Gå til innhold

Spillåret 2009 - våre favoritter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikk handler ikke bare om hva som er best teknisk, antall polygoner og pixler, at busken skal se utrolig realistisk ut osv... Den er der hovedsakelig for å formidle en stemning og ett inntrykk. Dette kan utrolig nok(!) gjøres på flere måter.

Det er igrunn ganske på bærtur å ikke gi Uncharted 2 prisen for beste grafikk i år uansett, og ihvertfall når den skal gå til Borderlands isteden. Grafikken i Borderlands er grei, men at verden er så utrolig statisk er et enormt minus. Vi er i 2009 og kjører man et kjøretøy eller springer gjennom en vannpytt så forventer mann at det skal ihvertfall være et spor av bevegelse. Store deler av Borderlands føles tomt og statisk og veldig lite interaktivt, det trekker ned på grafikken i sin helhet, for en dynamisk spillverden er noe som legger til i tonnevis. For himmels skyld vi hadde Killzone 2, Street Fighter og Flower sånn utenom Uncharted 2.

 

Gamer har skapt mye blest rundt sine meninger om Uncharted 2, om det var pr-stunt eller ei gidder jeg ikke gå diskutere igjen, men man er fryktelig alene om man mener det var noen konsollspill i år som så bedre ut enn det, og det ikke bare teknisk, men mangfoldet av omgivelser, de spektakulære scenene, animasjonene og produksjonsverdiene som det er ekstremt få spill ute i dag som kan matche. Uncharted går langt mer enn det rent tekniske, det er ikke Crysis-tilfellet. Og man skal være temmelig sta for å ikke innrømme det spør du meg. Det er bare enkelte ting som ikke er så vanskelig å se samme hvor fordomsfult øyet er.

 

...Borderlands :whistle: :whistle:

Ønsker at du skal lese tittelen på prisen før du blir misfornøyd.

http://www.gamer.no/article.php?articleId=38192&page=2#visuell

Det er stor forskjell på beste grafikk og beste visuelle design.

 

Til alle dere som klager/skal til å klage på de kjære skribentene vår fordi spillet dere tilber ikke ble nr. 1 på alt fordi de har sine egne meninger; Grav dere ned.

Jeg lovpriser Anno 1404 for øyeblikket, men klager ikke på at det ikke fikk så mye som en plassering. Les for guds skyld titlene...

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Grafikk handler ikke bare om hva som er best teknisk, antall polygoner og pixler, at busken skal se utrolig realistisk ut osv... Den er der hovedsakelig for å formidle en stemning og ett inntrykk. Dette kan utrolig nok(!) gjøres på flere måter.

Det er igrunn ganske på bærtur å ikke gi Uncharted 2 prisen for beste grafikk i år uansett, og ihvertfall når den skal gå til Borderlands isteden. Grafikken i Borderlands er grei, men at verden er så utrolig statisk er et enormt minus. Vi er i 2009 og kjører man et kjøretøy eller springer gjennom en vannpytt så forventer mann at det skal ihvertfall være et spor av bevegelse. Store deler av Borderlands føles tomt og statisk og veldig lite interaktivt, det trekker ned på grafikken i sin helhet, for en dynamisk spillverden er noe som legger til i tonnevis. For himmels skyld vi hadde Killzone 2, Street Fighter og Flower sånn utenom Uncharted 2.

 

Gamer har skapt mye blest rundt sine meninger om Uncharted 2, om det var pr-stunt eller ei gidder jeg ikke gå diskutere igjen, men man er fryktelig alene om man mener det var noen konsollspill i år som så bedre ut enn det, og det ikke bare teknisk, men mangfoldet av omgivelser, de spektakulære scenene, animasjonene og produksjonsverdiene som det er ekstremt få spill ute i dag som kan matche. Uncharted går langt mer enn det rent tekniske, det er ikke Crysis-tilfellet. Og man skal være temmelig sta for å ikke innrømme det spør du meg. Det er bare enkelte ting som ikke er så vanskelig å se samme hvor fordomsfult øyet er.

