grei forskjell å ta med seg.

Lenke til kommentar

...frem og tilbake mellom terje og freddy

Terjee: Det som sies er at det er temmelig snålt blandt såpass mange anmeldere på en spillside at det ikke finnes 1 som har det som jevnt over kåres til årets spill, på sin topp 5 liste over de beste spillene dette året.

 

Det må kunne skilles mellom å "syns at de har feil meninger", og det å rette og slett sette mindre pris på de, jeg har funnet ut lenge før UC2 anmeldelsen at å (for å understreke det: etter mening) ta spillråd fra gamer staben er som å spørre Jan Thomas om hvilken bil jeg bør kjøpe. Det er fullstendig kræsj i meningene våre, og det må da være mulig å uttrykke dette på et diskusjonsforum. Jeg står gjerne i første rekke for å si at jeg syns Gamer.no er fullstendig på bærtur når det gjelder spillanmeldelser, ikke at de regelrett skriver dårlige anmeldelser rent teknisk, men jeg kjenner oftest at det vrenger seg når jeg leser hvordan de har oppfattet et spill. Det vil ikke si at jeg sier "nei nei, det er ikke det der du mener", det er mer i notene av "mener du det? er du helt blåst?". Grei forskjell å ta med seg.

 

 

takk for det steve :)

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk folk som leser andmeldelser for å danne seg en mening om et spill, da...

og selvom du elsker en nettside like høyt uansett, selvom den gir dine yndlingsspill dårlige eller gode karakterer, må du kjønne at noen faktisk liker at en side blir styrt av folk med meninger som iallefall deler dine egne til en hviss grad! Jeg mener på ingen måte at skribente skal skrive at de liker et spill bare fordi det seller bra og mange liker det, men hvis du skal stå sånn for at alle kan ha sin mening må da du også kunne tåle at andre ønsker at en side iallefall har EN person som deler dine meninger, som faktisk var slik hele dene diskusjonen startet! Selv har jeg ingenting imot at de ikke har Ucharted 2 på listene sine, men noen har faktisk det! Som du selv sa så får da alle mene akkurat det de vil.

Lenke til kommentar

Er dette virkelig noe å henge seg opp i? The Shawshank Redemption ansees av mange for å være tidenes beste film - jeg synes det er en fordømt møkkafilm på alle mulige vis. Den filmen har absolutt ingen formildende aspekter ved seg for min del, og jeg synes den er regelrett kjedelig uten unntak.

 

Uncharted 2 er et godt spill, jeg fullførte det selv for første gang for noen dager siden. Det største problemet med det spillet i mine øyne er at det er varierende hva som er av toppkvalitet og hva som er kjipt. Mellomsekvensene, nivådesignen og dialogene er ofte blant det absolutt beste jeg har sett i et spill tidligere, men kampene (som utgjør en veldig stor del av spillet) er regelrett megakjedelige i mine øyne. Da hjelper det lite at for eksempel de to siste kapitlene kanskje har de vakreste omgivelsene jeg har sett i et spill før, eller at Nathan Drake er den mest sjarmerende spillhelten der ute.

 

Hadde vi ramset opp de ti - femten beste spillene i år så hadde Uncharted 2 vært selvskrevent for min del, men det er altfor variabelt til at jeg føler at det kan kjempe med de titlene jeg har ramset på lista mi. Det er litt trist, for det spillet har uante mengder potensiale. Jeg mistenker at dette er en oppfatning flere av kollegaene mine deler, og da er det ikke rart at gigatitler som FIFA 10, Dragon Age og Assassin's Creed 2, som har vært flaggskipene til tre av verdens største utviklere og utigvere den siste tiden, greier å skvise det ut av lista.

Lenke til kommentar

Er dette virkelig noe å henge seg opp i? The Shawshank Redemption ansees av mange for å være tidenes beste film - jeg synes det er en fordømt møkkafilm på alle mulige vis. Den filmen har absolutt ingen formildende aspekter ved seg for min del, og jeg synes den er regelrett kjedelig uten unntak.

 

Uncharted 2 er et godt spill, jeg fullførte det selv for første gang for noen dager siden. Det største problemet med det spillet i mine øyne er at det er varierende hva som er av toppkvalitet og hva som er kjipt. Mellomsekvensene, nivådesignen og dialogene er ofte blant det absolutt beste jeg har sett i et spill tidligere, men kampene (som utgjør en veldig stor del av spillet) er regelrett megakjedelige i mine øyne. Da hjelper det lite at for eksempel de to siste kapitlene kanskje har de vakreste omgivelsene jeg har sett i et spill før, eller at Nathan Drake er den mest sjarmerende spillhelten der ute.

