Gå til innhold

Care Package smoke grenade trick.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan ikke være fikset på xbox enda isåfall, brukte dette trikset akkurat, skaffet 4 kills med en SCAR-H, byttet class, og løp som supermann på speed, fy satan så fort det gikk :D fikk bare 7 kill streak på det meste før gamet var over :p

 

Er moro å gjøre av og til, men blir litt kjedelig i lengden

Lenke til kommentar

Chronilus: avoided player, complaint filed.

 

Møter daglig haugevis med norske (og andre) brødhuer som glitcher. Bare å få rapportert.

Takker, da slapp jeg å spille med deg.

FYI, prøvde det kun i ett game, Ground War TDM, og ga faen etter det, løper fort nok fra før med ett lett våpen + perks.

Personlig så liker jeg ikke så godt "løp som faen og knive" classen selv, liker bedre å skyte folk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

dette er da ingen glitch, prøv litt mer logisk tenknig. OK, du løper fortere med en SMG enn LMG fordi? jo nettop pga. vekten, du løper da fortere med en røykgranat i hånda fordi? jo, igjen! vekten!

 

"men hvis jeg velger smoke som min granat, hvorfor løper jeg så sakte da?"

 

vel, enkelt fordi eneste måten og ta frem granatene dine er og dra ut splinten og ta armen tilbake i kasteposisjon, gå ut og løp med en snøball oppfor hodet i 300m selv :p

Lenke til kommentar

dette er da ingen glitch, prøv litt mer logisk tenknig. OK, du løper fortere med en SMG enn LMG fordi? jo nettop pga. vekten, du løper da fortere med en røykgranat i hånda fordi? jo, igjen! vekten!

 

"men hvis jeg velger smoke som min granat, hvorfor løper jeg så sakte da?"

 

vel, enkelt fordi eneste måten og ta frem granatene dine er og dra ut splinten og ta armen tilbake i kasteposisjon, gå ut og løp med en snøball oppfor hodet i 300m selv :p

vel du har jo fremdeles smg og secondary på ryggen, så vekten er fremdeles der?

Lenke til kommentar

dette er da ingen glitch, prøv litt mer logisk tenknig. OK, du løper fortere med en SMG enn LMG fordi? jo nettop pga. vekten, du løper da fortere med en røykgranat i hånda fordi? jo, igjen! vekten!

 

"men hvis jeg velger smoke som min granat, hvorfor løper jeg så sakte da?"

 

vel, enkelt fordi eneste måten og ta frem granatene dine er og dra ut splinten og ta armen tilbake i kasteposisjon, gå ut og løp med en snøball oppfor hodet i 300m selv :p

 

Så du tror virkelig du blir så mye lettere bare fordi du legger de kiloene du egentlig har mellom armene bak på ryggen?

Er ikke så mye logikk her nei.

 

Hadde du kastet fra deg våpenene ville det blitt noe annet, men siden du kun forflytter vekten din bak til ryggen så blir det ikke så mye lettere at det gjør noe.

Lenke til kommentar

Å bruke carepackage glitchen er så low at i min bok burde cdkeyen deres blitt bannet.

Det er så low at jeg regner med at folk bruker det fordi de er elendige med alt annet.

Samme med de som løper rundt med marathon,lightweight,commando,tactical knife eller 1887.

Ingen av de nevnte krever skills i det hele tatt, og hvem som helst kunne brukt det og spilt bra med det.

-Rage of the day.

Lenke til kommentar

Jeg har en klasse med Marathon, Lightweight og Commando. Bruker dem sammen med en dugelig SMG med FMJ og en hagle med silencer. Burde jeg bannes for det? Jeg bruker Care Package fordi det bringer variasjon, og jeg spiller fast-paced og havner skjeldent over 5-6 i killstreak når jeg løper rundt som en gærning. Men det er sabla morsomt, og er ikke feigt - ikke i min bok. Alle har jo muligheten til det. Om noen løper/kommer mot meg når jeg skal til å kaste en care package er det ikke et spørsmål engang, såklart man bruker kniven! Bytter ikke til et våpen for å dø fremfor å drepe.

 

Oh and, jeg er langt i fra dårlig i noen klasser. Det må isåfall være sniper, for det er latterlig kjedelig å sitte stille og vente. ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Man blir jo ikke suspendert for å løpe med en granat i hånda. Det er strengt tatt det dårligste grunnlaget jeg har hørt man skal kunne bli suspendert eller bannet for i et krigsspill. De som setter opp private matches gang på gang og får dem inn i matchmakinga derimot, de blir fort både suspendert og bannet.