 

...Borderlands :whistle: :whistle:

 

Skjønner poenget ditt. Men nå er det jo bare slik at folk har forskjellige preferanser, meninger, oppfatninger osv. (gjentatt for ørtende gang :p )

 

Kort sagt, jovisst er Uncharted utrolig fint og vakkert! Men sånn som jeg er satt sammen så setter jeg også mer pris på grafikken i Borderlands enn i Uncharted2. Den ga meg mer, enkelt og greit. Beklager, jeg må visst være defekt, hehe. Kan jo tenkes at opptil flere her på jord tenker det samme som meg.

Lenke til kommentar

Grafikk handler ikke bare om hva som er best teknisk, antall polygoner og pixler, at busken skal se utrolig realistisk ut osv... Den er der hovedsakelig for å formidle en stemning og ett inntrykk. Dette kan utrolig nok(!) gjøres på flere måter.

Som dratt ut av min egen munn. ^_^ Rent personlig elsker jeg, i likhet med den godeste herr Furevik, stilen i Tales of Vesperia. Den passer inn helt utmerket og fremhever resten av spillet. Det er det jeg liker. Det visuelle samarbeider med resten av spillet, nærmest som en symbiose og skaper en særegenhet som bare må nytes (dette gjelder uansett hvilket element av spillet du snakker om). :)

Lenke til kommentar

foreslår at skribentene på gamer.no kjøper seg ps3. Eller at gamer hyrer en som har det:)

Litt rart at ingen klarer å finne plass på topp fem, til ett spill som har 96 på metacritics, og vinner det meste av GOTY på andre nettsider. Fint å ville være anderledes, men dette blir jo bare latterlig

Lenke til kommentar

foreslår at skribentene på gamer.no kjøper seg ps3. Eller at gamer hyrer en som har det:)

Litt rart at ingen klarer å finne plass på topp fem, til ett spill som har 96 på metacritics, og vinner det meste av GOTY på andre nettsider. Fint å ville være anderledes, men dette blir jo bare latterlig

 

Med andre ord så melder du deg inn i gruppen for de som ikke forstår konseptet med at alle mennesker er unike og har egne smaker, mål og meninger? Forklar hvorfor alle er nødt til å like et spill som har 96 på metacritics.

 

Du tror gamer bevisst skiller seg ut/Ikke elsker UC2 som en gudegitt gave fordi de har et sterkt ønske om å være annerledes? Hahahahaha! Beklager altså men dette blir jo bare latterlig

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Med andre ord så melder du deg inn i gruppen for de som ikke forstår konseptet med at alle mennesker er unike og har egne smaker, mål og meninger? Forklar hvorfor alle er nødt til å like et spill som har 96 på metacritics.

 

Du tror gamer bevisst skiller seg ut/Ikke elsker UC2 som en gudegitt gave fordi de har et sterkt ønske om å være annerledes? Hahahahaha! Beklager altså men dette blir jo bare latterlig

 

 

Nei, mener ikke at alle MÅ like de samme spillene. Men finner det merkelig at INGEN av gamer sine skribenter, ser ut til å finne UC2 verdig en topp 5 plassering. Hadde vært fornøyd viss en av de hadde det. Om man liker en ting, det være seg spill eller musikk eller hva det måtte være, er på mange måter subjektivt, MEN kvaliteten av ett produkt kan også være objektiv. UC2 har bra grafikk og stemmene er bra. Det må være lov å stille spørsmål ved hvordan gamer klarer å gi UC2 6/10, når spillet av andre (mer profesjonell nettsteder?) samlet ligger på 96 på metacritics, og vinner game of the year, på veldig mange sider. Man må kunne stille visse krav til de som anmelder spill, og forvente at de også kan være noenlunde objektiv i sine anmeldelser. Selvfølgelig vil en opplevelse av ett spill også være subjektiv.