 

Hadde vi ramset opp de ti - femten beste spillene i år så hadde Uncharted 2 vært selvskrevent for min del, men det er altfor variabelt til at jeg føler at det kan kjempe med de titlene jeg har ramset på lista mi. Det er litt trist, for det spillet har uante mengder potensiale. Jeg mistenker at dette er en oppfatning flere av kollegaene mine deler, og da er det ikke rart at gigatitler som FIFA 10, Dragon Age og Assassin's Creed 2, som har vært flaggskipene til tre av verdens største utviklere og utigvere den siste tiden, greier å skvise det ut av lista.

 

 

funnet på om meg siden din:

 

Jeg har aldri vært særlig flink til å rangere ting jeg liker, men noen av favorittene mine er i hvert fall Fallout 1 og 2, System Shock 1 og 2, Baldur's Gate 1 og 2, Planescape Torment, Diablo 1 og 2, Icewind Dale-serien, Lucasarts sine adventure-spill, Bioshock, Dead Space, Lost Odyssey, det opprinnelige Everquest, Civilization 2, Warcraft 2, Time Splitters 2 og Final Fantasy 9.

 

 

hehehe morsomt...........

Lenke til kommentar

...frem og tilbake mellom terje og freddy

Terjee: Det som sies er at det er temmelig snålt blandt såpass mange anmeldere på en spillside at det ikke finnes 1 som har det som jevnt over kåres til årets spill, på sin topp 5 liste over de beste spillene dette året.

 

Det må kunne skilles mellom å "syns at de har feil meninger", og det å rette og slett sette mindre pris på de, jeg har funnet ut lenge før UC2 anmeldelsen at å (for å understreke det: etter mening) ta spillråd fra gamer staben er som å spørre Jan Thomas om hvilken bil jeg bør kjøpe. Det er fullstendig kræsj i meningene våre, og det må da være mulig å uttrykke dette på et diskusjonsforum. Jeg står gjerne i første rekke for å si at jeg syns Gamer.no er fullstendig på bærtur når det gjelder spillanmeldelser, ikke at de regelrett skriver dårlige anmeldelser rent teknisk, men jeg kjenner oftest at det vrenger seg når jeg leser hvordan de har oppfattet et spill. Det vil ikke si at jeg sier "nei nei, det er ikke det der du mener", det er mer i notene av "mener du det? er du helt blåst?". Grei forskjell å ta med seg.

 

Er fullstendig klar over hva du sier. Jeg er bare en sånn som har stor respekt for andres meninger uavhengig av hva jeg selv mener. Vanlig respekt er ikke alle like heldige å inneha. Derfor diskuterer jeg i det uendelige.

Du sier det jo selv her: "Mener du det? Er du helt blåst" Det tørr jeg påstå ikke akkurat oser av respekt. Helt greit for meg at du mener det. Men å kaste det ut offentlig på et diskusjonsforum er jo mildt sagt ganske usakelig. Om dere vil diskutere og få fram at dere er uenige kan dere kanskje være litt mer konstruktive enn "Spillet som massene forguder blir hatet her! For noe fjas!"

Hvis dere hvirkelig ikke kan akseptere gamer`s synspunkter får dere prøve å ta en diskusjon med dem selv å spørre dem om hvorfor de har egne meninger :)

Lenke til kommentar

Når jeg ser den lista di fanboyen skulle man ikke tro att du har alle tre konsollen og spesielt ikke når 5 av de 7 spilla du har lista opp er PS3 eksklusiver.

 

Kunne sagt flere spill på den lista der, men dem rakk ikke frem desverre, med Modern Warfare 2 (PS3) og Assassins's Creed 2 (360) som jeg valgte en til hver av maskinene osv

Og du kan tro hva du vil...

Lenke til kommentar

Er fullstendig klar over hva du sier. Jeg er bare en sånn som har stor respekt for andres meninger uavhengig av hva jeg selv mener. Vanlig respekt er ikke alle like heldige å inneha. Derfor diskuterer jeg i det uendelige.

Du sier det jo selv her: "Mener du det? Er du helt blåst" Det tørr jeg påstå ikke akkurat oser av respekt. Helt greit for meg at du mener det. Men å kaste det ut offentlig på et diskusjonsforum er jo mildt sagt ganske usakelig. Om dere vil diskutere og få fram at dere er uenige kan dere kanskje være litt mer konstruktive enn "Spillet som massene forguder blir hatet her! For noe fjas!"

Hvis dere hvirkelig ikke kan akseptere gamer`s synspunkter får dere prøve å ta en diskusjon med dem selv å spørre dem om hvorfor de har egne meninger :)

Hadde en grundigere utgreiing om de to nevnte spillene tidligere, men den dreit du tydligvis i.