Lenke til kommentar

dette er da ingen glitch, prøv litt mer logisk tenknig. OK, du løper fortere med en SMG enn LMG fordi? jo nettop pga. vekten, du løper da fortere med en røykgranat i hånda fordi? jo, igjen! vekten!

 

"men hvis jeg velger smoke som min granat, hvorfor løper jeg så sakte da?"

 

vel, enkelt fordi eneste måten og ta frem granatene dine er og dra ut splinten og ta armen tilbake i kasteposisjon, gå ut og løp med en snøball oppfor hodet i 300m selv :p

 

Så du tror virkelig du blir så mye lettere bare fordi du legger de kiloene du egentlig har mellom armene bak på ryggen?

Er ikke så mye logikk her nei.

 

Hadde du kastet fra deg våpenene ville det blitt noe annet, men siden du kun forflytter vekten din bak til ryggen så blir det ikke så mye lettere at det gjør noe.

 

men det er ikke sånn, du løper like fort med smg og javelin på ryggen som med smg og usp på ryggen..det går alt på hva du har i hånden din..

 

@Exia: vel, streaken min er på 30, jeg er i andre prestige og har fått 2500kills med m4, godt på vei med scar,50cal og intervention som jeg bruker litt annenhver prestige. Jeg ligger med positiv stats i 19/20 games og det ofte uten og bruke noen killstreak rewards. Så jeg ville ikke si jeg er noe spes dårlig i alt annet. Eneste grunnen til at jeg bruker carepackatingen er fordi det er sabla morsomt og flott med litt variasjon etter en lang økt. Men jeg bruker og tactical button setup, så da blir det relativt vanskelig. Knive med B mens jeg må løpe og sikte med RS

Endret av Svenning
Lenke til kommentar

Jeg har en klasse med Marathon, Lightweight og Commando. Bruker dem sammen med en dugelig SMG med FMJ og en hagle med silencer. Burde jeg bannes for det?

 

Hvem har snakket om å banne folk for dette? Har du lest tråden? Det er snakk om å utnytte en åpenbar glitch som gir en idiotisk hastighet på folk som gjør det, har ingenting med hva slags perks du bruker.

 

Om noen løper/kommer mot meg når jeg skal til å kaste en care package er det ikke et spørsmål engang, såklart man bruker kniven! Bytter ikke til et våpen for å dø fremfor å drepe.

 

Syltynt argument og unnskyldning da dette er en problemstilling i kanskje en promille av gangene man kaster en care package granat i.o.m at de aller fleste trekker seg tilbake til et trygt sted for å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Å bruke carepackage glitchen er så low at i min bok burde cdkeyen deres blitt bannet.

Hvem har snakket om å banne folk for dette? Har du lest tråden? Det er snakk om å utnytte en åpenbar glitch som gir en idiotisk hastighet på folk som gjør det, har ingenting med hva slags perks du bruker.

Jeg rettferdiggjør bruken av perkene som utløser "glitchen". Ser også at du har tatt "file complaint" på ihvertfall èn som har brukt det, til tross for at det ikke er noe som tilsier at det er en glitch. Om noe, så er det et balanseringsproblem. I motsetning til javelin-glitchen, så er dette noe en kan holde på med uvitende om at det er en allmenkjent løsning for å løpe raskere.

 

Om noen løper/kommer mot meg når jeg skal til å kaste en care package er det ikke et spørsmål engang, såklart man bruker kniven! Bytter ikke til et våpen for å dø fremfor å drepe.

 

Syltynt argument og unnskyldning da dette er en problemstilling i kanskje en promille av gangene man kaster en care package granat i.o.m at de aller fleste trekker seg tilbake til et trygt sted for å gjøre dette.

Hørt om å lokke fiender til en plass? Hvis det ligger en care package ute på et åpent område vil både fiender og lagkamerater fly dit, især hvis det er en god pakke. Da er det bare å sanke inn kills som bare rakkern. Det er nok en minoritet av gangene det skjer, men det er fortsatt et helt gyldig argument. Men alle spillmekanikker blir missbrukt, slik er det bare.

Uansett hvordan en vil spillet skal være, så er det ikke nødvendigvis slik det verken er eller kommer til å bli. Da har du noen få valg. Du kan slutte å spille, irritere deg over spillet, innrette deg etter spillet eller tenke at alle spiller under de samme premissene og ta igjen med samme mynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...