Lenke til kommentar

Med andre ord så melder du deg inn i gruppen for de som ikke forstår konseptet med at alle mennesker er unike og har egne smaker, mål og meninger? Forklar hvorfor alle er nødt til å like et spill som har 96 på metacritics.

 

Du tror gamer bevisst skiller seg ut/Ikke elsker UC2 som en gudegitt gave fordi de har et sterkt ønske om å være annerledes? Hahahahaha! Beklager altså men dette blir jo bare latterlig

 

 

Nei, mener ikke at alle MÅ like de samme spillene. Men finner det merkelig at INGEN av gamer sine skribenter, ser ut til å finne UC2 verdig en topp 5 plassering. Hadde vært fornøyd viss en av de hadde det. Om man liker en ting, det være seg spill eller musikk eller hva det måtte være, er på mange måter subjektivt, MEN kvaliteten av ett produkt kan også være objektiv. UC2 har bra grafikk og stemmene er bra. Det må være lov å stille spørsmål ved hvordan gamer klarer å gi UC2 6/10, når spillet av andre (mer profesjonell nettsteder?) samlet ligger på 96 på metacritics, og vinner game of the year, på veldig mange sider. Man må kunne stille visse krav til de som anmelder spill, og forvente at de også kan være noenlunde objektiv i sine anmeldelser. Selvfølgelig vil en opplevelse av ett spill også være subjektiv.

Sjekk navnene på de forskjellige sidene der det blir skrevet artikler om spill, hva ser du? Jo det er sant. Det er ikke samme folkene som skriver artiklene. Hvorfor gjøre så mye styr ut av en ekstremt liten bagatell? Blir spill opplevelsen din forferdelig fordi noen synes at det du spiller ikke er 10/10? De som skriver slike artikler kommer fram til en karakter som de mener spillet fortjener. Som jeg har sagt tidligere i denne tråden. Kåringene kom frem fra hva skribentene syntes var best. (omskrevet fra hukommelse)

Hvorfor må folk klage på slikt?

Lenke til kommentar

Med andre ord så melder du deg inn i gruppen for de som ikke forstår konseptet med at alle mennesker er unike og har egne smaker, mål og meninger? Forklar hvorfor alle er nødt til å like et spill som har 96 på metacritics.

 

Du tror gamer bevisst skiller seg ut/Ikke elsker UC2 som en gudegitt gave fordi de har et sterkt ønske om å være annerledes? Hahahahaha! Beklager altså men dette blir jo bare latterlig

 

 

Nei, mener ikke at alle MÅ like de samme spillene. Men finner det merkelig at INGEN av gamer sine skribenter, ser ut til å finne UC2 verdig en topp 5 plassering. Hadde vært fornøyd viss en av de hadde det. Om man liker en ting, det være seg spill eller musikk eller hva det måtte være, er på mange måter subjektivt, MEN kvaliteten av ett produkt kan også være objektiv. UC2 har bra grafikk og stemmene er bra. Det må være lov å stille spørsmål ved hvordan gamer klarer å gi UC2 6/10, når spillet av andre (mer profesjonell nettsteder?) samlet ligger på 96 på metacritics, og vinner game of the year, på veldig mange sider. Man må kunne stille visse krav til de som anmelder spill, og forvente at de også kan være noenlunde objektiv i sine anmeldelser. Selvfølgelig vil en opplevelse av ett spill også være subjektiv.

Sjekk navnene på de forskjellige sidene der det blir skrevet artikler om spill, hva ser du? Jo det er sant. Det er ikke samme folkene som skriver artiklene. Hvorfor gjøre så mye styr ut av en ekstremt liten bagatell? Blir spill opplevelsen din forferdelig fordi noen synes at det du spiller ikke er 10/10? De som skriver slike artikler kommer fram til en karakter som de mener spillet fortjener. Som jeg har sagt tidligere i denne tråden. Kåringene kom frem fra hva skribentene syntes var best. (omskrevet fra hukommelse)

Hvorfor må folk klage på slikt?