 

Og igjen nevner du dette med at vi skal nekte dem å ha meninger, kan du vennligst slutte med det? Dersom du har så uendelig med respekt for andre så trenger du ikke vri ting om til noe vi ikke har sagt.

Endret av Steve Vice
Lenke til kommentar

Nå er det faktisk folk som leser andmeldelser for å danne seg en mening om et spill, da...

og selvom du elsker en nettside like høyt uansett, selvom den gir dine yndlingsspill dårlige eller gode karakterer, må du kjønne at noen faktisk liker at en side blir styrt av folk med meninger som iallefall deler dine egne til en hviss grad! Jeg mener på ingen måte at skribente skal skrive at de liker et spill bare fordi det seller bra og mange liker det, men hvis du skal stå sånn for at alle kan ha sin mening må da du også kunne tåle at andre ønsker at en side iallefall har EN person som deler dine meninger, som faktisk var slik hele dene diskusjonen startet! Selv har jeg ingenting imot at de ikke har Ucharted 2 på listene sine, men noen har faktisk det! Som du selv sa så får da alle mene akkurat det de vil.

 

For det jeg har fått med meg så startet diskusjonen ved at folk satte spørsmålstegn ved at Borderlands kom over UC2. Det er iallefall utgangspunkte mitt. Ja folk kan mene akkurat hva de vil, bra du vet :)

Jeg diskuterer for at jeg godt forstår hvordan Favorittlistene til gamer kom til verden, mens det virker som noen ikke har forståelse for det :)

Lenke til kommentar
mye

 

..og jeg liker Shawshank godt. Folk er forskjellige og det skal de få være. Mitt poeng som jeg også har utdypet tidligere - og som også er essensen i det flere andre skriver - er at det er en smule rart at INGEN av anmelderne her nevner årets mest kritikerroste spill. Det er rart, det er ikke galt.

 

De som nevner det bruker det som en begrunnelse på at de ikke helt kan kjenne seg igjen smaken her. Det må da for faen være helt legitimt å mene dette på et diskjusjonsforum. Jeg ser ingen anklager om noe annet.

Lenke til kommentar

...frem og tilbake mellom terje og freddy

Terjee: Det som sies er at det er temmelig snålt blandt såpass mange anmeldere på en spillside at det ikke finnes 1 som har det som jevnt over kåres til årets spill, på sin topp 5 liste over de beste spillene dette året.

 

Det må kunne skilles mellom å "syns at de har feil meninger", og det å rette og slett sette mindre pris på de, jeg har funnet ut lenge før UC2 anmeldelsen at å (for å understreke det: etter mening) ta spillråd fra gamer staben er som å spørre Jan Thomas om hvilken bil jeg bør kjøpe. Det er fullstendig kræsj i meningene våre, og det må da være mulig å uttrykke dette på et diskusjonsforum. Jeg står gjerne i første rekke for å si at jeg syns Gamer.no er fullstendig på bærtur når det gjelder spillanmeldelser, ikke at de regelrett skriver dårlige anmeldelser rent teknisk, men jeg kjenner oftest at det vrenger seg når jeg leser hvordan de har oppfattet et spill. Det vil ikke si at jeg sier "nei nei, det er ikke det der du mener", det er mer i notene av "mener du det? er du helt blåst?". Grei forskjell å ta med seg.

 

Er fullstendig klar over hva du sier. Jeg er bare en sånn som har stor respekt for andres meninger uavhengig av hva jeg selv mener. Vanlig respekt er ikke alle like heldige å inneha. Derfor diskuterer jeg i det uendelige.

Du sier det jo selv her: "Mener du det? Er du helt blåst" Det tørr jeg påstå ikke akkurat oser av respekt. Helt greit for meg at du mener det. Men å kaste det ut offentlig på et diskusjonsforum er jo mildt sagt ganske usakelig. Om dere vil diskutere og få fram at dere er uenige kan dere kanskje være litt mer konstruktive enn "Spillet som massene forguder blir hatet her! For noe fjas!"

Hvis dere hvirkelig ikke kan akseptere gamer`s synspunkter får dere prøve å ta en diskusjon med dem selv å spørre dem om hvorfor de har egne meninger :)

 

 

Føler du misforstår hele poenget. Selvfølgelig har de egne meninger, men JEG syntes det er RART at INGEN av anmelderne har UC2 med på topp 5. Spillet som massene forguder blir hatet her! For noe fjas! No er det du som er usaklig, ingen som har sagt noe lignende. Jeg har snakket om andre profesjonelle anmeldere og nettsider som gir det toppkarakter og årets spill priser. Mange spill som har solg mer, og er mer elsket av massene som du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...