Gå til innhold

Spillåret 2009 - våre favoritter


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner hva du mener Yxeflens, og jeg er forsåvidt enig med deg også. Vi trenger slike sider som kan vurdere et spill med bakgrunn i hele prosessen. Men slik jeg ser det så gjelder det å kjenne sitt publikum. Min oppfatning er at Gamer.no og de fleste andre spillnettsider hovedsakelig er myntet på almuen. Det dukker selvfølgelig av og til opp enkelte artikler som går litt dypere inn på spillmediet og reflekterer litt over det ( i alle fall her på Gamer). Men i all hovedsak ser jeg på anmeldelsene her og de fleste andre steder som en utmerket anledning til å presentere positive og negative aspekter ved det aktuelle spillet, og da ser jeg det som uhensiktsmessig med lange anmeldelser som bruker svært tekniske ord og tar opp temaer som folk flest ikke har noe grunnlag for å vite noe om.

 

Det er da bedre å gjøre det på måten Gamer.no gjør det, med skribenter som skriver, det jeg vil si er svært gode anmeldelser. Språket og ordlyden i artiklene deres er langt fra dårlig, og det at de presenterer og vurderer spillet på en så personlig og inntrykksmessig måte, samtidig som de enkelte ganger kommer med litt mer "filosofiske" og tankevekkende artikler gjør at såvel hardcore spillentusiaster som stressede mødre på handletur kan benytte denne siden og kose seg like mye. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på en artikkel som ble skrevet for en liten tid siden. Denne karakteren som ble gitt regnes som dårlig. Om et spill har fått karakteren 6/10 eller 7/10 så er betyr ikke det at anmelderen bare har skrevet negativt om spillet.

Selv i denne artikkelen er det positive setninger.

http://www.gamer.no/article.php?articleId=20221

 

Dessuten har denne tråden vært forholdsvis off topic i 4-5 sider nå...

Lenke til kommentar

1. Dragon Age: Origins (PC versjonen ofc)

2. Borderlands

3. The Secret Of Monkey Island Special Edition (Liker bedre stemmen til stan i dette spillet kontra Tales Of Monkey Island)

4. King's Bounty Armored Princess

5. Forza Motorsport 3

 

Har enda ikke fått tid til å teste Risen, men må jo ha litt til gode =)

Frykter derimot at Mass Effect 2 vil stjele store deler av tiden på nyåret så jeg må utsette Risen.

 

*EDIT*

Ser det er mye klaging her ang. karakterer osv. Hadde vært bedre om dere tok dette i en annen tråd. Tviler uansett på at de kommer til å endre karakterene derimot.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...