 

Nei, spillopplevelsen blir heldigvis den samme for meg, uansett hva en anmelder tenker:)

Men dette er vel ett forum, hvor man skal kommentere vel? eller er det bare plass for de som er enige med alle anmeldelsene? blir ikke noen artige diskusjoner av det! :p

Trodde ikke jeg laget så mye styr, fordi jeg kommenterte på artikkelen, men skal roe meg ned i fremtiden, og bidra til harmoni og lykke på forumet istedet;) Syntes Dragon age er veldig bra forresten...

Lenke til kommentar

Med andre ord så melder du deg inn i gruppen for de som ikke forstår konseptet med at alle mennesker er unike og har egne smaker, mål og meninger? Forklar hvorfor alle er nødt til å like et spill som har 96 på metacritics.

 

Du tror gamer bevisst skiller seg ut/Ikke elsker UC2 som en gudegitt gave fordi de har et sterkt ønske om å være annerledes? Hahahahaha! Beklager altså men dette blir jo bare latterlig

 

 

Nei, mener ikke at alle MÅ like de samme spillene. Men finner det merkelig at INGEN av gamer sine skribenter, ser ut til å finne UC2 verdig en topp 5 plassering. Hadde vært fornøyd viss en av de hadde det. Om man liker en ting, det være seg spill eller musikk eller hva det måtte være, er på mange måter subjektivt, MEN kvaliteten av ett produkt kan også være objektiv. UC2 har bra grafikk og stemmene er bra. Det må være lov å stille spørsmål ved hvordan gamer klarer å gi UC2 6/10, når spillet av andre (mer profesjonell nettsteder?) samlet ligger på 96 på metacritics, og vinner game of the year, på veldig mange sider. Man må kunne stille visse krav til de som anmelder spill, og forvente at de også kan være noenlunde objektiv i sine anmeldelser. Selvfølgelig vil en opplevelse av ett spill også være subjektiv.

 

Fikk ikke UC2 7/10?

 

Hva har objektivitet i anmeldelser å gjøre med hvilken personlig smak gjengen i Gamer.no har?

 

Du sier at du forstår at alle har forskjellige meninger og det dette måtte innebære, men likevel skriver du like under at du ikke forstår hvorfor ingen av de har UC2 som ett av sine favoritt spill for 2009? Er du ikke helt enig med deg selv? :p

Lenke til kommentar

[

Fikk ikke UC2 7/10?

 

Hva har objektivitet i anmeldelser å gjøre med hvilken personlig smak gjengen i Gamer.no har?

 

Du sier at du forstår at alle har forskjellige meninger og det dette måtte innebære, men likevel skriver du like under at du ikke forstår hvorfor ingen av de har UC2 som ett av sine favoritt spill for 2009? Er du ikke helt enig med deg selv? :p

 

 

Nei, sjelden enig med med selv :p Poenget mitt er vel også at jeg stiller litt andre krav til de som anmelder spill, og de som ikke gjøre det. Det betyr vel bare at gamer.no har skribenter med liknende smak når det gjelder spill, eller den plattformen de spiller på.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere som klager over at UC2 ikke er nevnt har sett det, men UC2 ligger da vitterlig blandt topp 3 både under Beste visuelle design og beste lyddesign. Ok så ligger det ikke øverst, men har det noe å si da? Det finnes så utrolig mange gode spill der ute at bare det å komme blandt de tre beste må sies å være en enorm prestasjon. Det er så lite som skiller i toppen at det lett kunne vært motsatt. I stedet for å klage over at noen ikke satte akkurat det spillet helt øverst burde dere heller sette pris på at spillet er så bra at det ligger på topp 3.

 

Når det gjelder skribentenes egne lister så kan du ikke klage på dem, nettopp fordi de, i motsetning til de foregående kåringene, slett ikke er objektive bedømmelser av grafikk, historie, osv., men kun den aktuelle personens personlige mening. Absolutt objektivitet finnes heller ikke, men det skal jeg ikke gå nærmere inn på nå. Du kan like lite klage på hva de synes er best som de kan klage på at du ikke liker de samme spillene. Alt avhenger av personlig smak og behag. De topp 5 listene kunne bestått av hvilke som helst spill uten at det hadde gjort dem noe mer gal eller riktig. Vi skal heller være glade for at skribentene våre er så gode til å bedømme spill at de kan komme med den ene gode anmeldelsen etter den andre, slik de gjør. Jeg vil si vi er heldige, det kunne vært MYE verre.

 

Jeg vil heller takke dem for deres artikler som alltid holder den høye kvaliteten jeg forventer av dem. :)

 

Edit: Oi så mange innlegg det kom mens jeg skrev. :blush:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ser jeg er jevnt over veldig enig med deres redaksjonelle valg, selv om det er flere jeg har til gode å prøve selv. Hvis jeg skulle finne på å lage en liste selv ville den fort bestått av litt mer "mainstream" spill, men slik blir det jo bare. Godt å se at det er mye variasjon blant preferansene som finnes i staben, og veldig fint å se at det bare er spill som fortjener det som havner på pallplassene.

 

For å ta meg selv litt på ordet så kan jeg jo lage en liste, og utifra det jeg selv har prøvd i år blir det noe alá dette:

 

Enspiller:

1. Assassin's Creed 2 - Rett og slett utrolig, fra ende til annen. En herlig historie, en vannvittig spillbarhet og utrolig engasjerende. Det er den eneste gangen i år jeg har måtte tvinge meg selv til å skru av konsollen, for dette var rett og slett for morsomt. Enten det var "bare et viewpoint til" eller "et oppdrag til" så måtte jeg tvinge meg selv til å skru av konsollen når klokken ble for mye. Kan forøvrig legge til at det var veldig morsomt å være i partychat med Erik mens jeg spilte.

 

2. Batman: Arkham Asylum - Batman. Punktum. Jeg har aldri vært noen særlig fan av Batman eller den type tegneserier, men når jeg så anmeldelsene av Arkham Asylum så skjønte jeg hva det var jeg kunne gått glipp av. Det var årets mest pollerte opplevelse og var vannvittig gjennomført fra A til Å med engasjerende og provoserende karakterer. Stemningen, kontrolloppsettet, det enkle men engasjerende nivå-systemet og historien var kort og greit utrolig.

 

3. Resident Evil 5 - Jeg har aldri før spilt noe RE spill så jeg visste ikke hva jeg skulle forvente, men etter å ha spilt demoen noen ganger uten å like det, så kjøpte jeg det alikevel fordi jeg fant det veldig billig. Det viste seg å være en god avgjørelse, for dette var definitivt årets splitscreen coop opplevelse. Sammen med tidligere nevnte Erik gikk vi igjennom spillet fuglene vet hvor mange ganger, og etterhvert som vi låste opp mer og mer og fikk oppgradert våpnene, så ble det vannvittig morsomt. Dette kommer fra en som hatet demoen.

 

4. The Ballad of Gay Tony - Endelig var den her, San Andreas-versjonen av GTA IV. Helikopter kunne flyes høyere, det var endelig en tanks med og vi fikk den mye etterlengtede fallskjermen. Rockstar hadde nå virkelig lært seg å bruke sin nyeste spillmotor og det syntes veldig bra med godt koordinerte oppdrag, morsomme våpen og gjennomførte in-game TV-programmer. Princess Robot Bubblegum er det som må nevnes.

 

5. Modern Warfare 2 - Jeg kjøpte ikke Modern Warfare(1) før en måneds tid etter release, rett og slett fordi jeg ikke hadde fått med meg hypen. Hvordan vet jeg ikke, men slik ble det. Jeg kjøpte det og gikk igjennom det, og elsket så og si alt sammen. Særlig "All Ghillied Up" satte et permanent merke i meg som med alle andre, og Modern Warfare 2 viste att dette skjønte Infinity Wards også. Hauger av nesten-skriptede sniperbaner med sin mentor ved sin side samt en like gjennomført spillbarhet bidro til et av årets enspilleropplevelser for min del.

 

Flerspiller:

1. Modern Warfare 2 - Need I say more? Nivå-systemet, EXP for tilnærmet alt en gjør, himla mye variasjon og elskverdige opplevelser med venner gjør det til årets MP-spill by far.

 

2. Resident Evil 5 (coop!) - Lokal coop med skriking, hjelping, deling, sikting og koordingering var en god start på året, og en veldig underholdende opplevelse.

 

3. Halo 3: ODST - Yeah, Halo. ODST tilbød coop til de grader samt nye baner til den veldig gjennomførte Halo 3 flerspilleren, og bidro til mang en underholdende kveld. Good times!

 

4/5. Battlefield 1943 og Uncharted 2 betaen(har ikke kjøpt fullversjonen enda) er/var himla gode opplevelser, og made meg ønske mer i form av Bad Company 2 og Unhcarted 2.

Lenke til kommentar

[

Fikk ikke UC2 7/10?

 

Hva har objektivitet i anmeldelser å gjøre med hvilken personlig smak gjengen i Gamer.no har?

 

Du sier at du forstår at alle har forskjellige meninger og det dette måtte innebære, men likevel skriver du like under at du ikke forstår hvorfor ingen av de har UC2 som ett av sine favoritt spill for 2009? Er du ikke helt enig med deg selv? :p

 

 

Nei, sjelden enig med med selv :p Poenget mitt er vel også at jeg stiller litt andre krav til de som anmelder spill, og de som ikke gjøre det. Det betyr vel bare at gamer.no har skribenter med liknende smak når det gjelder spill, eller den plattformen de spiller på.

 

Hehe, jeg er fortsatt ikke med på notene. Stiller du krav til hva slags personlig smak anmeldere skal ha? For det er jo akkurat det som er omtalt i artikkelen. Personene bak tittelen "anmelder" som sier hva de selv liker best. Hvis du hadde vært anmelder så skulle du helst ha likt de spillene jeg og flertallet ville at du skulle? Beklager at jeg er vrang :p

Lenke til kommentar

[

Fikk ikke UC2 7/10?

 

Hva har objektivitet i anmeldelser å gjøre med hvilken personlig smak gjengen i Gamer.no har?

 

Du sier at du forstår at alle har forskjellige meninger og det dette måtte innebære, men likevel skriver du like under at du ikke forstår hvorfor ingen av de har UC2 som ett av sine favoritt spill for 2009? Er du ikke helt enig med deg selv? :p

 

 

Nei, sjelden enig med med selv :p Poenget mitt er vel også at jeg stiller litt andre krav til de som anmelder spill, og de som ikke gjøre det. Det betyr vel bare at gamer.no har skribenter med liknende smak når det gjelder spill, eller den plattformen de spiller på.

 

Hehe, jeg er fortsatt ikke med på notene. Stiller du krav til hva slags personlig smak anmeldere skal ha? For det er jo akkurat det som er omtalt i artikkelen. Personene bak tittelen "anmelder" som sier hva de selv liker best. Hvis du hadde vært anmelder så skulle du helst ha likt de spillene jeg og flertallet ville at du skulle? Beklager at jeg er vrang :p

 

hehehe ikke alltid så lett å forklare alt:) Men kan vel si at hadde jeg hatt en nettside, liknende gamer.no, så ville jeg ønsket meg forskjellige anmeldere; noen som likte pc spilling, noen som likte xbox/ps3 osv. De burde også ha like litt ulike sjangre innenfor spill, slik at de fleste sjangrene ble dekket. Hehehe ble ikke noe enklere dette her, men POENGET mitt er hvertfall at, når INGEN av anmelderne på gamer.no klarer å ha UC2 på topp 5, så har JEG mindre tillit til deres anmeldelser i fremtiden. :) Ikke at det har noe å si siden jeg leser alt jeg finner av anmeldelser uansett, før jeg kjøper spill.

Lenke til kommentar

Grafikk handler ikke bare om hva som er best teknisk, antall polygoner og pixler, at busken skal se utrolig realistisk ut osv... Den er der hovedsakelig for å formidle en stemning og ett inntrykk. Dette kan utrolig nok(!) gjøres på flere måter.

Det er igrunn ganske på bærtur å ikke gi Uncharted 2 prisen for beste grafikk i år uansett, og ihvertfall når den skal gå til Borderlands isteden. Grafikken i Borderlands er grei, men at verden er så utrolig statisk er et enormt minus. Vi er i 2009 og kjører man et kjøretøy eller springer gjennom en vannpytt så forventer mann at det skal ihvertfall være et spor av bevegelse. Store deler av Borderlands føles tomt og statisk og veldig lite interaktivt, det trekker ned på grafikken i sin helhet, for en dynamisk spillverden er noe som legger til i tonnevis. For himmels skyld vi hadde Killzone 2, Street Fighter og Flower sånn utenom Uncharted 2.

 

Gamer har skapt mye blest rundt sine meninger om Uncharted 2, om det var pr-stunt eller ei gidder jeg ikke gå diskutere igjen, men man er fryktelig alene om man mener det var noen konsollspill i år som så bedre ut enn det, og det ikke bare teknisk, men mangfoldet av omgivelser, de spektakulære scenene, animasjonene og produksjonsverdiene som det er ekstremt få spill ute i dag som kan matche. Uncharted går langt mer enn det rent tekniske, det er ikke Crysis-tilfellet. Og man skal være temmelig sta for å ikke innrømme det spør du meg. Det er bare enkelte ting som ikke er så vanskelig å se samme hvor fordomsfult øyet er.

 

...Borderlands :whistle: :whistle:

 

Det beste innlegget i denne tråden, jeg støtter deg 100% i det du påpeker her! Uncharted 2 er så milevis foran alle andre spill når det gjelder det tekniske OG det artistiske grafikkmessig. Men her på Gamer.no har man ikke lov å si noe sånt uten å nærmest bli hetset og "angrepet"... ELENDIG!

Lenke til kommentar
diverse ting

 

Jeg synes du har et poeng et eller annet sted i det du skriver, selv om jeg ikke er enig med alt.

 

Uncharted 2 er DET spillet som er gitt ut i 2009 som har fått desidert best mottakelse av spillpressen verden over. Det har sneket seg inn på 9.plass over tidenes beste titler på gamerankings.com. Faktisk kan man si at det er nr 7, ettersom GTA IV er x2 på listen og Orange Box er en samlepakke. Det 4. best ratede spillet dette tiåret.

 

Uansett, poenget mitt er: Gamer skal fint få mene at spillet ikke er bra nok for topp 5. Deres anmeldelse ga jo indikasjoner på at en anmelder her ikke var overbegeistret. Det er derimot pussig at 0/6 anmeldere holder det blant en av årets fem beste titler. Ikke ulovlig, ikke utrolig, men det er snodig.

 

Som du selv sier freddy; for din del (og min del) blir det vanskelig å "stole" på Gamers anmeldelser når vi ser at vi er såpass på kollisjonskurs med deres anmeldere.

 

(Altså ingen ramaskrik og korrupsjonsanklager herfra, som enkelte blindt stempler slike innlegg som. Kun en betraktning).

Endret av leterel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...